關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1801#
發表於 07-12-20 09:38 |只看該作者
我成日諗, 世事不能預測, 一家人可以一齊食飯的時間唔多, 算啦, 雖然次次佢哋都係攞我來搞, 不過都算數.
( 係7,8點先到, 食完9點就拍屁股就走, 純粹係來食飯咁簡單過簡單)

原文章由 多利是 於 07-12-19 23:17 發表
雪文

我係你, 我會覺得自己好心著雷x..做冬, 我都會好似你咁...

話之佢, 佢係99, 就係食, 都係返佢到食啦~  我而家有工人, 佢地開到聲, 我都會招呼下佢地, if 要我自己煮, 我都唔會理佢~

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1802#
發表於 07-12-20 09:40 |只看該作者
自己慢慢用咗佢唔得咩, 你老公肯俾你動佢的豬仔呀??

原文章由 yan02 於 07-12-20 09:35 發表
good morning !

  我想問下,各位媽咪 ,我家有4-5千元1,2元,5元私散紙,去邊度    換可以不收手續費

Rank: 5Rank: 5


2967
1803#
發表於 07-12-20 09:41 |只看該作者
compare我老豆, 佢地算係咁ga la, 開開心心一齊食飯la:)
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:38 發表
我成日諗, 世事不能預測, 一家人可以一齊食飯的時間唔多, 算啦, 雖然次次佢哋都係攞我來搞, 不過都算數.
( 係7,8點先到, 食完9點就拍屁股就走, 純粹係來食飯咁簡單過簡單)

...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1804#
發表於 07-12-20 09:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 09:37 發表
我仔份maths都係好多係careless mistakes, 我今朝同佢講, 數學係識同最叻, 可唔可以下次攞90分比我

佢話點解, 我話氹下我開心都得卦, 佢話點解要氹我開心, 妖  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1805#
發表於 07-12-20 09:42 |只看該作者
Kitty, 我今晚無時間同你食飯啦, 你哋一家四口慢慢食啦.
我怕趕唔切, 6點3要行去學校啦.  

你俾電話我, 睇吓早到攞位, 你定我 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1806#
發表於 07-12-20 09:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:38 發表
我成日諗, 世事不能預測, 一家人可以一齊食飯的時間唔多, 算啦, 雖然次次佢哋都係攞我來搞, 不過都算數.
( 係7,8點先到, 食完9點就拍屁股就走, 純粹係來食飯咁簡單過簡單)

...

雪雪:

你講得啱!我地應該都係及時行樂,珍惜身邊所擁有。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1807#
發表於 07-12-20 09:45 |只看該作者
其實上番7字頭都無咩分別, 睇番份卷有d地方佢又真係唔識答, 所以都無咩唔開心lu
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:34 發表
hoganma,你開始行運啦.
亞仔個到, 同老師講返, 上咗7字頭, 心情是否好返D啦.  

Rank: 5Rank: 5


1150
1808#
發表於 07-12-20 09:46 |只看該作者
我都係咁諗..如其咁麻煩四圍問人換不如每日拿幾十元買餸吃早餐呀...唔使3個月就使完啦
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:40 發表
自己慢慢用咗佢唔得咩, 你老公肯俾你動佢的豬仔呀??

Rank: 5Rank: 5


3104
1809#
發表於 07-12-20 09:46 |只看該作者
雪雪 :
  我都不明你弟婦自己生都一點不緊張,一的都不準備,甘你呢個姑娘又何必幫他做呢 ?,不通之后生左不識湊又要你幫手湊咩
至於你媽,我真係不識點講,不過放心,如果他沒幫他心抱坐月都不過太過份,因我奶奶都從未幫過我坐月,任何野都沒幫我做,生2件都係比左4500元我,
之后就連個電話都沒,我仔好像2個半月見過一次到現在囉,所以你媽來講,不過份囉 ,你呢個大姑娘己超好人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1810#
發表於 07-12-20 09:47 |只看該作者
係呀, 呢D錯誤可以原諒, 漏做, 粗心就要真係提提佢.

原文章由 hoganmama 於 07-12-20 09:45 發表
其實上番7字頭都無咩分別, 睇番份卷有d地方佢又真係唔識答, 所以都無咩唔開心lu

Rank: 6Rank: 6


6601
1811#
發表於 07-12-20 09:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:47 發表
係呀, 呢D錯誤可以原諒, 漏做, 粗心就要真係提提佢.

我女成日都係錯埋D咁ge mistakes囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1812#
發表於 07-12-20 09:52 |只看該作者
yanma,我係大姑奶, No大姑娘好耐啦::" /> ::" />

我都想話俾大家听, 我放棄咗星期六同佢煮姜醋啦.  佢哋咩都無做到, 姜買咗好耐, 皮都無刨, 真係等住人哋上門同佢哋做埋加. 我唔理佢啦, 我媽話星期日上門同佢哋刨姜皮, 咁咩由我媽做囉, 我心軟又咩都係我.

我都唔明, 二公婆無細佬, 我個時得閑到不得了, 日日食完飯同老公睇電視過日神, 一面睇電視就可以一面刨姜啦, 佢哋做咩呢 ??

原文章由 yan02 於 07-12-20 09:46 發表
雪雪 :
  我都不明你弟婦自己生都一點不緊張,一的都不準備,甘你呢個姑娘又何必幫他做呢 ?,不通之后生左不識湊又要你幫手湊咩
至於你媽,我真係不識點講,不過放心,如果他沒幫他心抱坐月都不過太過份,因我奶奶都從 ...

[ 本文章最後由 雪文 於 07-12-20 09:57 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
1813#
發表於 07-12-20 09:59 |只看該作者


你佬都算係咁啦...有時多d唸下佢既好野...咪唔會唔開心囉 : :  

原文章由 雪文 於 07-12-20 09:28 AM 發表
今朝C佬話佢煮無所謂, 咁就來啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1814#
發表於 07-12-20 10:00 |只看該作者
Yanma,今日帶咗咩零食俾亞囡帶返學校呀 ??

我囡帶蝦餅同朱古力.

呢二日二個小朋友都要帶零食, 我屋企零食清晒, 除咗工展會買的大大包餅乾

Rank: 6Rank: 6


8125
1815#
發表於 07-12-20 10:03 |只看該作者
係...所以就算我屋企人咁樣, 做時做節, if 佢地要來我到食飯, 我都未抬過手踭的~  佢地來親, 我一定係整最靚既送, 湯比佢地食...成日唸, 做人既野, 有今生, 無來世...

我都係衰口硬心軟架啦


原文章由 雪文 於 07-12-20 09:38 AM 發表
我成日諗, 世事不能預測, 一家人可以一齊食飯的時間唔多, 算啦, 雖然次次佢哋都係攞我來搞, 不過都算數.
( 係7,8點先到, 食完9點就拍屁股就走, 純粹係來食飯咁簡單過簡單)

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1816#
發表於 07-12-20 10:07 |只看該作者
多, 我會諗佢的好處加.  對家庭同仔女, 佢係幾好的.  
好似前日佢返來食餐飯又要返去開工個少少時間. 佢都同我清理豬腳的毛 ( 我媽係超市買, 未清理的) + 煲埋湯先走, 算係咁囉.

同埋昨日講坐月, 生二個都靠佢照顧加, 我對仔女細個沖涼都係佢搞掂, 直到大個咗可以淋頭沖涼, 我先開始掂

昨日佢出咗半份雙糧的二分一俾我啦

原文章由 多利是 於 07-12-20 09:59 發表


你佬都算係咁啦...有時多d唸下佢既好野...咪唔會唔開心囉 : :  

Rank: 6Rank: 6


8125
1817#
發表於 07-12-20 10:08 |只看該作者
係咁架啦..d人懶慣...刨薑皮咁易都要等人做?? 你弟婦真係好大少9 bor

d薑皮, 記得洗乾淨, 晒乾, 留返來煲水沖涼呀~  驅風好正架! 我出院返home, 係home無著拖鞋, 對腳腫到豬蹄咁, 大e幫我煲薑皮水浸腳, 即消腫, 唔到你唔信~

原文章由 雪文 於 07-12-20 09:52 AM 發表
yanma,我係大姑奶, No大姑娘好耐啦::" /> ::" />

我都想話俾大家听, 我放棄咗星期六同佢煮姜醋啦.  佢哋咩都無做到, 姜買咗好耐, 皮都無刨, 真係等住人哋上門同佢哋做埋加. 我唔理佢啦, 我媽話星期日上門 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1818#
發表於 07-12-20 10:10 |只看該作者
:) :) :)  係呀, 咩都退一步諗, 算啦.......

原文章由 多利是 於 07-12-20 10:03 發表
係...所以就算我屋企人咁樣, 做時做節, if 佢地要來我到食飯, 我都未抬過手踭的~  佢地來親, 我一定係整最靚既送, 湯比佢地食...成日唸, 做人既野, 有今生, 無來世...

我都係衰口硬心軟架啦 :giv ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1819#
發表於 07-12-20 10:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 10:07 發表
多, 我會諗佢的好處加.  對家庭同仔女, 佢係幾好的.  
好似前日佢返來食餐飯又要返去開工個少少時間. 佢都同我清理豬腳的毛 ( 我媽係超市買, 未清理的) + 煲埋湯先走, 算係咁囉.

同埋昨日講坐月, 生二個都靠佢照顧 ...

雪雪:

咁佢對你好好喇!

Rank: 5Rank: 5


2967
1820#
發表於 07-12-20 10:12 |只看該作者
你honey算好ga la , 我果時都係99幫我ga jar, c6都係間中幫吓我咁lor
原文章由 雪文 於 07-12-20 10:07 發表
多, 我會諗佢的好處加.  對家庭同仔女, 佢係幾好的.  
好似前日佢返來食餐飯又要返去開工個少少時間. 佢都同我清理豬腳的毛 ( 我媽係超市買, 未清理的) + 煲埋湯先走, 算係咁囉.

同埋昨日講坐月, 生二個都靠佢照顧 ...
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖