關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1801#
發表於 07-11-22 16:46 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:39 硐表

好驚呀
等我lala林去買件透視睡衣先........
邊都有好野介紹?:loveliness:


有透視裝,又可以考慮下gei…..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1802#
發表於 07-11-22 16:46 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:39 硐表

好驚呀
等我lala林去買件透視睡衣先........
邊都有好野介紹?:loveliness:

一於穿國王的新衣啦.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1803#
發表於 07-11-22 16:46 |只看該作者
頭先上極都上唔到PK

Rank: 5Rank: 5


3212
1804#
發表於 07-11-22 16:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:44 硐表

你架車淨買三保? 可唔可以claim返後面個車主呀?


我地買左全保, 不過我地架車上左會, 新車落地先16個月渣.. 上年搞好晒二十個咁滯, 而家insurance 只可claim 十個都, 仲要自己俾多個墊底費(到case close file , 我地冇錯的話,可以取回墊底費)

Rank: 6Rank: 6


8953
1805#
發表於 07-11-22 16:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:46 硐表

一於穿國王的新衣啦.....

唔...........轉左口風........
國王的新衣+捧上002一份 應該可以應付一陣.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1806#
發表於 07-11-22 16:53 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:50 硐表


我地買左全保, 不過我地架車上左會, 新車落地先16個月渣.. 上年搞好晒二十個咁滯, 而家insurance 只可claim 十個都, 仲要自己俾多個墊底費(到case close file , 我地冇錯的話,可以取回墊底費) ...

你係咪豐田果隻7人車呀? 真係蝕到入肉

Rank: 5Rank: 5


3212
1807#
發表於 07-11-22 16:53 |只看該作者
車就俾返原廠, 我地只取回舊$, 然後insurance 公司同後邊個個人或其insurance 公司索償, 但佢索償幾多都係袋落保險公司個袋都 lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1808#
發表於 07-11-22 16:54 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:50 硐表


我地買左全保, 不過我地架車上左會, 新車落地先16個月渣.. 上年搞好晒二十個咁滯, 而家insurance 只可claim 十個都, 仲要自己俾多個墊底費(到case close file , 我地冇錯的話,可以取回墊底費) ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1809#
發表於 07-11-22 16:55 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:52 硐表

唔...........轉左口風........
國王的新衣+捧上002一份 應該可以應付一陣.

002要唔要打孖上呀???

Rank: 5Rank: 5


3212
1810#
發表於 07-11-22 16:55 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 16:46 硐表
頭先上極都上唔到PK


pk 有d 間歇性休克, sorry 唔係pk , 係bk 先至啱:D :D

Rank: 6Rank: 6


8953
1811#
發表於 07-11-22 16:56 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:53 硐表
車就俾返原廠, 我地只取回舊$, 然後insurance 公司同後邊個個人或其insurance 公司索償, 但佢索償幾多都係袋落保險公司個袋都 lor

唔見一大截

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1812#
發表於 07-11-22 16:56 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:53 硐表
車就俾返原廠, 我地只取回舊$, 然後insurance 公司同後邊個個人或其insurance 公司索償, 但佢索償幾多都係袋落保險公司個袋都 lor

咁你有無計過"唔見左"幾多$$????

Rank: 6Rank: 6


8953
1813#
發表於 07-11-22 16:57 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:55 硐表


pk 有d 間歇性休克, sorry 唔係pk , 係bk 先至啱:D :D

俾come d嘖血搞到休克.

Rank: 5Rank: 5


3212
1814#
發表於 07-11-22 16:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:55 硐表

002要唔要打孖上呀???
http://www.hkicons.com/_1824.gif


我係擔心唔止兩個孔流血, 而係七孔 wo.......... 小心小心

Rank: 6Rank: 6


8125
1815#
發表於 07-11-22 16:57 |只看該作者
no 啦...002+002=004 bor

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 04:55 PM 硐表

002要唔要打孖上呀???
http://www.hkicons.com/_1824.gif

Rank: 6Rank: 6


8953
1816#
發表於 07-11-22 16:58 |只看該作者
o甘情愿007好過啦.

Rank: 5Rank: 5


2065
1817#
發表於 07-11-22 16:59 |只看該作者
love salt wet 應該有好野介紹

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:39 硐表

好驚呀
等我lala林去買件透視睡衣先........
邊都有好野介紹?:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
1818#
發表於 07-11-22 16:59 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:57 硐表


我係擔心唔止兩個孔流血, 而係七孔 wo.......... 小心小心

即係變左皇后的毒蘋果.

Rank: 5Rank: 5


3212
1819#
發表於 07-11-22 17:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:56 硐表

咁你有無計過"唔見左"幾多$$????


十個都 lor..... 唉....... 搞到我幾冇心機,
最慘係---我呢幾日日日都遲到 , 自己坐車返工, 希望聽朝可以早d醒, 唔好再 late.. ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1820#
發表於 07-11-22 17:01 |只看該作者
我飲緊水噴到一枱都系, 比你笑c

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:52 硐表

唔...........轉左口風........
國王的新衣+捧上002一份 應該可以應付一陣.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖