註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:39 硐表 好驚呀 等我lala林去買件透視睡衣先........ 邊都有好野介紹?:loveliness:
返回頂部
珍珠宮
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:44 硐表 你架車淨買三保? 可唔可以claim返後面個車主呀?
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:46 硐表 一於穿國王的新衣啦.....
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:50 硐表 我地買左全保, 不過我地架車上左會, 新車落地先16個月渣.. 上年搞好晒二十個咁滯, 而家insurance 只可claim 十個都, 仲要自己俾多個墊底費(到case close file , 我地冇錯的話,可以取回墊底費) ...
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 16:52 硐表 唔...........轉左口風........ 國王的新衣+捧上002一份 應該可以應付一陣.
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 16:46 硐表 頭先上極都上唔到PK
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:53 硐表 車就俾返原廠, 我地只取回舊$, 然後insurance 公司同後邊個個人或其insurance 公司索償, 但佢索償幾多都係袋落保險公司個袋都 lor
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:55 硐表 pk 有d 間歇性休克, sorry 唔係pk , 係bk 先至啱:D :D
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:55 硐表 002要唔要打孖上呀??? http://www.hkicons.com/_1824.gif
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 04:55 PM 硐表 002要唔要打孖上呀??? http://www.hkicons.com/_1824.gif
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 16:57 硐表 我係擔心唔止兩個孔流血, 而係七孔 wo.......... 小心小心
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 16:56 硐表 咁你有無計過"唔見左"幾多$$????