關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1801#
發表於 07-11-7 17:21 |只看該作者
講起功課,我尋晚攪到十點幾呀

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:17 硐表
我都想2個人去旅行, 但要睇亞仔d功課同埋亞仔唔會比我地去

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1802#
發表於 07-11-7 17:21 |只看該作者
同你地傾完, 個心舒服左好多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1803#
發表於 07-11-7 17:22 |只看該作者
雪文: 仲有8MIN咋, 係咪你老公去湊小悅放學呀?????:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1804#
發表於 07-11-7 17:23 |只看該作者
係唔係詳細報告先

原文章由 雪文 於 07-11-7 17:20 硐表
我會好准時加.   我坐村巴去屯門, 再行深圳灣口岸.  返來報料.

Rank: 5Rank: 5


1150
1805#
發表於 07-11-7 17:23 |只看該作者
去啦...這個世界冇話冇邊個1晚會唔掂架..
因為我老公成日都好忙...基本上一年都冇幾個星期日陪我D。而且有時忙起上來都成10點幾才回家有時1-2點。所以我放餐假好多時都係我一個人帶住我仔..中秋節我都一個人帶住我仔由將軍澳去石澳同朋友BBQ。有時我又會自己一個人約咩D朋友帶阿仔去沙灘玩。總只就係找些節目唔想自己同阿仔係屋企望住個鐘睇及等老公幾時返屋企。
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:13 硐表
我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor
同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1806#
發表於 07-11-7 17:24 |只看該作者
因為如果我去得街就唔湊亞仔返屋企gar la, 佢見咁咪去街lor

不過都試過唔去gei, 但佢唔去又湊個仔返去wor, 到時9點我仔就打黎嘈, 叫我返屋企gar la, 你話係咪好kick手
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:19 硐表
佢計得咁盡

Rank: 8Rank: 8


17382
1807#
發表於 07-11-7 17:24 |只看該作者
我都想睇,不過係等佢出DVD係屋企先睇,即慶+有下埸嗎  


原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:21 硐表

唔知點解我對LEE套戲完全無興趣!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1808#
發表於 07-11-7 17:25 |只看該作者
佢哋三點鐘先行去咗深圳啦.

come,色戒有梁的旦旦睇wor, salt wet Love呢 ??
都無興趣 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:22 硐表
雪文: 仲有8MIN咋, 係咪你老公去湊小悅放學呀?????:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1809#
發表於 07-11-7 17:25 |只看該作者
我都係架,有時講左出來,又聽下人地意見自己再諗諗咁囉

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:21 硐表
同你地傾完, 個心舒服左好多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1810#
發表於 07-11-7 17:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:21 硐表
同你地傾完, 個心舒服左好多

當然啦, 我地個個都好PRO架嘛, 而家SEND張BILL過你, 記得準時交"CON修停" FEE!!!!
HSBC A/C NO: 125-11XXXX-XXX
銀碼: 十萬九仟七

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1811#
發表於 07-11-7 17:26 |只看該作者
love, 你笑xx 既樣
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:15 硐表
咁今晚玩得HAPPY D啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1812#
發表於 07-11-7 17:27 |只看該作者
閃啦, 各位 88

9號見啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1813#
發表於 07-11-7 17:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:25 硐表
佢哋三點鐘先行去咗深圳啦.

come,色戒有梁的旦旦睇wor, salt wet Love呢 ??
都無興趣 ?

一陣得你自己上呀???? :time: :time: :time:

Rank: 8Rank: 8


17382
1814#
發表於 07-11-7 17:28 |只看該作者
好似第1次去官塘食日本料理果次咁樣,你仔係咁打電話吹你返屋企 你老公玩野:evil: :evil:

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:24 硐表
因為如果我去得街就唔湊亞仔返屋企gar la, 佢見咁咪去街lor

不過都試過唔去gei, 但佢唔去又湊個仔返去wor, 到時9點我仔就打黎嘈, 叫我返屋企gar la, 你話係咪好kick手
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1815#
發表於 07-11-7 17:28 |只看該作者
學 come 話齋....都話我地專業 gar la
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:21 硐表
同你地傾完, 個心舒服左好多

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1816#
發表於 07-11-7 17:29 |只看該作者
你地爭我入會費都未比wor, 仲夠膽同我收
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:26 硐表

當然啦, 我地個個都好PRO架嘛, 而家SEND張BILL過你, 記得準時交"CON修停" FEE!!!!
HSBC A/C NO: 125-11XXXX-XXX
銀碼: 十萬九仟七

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1817#
發表於 07-11-7 17:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:27 硐表
閃啦, 各位 88

9號見啦

88, 玩得開心D啦!!!:D :D :D :D

FUN, CY: 你星期五約唔約埋我地係MTR等??

Rank: 8Rank: 8


17382
1818#
發表於 07-11-7 17:31 |只看該作者
等出DVD時買返屋企同C6睇~~~~~~~先有下文嗎

原文章由 雪文 於 07-11-7 17:25 硐表


come,色戒有梁的旦旦睇wor, salt wet Love呢 ??
都無興趣 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1819#
發表於 07-11-7 17:31 |只看該作者
雪文
88,玩得開心D la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1820#
發表於 07-11-7 17:31 |只看該作者
係ar, 我仔就係咁

佢又唔係特登gei, 係費時要佢媽湊啫, 如果我叫佢唔好湊, 佢都唔會湊gei, 但我仔見到佢老豆返左黎又點會唔跟佢返屋企ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:28 硐表
好似第1次去官塘食日本料理果次咁樣,你仔係咁打電話吹你返屋企 你老公玩野:evil: :evil:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖