- 在線時間
- 726 小時
- 最後登錄
- 18-3-2
- 國民生產力
- 298
- 附加生產力
- 864
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6391
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 7553
- UID
- 213
 
|
唉 !我而家 ,
校長打來好似以為我呃學校咁,又話我點解唔早d請假,
講真,我緊係盡可能都唔想請,一請左如果搵到人幫我湊咪好冇謂 ?
我仔,佢女友,老公全部要返工...都冇人湊到,我又要同大女去醫院...
好似攪到好大件事咁 !
校長話如果我早d請假,學校會安排人手湊細女...
而家就安排左測埋數學早d走 (呢個我尋晚都有諗,但我驚測測下執野走會 "so"擾到d 同學,變左好似唔係咁好 !
而家校長話安排一個老師一小息完比佢兩個考先,考完即走..
開頭佢話叫我帶大女走,之後睇完醫生再去油塘接細女,我話我要返工喎 不過一陣我都唔鬼返 !
我最怕同人傾電話,d人好似唔信我咁,攪到我鬼死咁內疚 !
我都未試過副校長打比我 ,好似我講大話專登唔測數學咁 !
講真,我大女都9歲半,晚晚半夜起身攪一大輪再訓,第二日一定冇精神,我做媽媽緊係想快快醫好佢,等佢有返d自信先啦,而家佢咩童軍都唔參加,又驚六年班宿營都仲係咁會比同學笑,我唔知學校測驗請一節課都咁嚴姐 |
|