關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1801#
發表於 07-10-25 17:05 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-10-25 16:51 硐表
COME :

想問,去和記交盒使不使出示封信? 急复

我有拎埋上去, 不過佢地無收的, 只係用黎填個名.

Rank: 5Rank: 5


3212
1802#
發表於 07-10-25 17:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 17:05 硐表

我有拎埋上去, 不過佢地無收的, 只係用黎填個名.


今日好busy ar..... :time: :time: :time: 不過都要走啦 !
bye bye hoganmama & come come

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1803#
發表於 07-10-25 17:23 |只看該作者
886
原文章由 novemberwm 於 07-10-25 17:15 硐表


今日好busy ar..... :time: :time: :time: 不過都要走啦 !
bye bye hoganmama & come come

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1804#
發表於 07-10-25 17:31 |只看該作者
我吃完CAKE 啦

明天測中文同數學, 星期一測英文同常識, 仲有一個周日可以温.

明晚我公司有宴會, 星期六又要返工加童軍, 只有一個周日啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 16:28 硐表

又會星期5測? 測一日咋???????   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1805#
發表於 07-10-25 17:45 |只看該作者
温完書, 好彩你哋今日傾得唔多, 唔係追到暈.

多謝各位, 我今日好開心, 咁多人同我講生日快樂

我細佬同老豆都有打電話來, 算啦, 一家人, 和和氣氣好.

Rank: 8Rank: 8


19346
1806#
發表於 07-10-25 21:26 |只看該作者
minnie

原來你仔仔測驗,你放假陪佢溫習!

原文章由 雪文 於 07-10-25 17:31 硐表
我吃完CAKE 啦

明天測中文同數學, 星期一測英文同常識, 仲有一個周日可以温.

明晚我公司有宴會, 星期六又要返工加童軍, 只有一個周日啦.

Rank: 8Rank: 8


19346
1807#
發表於 07-10-25 21:28 |只看該作者
你有咩生日願望呀?


原文章由 雪文 於 07-10-25 17:45 硐表
温完書, 好彩你哋今日傾得唔多, 唔係追到暈.

多謝各位, 我今日好開心, 咁多人同我講生日快樂

我細佬同老豆都有打電話來, 算啦, 一家人, 和和氣氣好. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1808#
發表於 07-10-25 22:09 |只看該作者
hin_bb: 走左未呀???? 今晚我好free, 因亞女明天唔駛返學, 我老公又ot, 而家屋企得我一個咋, 一路做facial一路上bk.


原文章由 HIN_bb 於 07-10-25 21:28 硐表
你有咩生日願望呀?

Rank: 6Rank: 6


7553
1809#
發表於 07-10-26 07:49 |只看該作者
雪文,
今日我大女10點幾覆診,要早退 !
變左細女冇人接放學,迫住又早退...
我都唔想要補測數學,好煩 !
個個都要返工,冇人幫到我湊,唉 !
你話有4老幫手幾好呢 ,我就百冇

我份工好辛苦呀 !3個鐘都攞命 !
今日又唔知等到幾時,新症等幾耐架 ?(兒科)
最怕等
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1810#
發表於 07-10-26 08:43 |只看該作者
唉 !我而家 ,
校長打來好似以為我呃學校咁,又話我點解唔早d請假,
講真,我緊係盡可能都唔想請,一請左如果搵到人幫我湊咪好冇謂 ?
我仔,佢女友,老公全部要返工...都冇人湊到,我又要同大女去醫院...
好似攪到好大件事咁 !
校長話如果我早d請假,學校會安排人手湊細女...
而家就安排左測埋數學早d走 (呢個我尋晚都有諗,但我驚測測下執野走會 "so"擾到d 同學,變左好似唔係咁好 !
而家校長話安排一個老師一小息完比佢兩個考先,考完即走..
開頭佢話叫我帶大女走,之後睇完醫生再去油塘接細女,我話我要返工喎 不過一陣我都唔鬼返 !
我最怕同人傾電話,d人好似唔信我咁,攪到我鬼死咁內疚 !
我都未試過副校長打比我 ,好似我講大話專登唔測數學咁 !
講真,我大女都9歲半,晚晚半夜起身攪一大輪再訓,第二日一定冇精神,我做媽媽緊係想快快醫好佢,等佢有返d自信先啦,而家佢咩童軍都唔參加,又驚六年班宿營都仲係咁會比同學笑,我唔知學校測驗請一節課都咁嚴姐
我家有對雙子公主

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1811#
發表於 07-10-26 09:00 |只看該作者
KITTY: 唔好 啦, 我諗校長唔係懷疑你, 只係想了解下乜野事啫.
你大女做乜要返覆診呀? ANYWAY都希望佢快D好返啦.
原文章由 kitty 於 07-10-26 08:43 硐表
唉 !我而家 ,
校長打來好似以為我呃學校咁,又話我點解唔早d請假,
講真,我緊係盡可能都唔想請,一請左如果搵到人幫我湊咪好冇謂 ?
我仔,佢女友,老公全部要返工...都冇人湊到,我又要同大女去醫院...
好似攪到好 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1812#
發表於 07-10-26 09:09 |只看該作者
morning

今日終於可以上黎啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1813#
發表於 07-10-26 09:10 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-26 09:09 硐表
morning

今日終於可以上黎啦

WHY? 今日又扮""呀????????????????

Rank: 5Rank: 5


3212
1814#
發表於 07-10-26 09:16 |只看該作者
Hi....... all Morning

Rank: 6Rank: 6


7553
1815#
發表於 07-10-26 09:18 |只看該作者
come ,
早晨,
唔知呀,我遇到一d不如意事就
我識你地果時唔係咁架...
因為呢件事擔心左好耐了,都好似攪唔掂,
而又比副校打來 (好似好嚴重咁)咪
做人好艱難 !
自己又老呢 好難過呢一關
我覺得我好失敗呀 !


原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:00 硐表
KITTY: 唔好 啦, 我諗校長唔係懷疑你, 只係想了解下乜野事啫.
你大女做乜要返覆診呀? ANYWAY都希望佢快D好返啦.
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1816#
發表於 07-10-26 09:21 |只看該作者
早晨 大家 ,
今日雪文咁耐既 ?

雪文,
睇左我d相未呀?比d意見黎好喎
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1817#
發表於 07-10-26 09:28 |只看該作者
Morning all!!

Kitty,

唔好咁啦, 雖然我唔知咩事, 但船到x頭自然直, 有咩講出黎睇下幫唔幫到lor
原文章由 kitty 於 07-10-26 09:18 硐表
come ,
早晨,
唔知呀,我遇到一d不如意事就
我識你地果時唔係咁架...
因為呢件事擔心左好耐了,都好似攪唔掂,
而又比副校打來 (好似好嚴重咁)咪
做人好艱難 !
自己又老呢 好難過呢一關
我覺得我好失敗 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1818#
發表於 07-10-26 09:32 |只看該作者
尋日返到去睇左份中文默書la, 有1個字寫錯, 1個漏, 呢2個比人扣都算, 另3個係明顯用擦膠擦得唔乾淨有痕, 所以當錯, 我都知遲早都係會捉呢d, 無諗過咁快

都好gei, 等佢知自己d字真係有問題先得

Rank: 5Rank: 5


4210
1819#
發表於 07-10-26 09:35 |只看該作者
公司忙到死咁, 老細下星期又出trip, 我要幫佢準備ma

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:10 硐表

WHY? 今日又扮"並"呀????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1820#
發表於 07-10-26 09:35 |只看該作者
另外中英常已派番d小測卷

英文ok

中文同常識簡直慘不忍睹, 中文錯左80%

常識僅僅合格

唉, 睇黎都要額外做d習作先得la
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖