- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
下車後約行幾分鐘過關, 我以為一地二驗係一個關員做嘢, 我見到香港海關關員就問是否所有證件俾晒佢 ops:" /> ops:" /> , 當然一地二驗不是呢個意思啦. 咁好快咁過咗關 .
(出到口就係的士站, 好多人等. 咁我哋就排住隊先啦, 行埋去睇住部90號公車開咗出, 我諗住再去找巴士站. 行到左手見有部 245要開, 而245是經過錦繡中華的, 咁即我哋唔使轉車. 我叫住個司機不要開車, 我過去的士站帶我二個小朋友過來, 佢話好.
點知我帶住二個小朋友行過來時, 佢就開咗車叫我追車尾
咁無理由又去再排多一次的士加, 見有間 90號埋站, 我哋就上去等. 上咗車, 間車係無冷氣又無開窗, 叫司機開冷氣, 佢話車未開動, 不可開冷氣. 但係你車上咁多乘客, 你哋話咩理論
好彩等咗5分鐘未到就開車, 又好快到咗世界之窗, 我都唔等的士, 坐一個站MTR到華僑城站. 個時已8點. ( 都係用咗2.5小時, 咁即同行羅湖差唔到 )
|
|