關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1801#
發表於 07-8-20 09:30 |只看該作者
早晨, 我都返來啦, 不過玩得太興奮, 唔夠瞓, 我又頭痛 , 病病哋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1802#
發表於 07-8-20 10:03 |只看該作者
報告吓行程 :

星期五放工後打電話去訂咗直通巴士票, 諗住不如直接去惠州.  點知要出門時, 朋友打電話來話收到短訊, 惠州周末會有大風暴, 叫我諗清楚, 一拖二仲要唔要上去.   听佢咁講我又 .  但望住外面咁好的天氣同我的行李, 都係決定照原計劃行深圳灣口岸.

由油塘坐63X去屯門市中心, 坐咗好耐呀, 個幾鐘先到, 我仔係咁吵好遠呀, 幾時到呀 ?  媽咪我想嘔   到咗問人見要行過天橋先到對面坐B3X, 咁我諗住經商場有lift去啦, 可能我無咩方向, 係商場到兜咗幾圈才找到出口.  好彩有架B3X正在等客, 我們上去無耐就開車, 十幾分鐘就到咗口岸.   ( PS : 油塘到屯門市路中可睇到青馬大橋的美景)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1803#
發表於 07-8-20 10:13 |只看該作者
嘩! 做乜今日個天咁黑架!!!:cry: :cry:
我今次去住果2間酒店都有風筒~~~等我仲帶左添!
而今次自由活動的時間好少, 所以淨係買左bra bra(自己), 亞女就多d, 買左2對涼鞋, 一條連身裙, 2件背心, 1條短褲, 我老公得個桔 .


原文章由 雪文 於 07-8-20 10:03 發表
報告吓行程 :

星期五放工後打電話去訂咗直通巴士票, 諗住不如直接去惠州.  點知要出門時, 朋友打電話來話收到短訊, 惠州周末會有大風暴, 叫我諗清楚, 一拖二仲要唔要上去.   听佢咁講我又:very ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1804#
發表於 07-8-20 10:19 |只看該作者
下車後約行幾分鐘過關, 我以為一地二驗係一個關員做嘢, 我見到香港海關關員就問是否所有證件俾晒佢ops:" /> ops:" /> , 當然一地二驗不是呢個意思啦.  咁好快咁過咗關 .


(
出到口就係的士站, 好多人等.  咁我哋就排住隊先啦, 行埋去睇住部90號公車開咗出, 我諗住再去找巴士站.  行到左手見有部 245要開, 而245是經過錦繡中華的, 咁即我哋唔使轉車.  我叫住個司機不要開車, 我過去的士站帶我二個小朋友過來, 佢話好.
點知我帶住二個小朋友行過來時, 佢就開咗車叫我追車尾


咁無理由又去再排多一次的士加, 見有間 90號埋站, 我哋就上去等.  上咗車, 間車係無冷氣又無開窗, 叫司機開冷氣, 佢話車未開動, 不可開冷氣.  但係你車上咁多乘客, 你哋話咩理論    


好彩等咗5分鐘未到就開車, 又好快到咗世界之窗, 我都唔等的士, 坐一個站MTR到華僑城站.  個時已8點. ( 都係用咗2.5小時, 咁即同行羅湖差唔到 )


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1805#
發表於 07-8-20 10:20 |只看該作者
做嘢先

Rank: 5Rank: 5


4210
1806#
發表於 07-8-20 10:29 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1807#
發表於 07-8-20 10:38 |只看該作者
come, 天氣如何, 有無買到大家的手信

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 10:13 發表
嘩! 做乜今日個天咁黑架!!!:cry: :cry:
我今次去住果2間酒店都有風筒~~~等我仲帶左添!
而今次自由活動的時間好少, 所以淨係買左bra bra(自己), 亞女就多d, 買左2對涼鞋, 一條連身裙, 2件背心, 1條短褲, 我老 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1808#
發表於 07-8-20 10:45 |只看該作者
morning

等你上黎報告中 我下星期出發了

原文章由 come爸嘩 於 07-8-19 10:53 發表
各位我返黎啦~~~~我去泰國5日都好好天, 今次個trip好好玩呀!
詳細明天再上黎報告!

Rank: 8Rank: 8


17382
1809#
發表於 07-8-20 10:47 |只看該作者
morning

有無落雨
星期六晚上8黠左右係黃崗真係勁大雨又勁閃電呀,
好彩只係一陣ja

e輪真係好多人生病呀小心小心

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-20 09:30 發表
早晨, 我都返來啦, 不過玩得太興奮, 唔夠

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-20 10:48 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1810#
發表於 07-8-20 10:51 |只看該作者
要做野:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1811#
發表於 07-8-20 11:02 |只看該作者
天氣好好呀, 一滴雨都無!!
手信............ 係............. 乜野黎架????

原文章由 雪文 於 07-8-20 10:38 發表
come, 天氣如何, 有無買到大家的手信

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1812#
發表於 07-8-20 11:05 |只看該作者
Jerry媽: 你托我買的S&曲奇~~~~真係搵C我, 個S&超細個!!! 我係BIG C睇左好耐好耐, 最後都係由我老公睇倒!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1813#
發表於 07-8-20 11:12 |只看該作者
係我地拜託 come 買的 (唔係手信 gar)
原文章由 雪文 於 07-8-20 10:38 發表
come, 天氣如何, 有無買到大家的手信

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1814#
發表於 07-8-20 11:13 |只看該作者
再 con't

在路上同對仔女講好, 如果二餐食永和大王會太 "制", 不如改其它.  佢哋話好.  咁我叫咗朋友係京香樓點好菜等我哋, 點咗醬骨架 25元, 西葫蘆豬肉餃子15元, 酸溜土豆絲 10元, 千層餅 5元.
之所以打出價錢出來, 係樣樣都加咗價   但一樣咁好味
我哋二大二細食唔晒.   

食完我朋友帶我對仔女去walmart去睇書同听音樂, 我就返屋企放低行李.

10點15分返到藝術中心睇哈仔英文版, 睇到12點30分才散.  一路上都無咩街燈, 我一拖二返屋企都有些

因12點半-2點半, 我都聯絡唔到我隻佬, 發短訊又唔復, 因為擔心, 我睡唔著.  好才佢返到屋企, 咁之後我又係睡得唔好一直到天光.

星期六早上10:00有"變型金剛", 想再睇一場.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1815#
發表於 07-8-20 11:13 |只看該作者
DAY1~~ 我地準時6:15AM到達機場, 食左份又貴又唔好食的早餐(BURGER KING, 因大家樂勁多人), 之後搭OX(OX份早餐又唔算難食喎!)到泰國. 到左當地, 第一站去夢幻樂園, 我女就好興奮, 玩左幾個遊戲, 其中一個係兒童樂園叫CURZY BUS, LEE個真係~~~我同佢一齊玩, 不過我都驚驚地ops:" />ops:" /> (真係人大左, 心血少) 我同亞女講, 驚就"叫"出黎啦, (成車人得10人), 係我同亞女係度叫, 叫叫下係我前排有2個仲細過我女的女孩, 又跟我地叫!!
(待續)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-8-20 11:31 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1816#
發表於 07-8-20 11:14 |只看該作者
總共買左幾多盒  (唔知有冇預我個份呢 不過冇都唔緊要的):)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 11:05 發表
Jerry媽: 你托我買的S&曲奇~~~~真係搵C我, 個S&字超細個!!! 我係BIG C睇左好耐好耐, 最後都係由我老公睇倒!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1817#
發表於 07-8-20 11:14 |只看該作者
係, 我講錯

原文章由 funbabyhk 於 07-8-20 11:12 發表
係我地拜託 come 買的 (唔係手信 gar)

Rank: 8Rank: 8


17382
1818#
發表於 07-8-20 11:17 |只看該作者
等我都報告下先

我地星期六6點係九龍出發渣車去黃崗放低架車,過關搭車去到黃崗都成7點幾,之後再坐朋友架車去東莞一齊食飯,到東莞都成8點的,好啦我地一食飽就再出發去珠海,到達珠海都已經係差不多12點了,我地今次無book酒店點知就出事啦,我地之前都會book定酒會的但唔知點解今之無wor,我地搵左10多間都話full曬 (ps:3星酒店約$300一晚果d)
好啦咁我地經過一間都幾好的就入去問問啦,佢話有一間總統套房wor 係一萬圓一晚有3間房的
唔洗講啦我地實走 最後我地一行8人去左按摩中心度訓果時都成1點多了 下次一定要book定先得我個fd諗住大陸咁大實租到酒店,點知衰左:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1819#
發表於 07-8-20 11:21 |只看該作者
我預多左2盒, 打邊爐果日取出黎大家試下好嗎???

原文章由 funbabyhk 於 07-8-20 11:14 發表
總共買左幾多盒  (唔知有冇預我個份呢 不過冇都唔緊要的):)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1820#
發表於 07-8-20 11:26 |只看該作者
續~~~園中又有個飄雪樂園~~~零下1.5, 個個穿水鞋, 厚衫係入面睇下野咁, LEE個有少少無聊. 之後唔係好記得去左邊(好似去食晚飯), 再返酒店, 間酒店都OK, 幾靚下, 我女同我老公一上床就 , 難為我仲唔係太瞓得著......因有少少 .

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-8-20 11:29 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖