關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
1781#
發表於 07-5-8 13:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

GeorgiHo,

       咁你結果有無去到呀 ? 我有去湊熱鬧呀
普遍來說呢間學校唔錯喎, 以我見到的學生,
個個都幾有禮貌及開朗, 我地去到參觀, 佢地
亦都好主動& 友善咁向我們介紹 ... 有d 驚喜
既係學生的英語對答自然流暢。

        據知新校舍落成配合全日制課程, 地方真
係好大喔, 環境都唔錯 , 我都係放佢係本區既
首選。 我又問過d 6年班既學生, 佢地既對答
亦有條理 ,有些仲會站於客觀立場 ... 所以如
果女仔的話 大家不妨考慮吓

         
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


118
1782#
發表於 07-5-8 21:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

多謝你的寶貴意見. 但我得15分, 唔知有幾大機會?


1729
1783#
發表於 07-5-9 11:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5875
1784#
發表於 07-5-9 13:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


I went to WU KONG also, feel good . anybody have more comment about this school? Lot of homework?

Rank: 3Rank: 3


300
1785#
發表於 07-5-9 13:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

GeorgiHo, 我係睇佢地ge 校曆表睇到ge.  canossa 係我地ge 首選, 所以就上佢地website 度check. 我地都係今年9月選小一. good luck to us!

聽閒 canossa 升中派位唔係太好, so 都有d d 擔心.

大家都可以上你地心儀ge 學校website check 下佢地ge 校曆表. 另一間我有check 過ge 係循道, 但無見有open day.  
晴晴媽媽

Rank: 3Rank: 3


118
1786#
發表於 07-5-9 22:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽

canossa's open day, 我冇去, 唔知系咪人人都入得, 又太遲知, 希望來年有機會去. 你有冇去此校的網睇升中概況, 我覺得canossa的中一派位都唔差.

Rank: 3Rank: 3


206
1787#
發表於 07-5-10 01:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello -  emiluihk
Hi - GeorgiHo

我有兩個女, 今年九月選校, 我對 14 網不太熟, 從各位有心人得知此校相當好, 校風不用懷疑, 但我心怕此校程度深及極多功課, 而今年由半日轉全日, 有無朋友現在的小朋友是讀此校, 可否比d 意見 。

      (其實只有基本分數, 有無可能入此校呢??)

另外循遁的校風及學生品行如何 ??  這是另外一個選擇, 因為衛理得4班, 根本無可能抽到

  

謝謝各位回應

Rank: 3Rank: 3


118
1788#
發表於 07-5-10 09:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi Twincatma,

其實14網的學校不多, 而我要個囡讀全日, 因我要返工. 我覺得canossa校風好. 小朋友有禮貌好緊要呢! 因有好多學校未轉全日制, 我都唔係好清楚有那些學校08年轉全日. 有冇媽咪知道呢?

Rank: 5Rank: 5


4670
1789#
發表於 07-5-10 09:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽 寫道:
GeorgiHo, 我係睇佢地ge 校曆表睇到ge.  canossa 係我地ge 首選, 所以就上佢地website 度check. 我地都係今年9月選小一. good luck to us!

聽閒 canossa 升中派位唔係太好, so 都有d d 擔心.

大家都可以上你地心儀ge 學校website check 下佢地ge 校曆表. 另一間我有check 過ge 係循道, 但無見有open day.  


晴媽, 循道係舊年9月時做左開放日, 可能今年都會係9月, 應該係交表前一個星期, 佢地好似唔係用開放日個名, 另外唔知點解, 仲未有全港小學5月份開放日ge資料放上網 北官小學(即係鰂魚涌個間)會係今個月26日和28日開放日, 我諗26日應係畀街外人入去參觀.

Rank: 5Rank: 5


1245
1790#
發表於 07-5-11 11:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi GeorgiHo & Twincatma,


       據我所知 NET 14 全日學校有滬江,CANOSSA,
北官X2 , 聖米迦勒,太古小學,北角街坊會陳維周夫人紀念學校, 仲有間佛教中華康山學校 。 如果無記錯呢區只係得
十二個選擇 ... 大家亦可到以下網址瀏覽
http://embhsc.hkedcity.net/primary/
      
       Twincatma, 我嗰次有去參觀Canossa, 你唔駛
擔心佢地功課量應該唔多, 因我問過佢地p.6 既學生,
每日about 3~4 樣功課, 假期就會多d 囉, 佢地自己
都唔覺得功課多 & 我睇過佢地 p.3~4 既eng. report
程度唔算深 , 算係適中la, 某程度上嚟講北官反而仲
深d 添 ... 大家都不妨呢個月尾去埋北官參觀吓, 可以
了解多d 而家既小學程度麻 ... 不過記住要帶埋小朋友
喎, 因為佢地既感覺先係你選校既準則 ...

       emiluihk
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


492
1791#
發表於 07-5-11 13:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

beryl88318, 你來了這個TOPIC.
我到依家都未有肯定答案.

滬江的派位冇循道咁好,但覺得佢幾多元化,如有閱讀啦,同老師一起備課,上網睇佢的上課時間編排都吾錯.

全日是吾會在學校完成巧課?我想知?有冇家長可以上來講下.

Rank: 3Rank: 3


118
1792#
發表於 07-5-11 14:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

多謝你的資料. 我仲想問滬江在那裏?


1729
1793#
發表於 07-5-11 16:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


492
1794#
發表於 07-5-11 17:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

beryl88318, st.jo有成8班,比華仁易入.聴瞗得1/3人可直升中學. 用12區地址機會大好多, 如你有心入,一定要叫掂你老爷比你轉地址.
st.jo仍未宣佈轉全日.P1-P3 係下午班.咁都好,小朋友吾洗咁早起床.
軒官, 上/下午班有35/22入皇仁.另外"愛秩序灣官立小學"上年都有16個入了皇仁.

Rank: 3Rank: 3


300
1795#
發表於 07-5-14 10:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

GeorgiHo 寫道:
emiluihk,

多謝你的資料. 我仲想問滬江在那裏?


滬江係康怡
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
1796#
發表於 07-5-14 12:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3020
1797#
發表於 07-5-14 16:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
chingbb,

我最初讀蘇浙幼稚園時係冇諗過比佢直升小學,但依家又覺得呢間的中英真係教得好好. 我會留住位先.

想問下你, 你個係仔仔或是囡囡呀?會否比佢直上中學?
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1798#
發表於 07-5-14 18:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb, 我小朋友係囝囝, 我應該不會比佢入中學.蘇浙中學在我年伐吾係幾好.讀蘇浙小學好少人會入蘇浙中學.

依家老公又話想比囝囝試st.jo.先,成日變呀.未到最後一刻真係吾知會揀邊間.

你呢?又係15/16? 得返4個月時間諗.


[/quote]
chingbb
想問下你, 你個係仔仔或是囡囡呀?會否比佢直上中學? [/quote]


1729
1799#
發表於 07-5-15 10:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


492
1800#
發表於 07-5-15 13:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

beryl88318, 1st round你要到學校取表. 交表格時,除指定的東西(eg.出世紙,成績表......)外,好多人都影了小朋友課外活動的cert. 雖然學校話不須要,但好多人都係咁做.

係我老公想囝囝入st.jo, 我本人比較like囝囝有個輕鬆少許的小學生活.而且囝囝的性格吾like做功課,依家的中文寫字,個工人叫吾倒佢做,要等我回家先肯做,我地間幼稚園的功課已算少,1日得個1樣.你話到小學點呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖