關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1781#
發表於 08-5-29 14:42 |只看該作者
ky: 你hair cut完覺得滿意先開卡.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1782#
發表於 08-5-29 14:44 |只看該作者
sales 又m 到la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1783#
發表於 08-5-29 14:44 |只看該作者
cc: 由1/5-30/6你用渣打倍xx卡簽滿300 2次, 可取存根去抽獎喎....

Rank: 8Rank: 8


17269
1784#
發表於 08-5-29 14:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:34 發表
ky: 如果13/6會唔會太遲呀??????

孖寶~~真係唔厭, 我仲要食多2日

13/6 我應該OK, 女女未exam.
睇來你真係好love 孖寶喎!我諗我麻麻,其實蛋糕我一向都係麻麻。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1785#
發表於 08-5-29 14:50 |只看該作者
CC: 咁你13-6得唔得呀????

ky: 食唔食埋dinner先散?????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 08-5-29 14:51 |只看該作者
你鍾意整唔鍾意食, 我地鍾意食唔鍾意整, 真係絕配
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:46 發表

13/6 我應該OK, 女女未exam.
睇來你真係好love 孖寶喎!我諗我麻麻,其實蛋糕我一向都係麻麻。

Rank: 8Rank: 8


17269
1787#
發表於 08-5-29 14:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:41 發表
有2吋爭open toe, 我買果款就係2吋爭open toe green color, 你地腳細細瘦瘦, 有幾款鞋都幾靚, 可以去look look

真係要去睇睇先得啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1788#
發表於 08-5-29 14:52 |只看該作者
ky/cc: 你地明天得唔得呀??????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1789#
發表於 08-5-29 14:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:42 發表
ky: 你hair cut完覺得滿意先開卡.

come come:

係咪可以整完開card即扣呀?係就梗係整左先喇!
13/6食埋dinner都好喎!你地呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1790#
發表於 08-5-29 14:57 |只看該作者
喂喂, 如果明天睇鞋可以嗎?????????????????????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1791#
發表於 08-5-29 14:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:51 發表
你鍾意整唔鍾意食, 我地鍾意食唔鍾意整, 真係絕配  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1792#
發表於 08-5-29 14:59 |只看該作者
hoganma~~我地鍾意食唔鍾意整,~~~samesamesame

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1793#
發表於 08-5-29 14:59 |只看該作者
我之前就係咁la

有對寶藍色我好like, 我唔知點describe, 係前面包住d, 但係係open toe, 腳2邊無野, 後面爭位又包番dmouth:" /> 都唔知你明唔明
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:54 發表

come come:

係咪可以整完開card即扣呀?係就梗係整左先喇!
13/6食埋dinner都好喎!你地呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1794#
發表於 08-5-29 15:02 |只看該作者
tomorrow, ky約咗亞ma食飯, 我就要帶亞仔see dentist but may be 去唔成 because 佢today 好扭計.

Rank: 8Rank: 8


17269
1795#
發表於 08-5-29 15:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:59 發表
我之前就係咁la

有對寶藍色我好like, 我唔知點describe, 係前面包住d, 但係係open toe, 腳2邊無野, 後面爭位又包番dmouth:" /> 都唔知你明唔明  

真係差D唔知你UP乜呀! 我用左我最高的想像力先諗到係點,應該都幾靚。

Rank: 8Rank: 8


17269
1796#
發表於 08-5-29 15:15 |只看該作者
美人/come come:

其實我曾經諗過聽晚同呀媽食飯改去SAT飲早茶架!今咪可以聽晚整頭囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1797#
發表於 08-5-29 15:15 |只看該作者
我打左幾次都比pk食左個post!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1798#
發表於 08-5-29 15:16 |只看該作者
我下巴有好多暗粒呀.............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1799#
發表於 08-5-29 15:18 |只看該作者
ky: 咁即係點????? 想明天整頭定行街定同伯友dinner?????????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1800#
發表於 08-5-29 15:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:16 發表
我下巴有好多暗粒呀.............

會唔會你食得太多chocolate孖寶呀??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖