註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:34 發表 ky: 如果13/6會唔會太遲呀?????? 孖寶~~真係唔厭, 我仲要食多2日
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:46 發表 13/6 我應該OK, 女女未exam. 睇來你真係好love 孖寶喎!我諗我麻麻,其實蛋糕我一向都係麻麻。
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:41 發表 有2吋爭open toe, 我買果款就係2吋爭open toe green color, 你地腳細細瘦瘦, 有幾款鞋都幾靚, 可以去look look
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:42 發表 ky: 你hair cut完覺得滿意先開卡.
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:51 發表 你鍾意整唔鍾意食, 我地鍾意食唔鍾意整, 真係絕配
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:54 發表 come come: 係咪可以整完開card即扣呀?係就梗係整左先喇! 13/6食埋dinner都好喎!你地呢?
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:59 發表 我之前就係咁la 有對寶藍色我好like, 我唔知點describe, 係前面包住d, 但係係open toe, 腳2邊無野, 後面爭位又包番dmouth:" /> 都唔知你明唔明
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:16 發表 我下巴有好多暗粒呀.............