- 在線時間
- 1153 小時
- 最後登錄
- 22-4-15
- 國民生產力
- 1061
- 附加生產力
- 62
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 16259
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 17382
- UID
- 103843
 
|
1.禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊,
我覺得:唔洗e+因呢d小問題先黎嘈啦,老虎都注左先,握又好’乙水’又好啦總之要達到目的
2.咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔覺煩la,
我覺得唔需要因為99or62唔去而嘈,why唔可以簡簡單單呢??!!,都係你地2公婆既事only就算無人去都無所謂啦cy,當年我同c野去注冊都係2個人去+証婚人一個ja
3.我問佢係咪你屋企人唔like, 佢唔出聲, 我話即係有人唔同意la, 佢話係, 我問邊個, 佢c到唔肯講.
無需問,你e+既目的只係要注冊only,其他野不需理不需問
4.我有d忍唔住, 好想即刻打俾佢亞ma, but 已經12:00. 你地話我好冇打去問呢??
打俾佢亞ma...你想問咩呢???
quote]原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:16 發表 
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔 ... [/quote] |
|