關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1781#
發表於 08-2-21 10:10 |只看該作者
我都有小小擔心會咁...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:04 發表
cc: 而家你唔好再"加重"件事啦, 如果你c6覺得同你註冊係一件咁煩嘅事, 我怕佢會玩失蹤?!?!??!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1782#
發表於 08-2-21 10:10 |只看該作者
1.禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊,

我覺得:唔洗e+因呢d小問題先黎嘈啦,老虎都注左先,握又好’乙水’又好啦總之要達到目的

2.咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔覺煩la,

我覺得唔需要因為99or62唔去而嘈,why唔可以簡簡單單呢??!!,都係你地2公婆既事only就算無人去都無所謂啦cy,當年我同c野去注冊都係2個人去+証婚人一個ja


3.我問佢係咪你屋企人唔like, 佢唔出聲, 我話即係有人唔同意la, 佢話係, 我問邊個, 佢c到唔肯講.


無需問,你e+既目的只係要注冊only,其他野不需理不需問


4.我有d忍唔住, 好想即刻打俾佢亞ma, but 已經12:00. 你地話我好冇打去問呢??

打俾佢亞ma...你想問咩呢???




quote]原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:16 發表
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔 ... [/quote]

Rank: 8Rank: 8


17269
1783#
發表於 08-2-21 10:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:07 發表

可能佢鐘意熱鬧啦, 以前試過夜晚我家姐湊左亞女出街 / 我女唔舒服瞓左覺, 食晚飯時我媽話: 亞bee(我女)唔係度/瞓左, 成間屋都靜晒!!!!

係啫,其實湊小朋友好大責任同埋困身,所以好辛苦架!所以你媽咪好好喇!
我媽年紀太大,同埋呢D原因,都唔會幫我湊(佢以前幫過人地湊),不過我都唔想佢咁辛苦,唔會要求。

Rank: 8Rank: 8


17269
1784#
發表於 08-2-21 10:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:08 發表

c火, 我怕有d男人會咁諗咋!! sorry cc

come come:

我真係要 你呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1785#
發表於 08-2-21 10:13 |只看該作者
唔係,Milan同France個價一樣,退稅都一樣


原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:28 發表
come come:

頭先係隔鄰版睇到,話Milan買LV貴過France 15 Euro喎!係Milan買neverfull GM,要470 Euro(12%退稅),France係455  Euro.

Rank: 8Rank: 8


17269
1786#
發表於 08-2-21 10:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:13 發表
唔係,Milan同France個價一樣,退稅都一樣

吓 !咁點解D人咁講既,會唔會GM唔同price呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 08-2-21 10:14 |只看該作者
thanks



原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:33 發表
今日係正月15,祝大家開開心心,人月兩團圓!

Rank: 8Rank: 8


17269
1788#
發表於 08-2-21 10:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:10 發表
1.禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊,

我覺得:唔洗e+因呢d小問題先黎嘈啦,老虎都注左先,握又好’乙水’又好啦總之要達到目的

2.咁我跟住問點解唔可以叫99or62 ...

love love,

你又講得幾實際喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
1789#
發表於 08-2-21 10:18 |只看該作者
唔排除呢個可能


原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:06 發表

come come:

你唔好嚇美人啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1790#
發表於 08-2-21 10:19 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:09 發表
我都有咁諗過, e+諗緊今晚點補飛. 我見佢禽晚都有d唔開心

美人:

其實你今晚見到佢,開心宽容D,相信你先生會OK架! D男人見肯同你註冊,俾個終身承諾你,但你都面黑/喊到眼腫,佢地會好失望架!

Rank: 8Rank: 8


17382
1791#
發表於 08-2-21 10:21 |只看該作者
我睇左幾個唔同款but price都係一樣


原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:13 發表

吓 !咁點解D人咁講既,會唔會GM唔同price呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1792#
發表於 08-2-21 10:23 |只看該作者



我講真架,e+大前提係注冊之ma,其他人只係路人甲only,唔需要太在意


原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:15 發表

love love,

你又講得幾實際喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1793#
發表於 08-2-21 10:24 |只看該作者
love, 我真係好想問佢亞ma係咪好唔like lor.

唉! 綜合各位靚ma意見, 我會今晚開始忍and 氹佢開心, 唔想因為咁攪到咁複雜. thanks so much

Rank: 8Rank: 8


17382
1794#
發表於 08-2-21 10:25 |只看該作者
agree

人氹人,氹死人


原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:19 發表

美人:

其實你今晚見到佢,開心宽容D,相信你先生會OK架! D男人見肯同你註冊,俾個終身承諾你,但你都面黑/喊到眼腫,佢地會好失望架! ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1795#
發表於 08-2-21 10:26 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:21 發表
我睇左幾個唔同款but price都係一樣

咁知唔知啡格speedy25賣幾多$?

Rank: 8Rank: 8


17269
1796#
發表於 08-2-21 10:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:23 發表



我講真架,e+大前提係注冊之ma,其他人只係路人甲only,唔需要太在意

Rank: 8Rank: 8


17382
1797#
發表於 08-2-21 10:27 |只看該作者
唔洗問啦傻妹,又唔係同佢結婚


原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:24 發表
love, 我真係好想問佢亞ma係咪好唔like lor.

唉! 綜合各位靚ma意見, 我會今晚開始忍and 氹佢開心, 唔想因為咁攪到咁複雜. thanks so much ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1798#
發表於 08-2-21 10:27 |只看該作者
睇怕我今日又試心散la

Rank: 8Rank: 8


17382
1799#
發表於 08-2-21 10:28 |只看該作者
咁我又無睇呀 太多款無去記


原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:26 發表

咁知唔知啡格speedy25賣幾多$?

Rank: 5Rank: 5


1150
1800#
發表於 08-2-21 10:30 |只看該作者

love真係一語到尾...講晒我d心聲連我唔敢直接講出來架都講咩
我要比 love
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:25 發表
agree

人氹人,氹死人
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖