註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:34 發表 e...你可以買佢 display 果件 wor. 剛才佢地已經番左 d 春裝, 價錢貴過上年呀.
返回頂部
男爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-1 03:36 PM 發表 係咪呢個!都幾elegant http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/1/1/7/4/kevshum-img600x450-1201711678pr1-5.jpg
珍珠宮
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:41 發表 yes yes yes....個款幾 elegance
原文章由 lky2008 於 08-2-1 03:15 PM 發表 都話你大富婆啦!仲記得你話差唔多可以退休囉!好envy呀!我就唔駛諗喇!
原文章由 lky2008 於 08-2-1 03:44 PM 發表 好多色添! 快D叫 love love take action啦·
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 15:41 發表 KY: 你呢件唔駛長身喎, 我LIKE長D的
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:44 發表 http://www.hkicons.com/_1617.gif
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:43 發表 我係話 if 無 kids 呀, 我而家兩個呀....要搵多8 million呀.....再加上97風暴既洗禮.... 有排都唔洗退啦..... 我見你地講 LV, gucci, 講到咁興奮, 攪到我心旭旭想買返隻咋.... 我d雙糧要5 ...
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:45 發表 要睇睇實物既 size 先...都未得閑去 shopping
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:49 發表 我bonus, doublepay乜都冇! 哎,你都可以諗吓retirement,我唔駛諗。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 16:08 發表 ky: 你睇中件褸 FUN:
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 16:04 發表 me too, 仲要出咗血, 又要俾番$人幫我換$封利是, 仲有d雜費未計