關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1781#
發表於 08-1-21 16:19 |只看該作者
心情不佳, 不過唔想講:cry:   唉..........

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 16:00 發表
點解傾傾吓淨返我地3個嘅????

Rank: 5Rank: 5


2967
1782#
發表於 08-1-21 16:21 |只看該作者
同事話stronly not recommend.

1) short battery
2) cannot change battery
3) 震機 好weak
4) capacity very low
5) if 聽music, easy low battery
6) monitor 好weak
仲有好多唔好gei................
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:40 發表
請問你地有無人 or 朋友用緊i-phone??????
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1783#
發表於 08-1-21 16:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 16:14 發表

係, 不過我唔會咁急睇, 一上晝睇好多人架!!!

咁又係!不過佢D戲唔啱細路仔睇,教壞哂。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1784#
發表於 08-1-21 16:21 |只看該作者
$380我都覺得貴gar, 所以無買lor, 我老公就叫我買, 但我話再睇下先la, 又唔急蓍, 買定出年之麻
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:08 發表
hoganmama

我之前去長沙灣, mimimomo 開倉買左件down jacket, 90% down, 才$150, 好鬼c暖架...你周圍格下價, look look 啦, 可能會有意外驚喜架..又其是係季尾..so 趕住著就無得講啦 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1785#
發表於 08-1-21 16:22 |只看該作者
幾折呀, 我係member wor, 會唔會多d discount
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 15:50 發表
我尋日都係giordano junior睇左1件小朋友down jacket, discount左$380, 仲諗緊買唔買, 想比亞仔年尾著, 因本身個件年尾已唔岩著
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1786#
發表於 08-1-21 16:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 16:16 發表

有時買野就係咁衰架啦!!!

真係呀·:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1787#
發表於 08-1-21 16:22 |只看該作者
come,可能都係要買玉啦, 你可否PM你惠州公司地址, 聯絡個姐姐的電話, 我打俾我朋友叫佢同我買定點.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 16:13 發表
26/1我上惠州又買康師傅麵返黎啦, 有無人要搭單呀??????

Rank: 6Rank: 6


6601
1788#
發表於 08-1-21 16:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 16:19 發表
心情不佳, 不過唔想講:cry:   唉..........

雪雪:

你冇事嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1789#
發表於 08-1-21 16:23 |只看該作者
哎呀…. 唔係ar, 不過買比亞仔d褸就會買有牌子, 其他衫就普通舖頭仔咋

以前elle d 衫好平gar ma, 而家貴左好xxxxx多ar
原文章由 katiekma 於 08-1-21 16:16 發表
hoganma,

你好似件件都明牌咁 wor 。我早2年去kingcow 買左件down jacket, 原價9xx, 我半價買, 我女一次都未着過, 我e+都吾記得件褸攞左响邊。

Rank: 5Rank: 5


2967
1790#
發表於 08-1-21 16:23 |只看該作者
我唔會特登買新衫好多年lu:-|
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:55 發表

都係千色店囉.
吉之島都未去睇過, 我女有年褸都係去果度買架!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1791#
發表於 08-1-21 16:24 |只看該作者
講開down jacket, 你地會吾會 smell 到佢有陣鴨so 味?好多時我都會 smell 到+不定打"乞痴"。所以我好小着 + 好小買。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1792#
發表於 08-1-21 16:24 |只看該作者
No more discount ar, 我都係member, 不過好小買佢d 衫, 男仔衫好悶, 黎黎去去都係個個款, 女仔就幾靚
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 16:22 發表
幾折呀, 我係member wor, 會唔會多d discount

Rank: 6Rank: 6


6601
1793#
發表於 08-1-21 16:24 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 16:21 發表
同事話stronly not recommend.

1) short battery
2) cannot change battery
3) 震機 好weak
4) capacity very low
5) if 聽music, easy low battery
6) monitor 好weak
仲有好多唔好gei................
...

唔係化!咁差。

Rank: 6Rank: 6


6601
1794#
發表於 08-1-21 16:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 16:24 發表
No more discount ar, 我都係member, 不過好小買佢d 衫, 男仔衫好悶, 黎黎去去都係個個款, 女仔就幾靚

我都唔會買俾呀女!因唔抵著。

Rank: 6Rank: 6


8125
1795#
發表於 08-1-21 16:25 |只看該作者
hoganmama

係呀..if 唔趕著, 唔洗咁快買, 季尾仲多平貨..我見過 chickeeduck 減到199都有件呀..

Rank: 6Rank: 6


6601
1796#
發表於 08-1-21 16:26 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:25 發表
hoganmama

係呀..if 唔趕著, 唔洗咁快買, 季尾仲多平貨..我見過 chickeeduck 減到199都有件呀..

咁幾抵喎!

kids wear,我多數係jshoppers買或bossini,因平+靚。

Rank: 5Rank: 5


2967
1797#
發表於 08-1-21 16:28 |只看該作者
我+陣帶埋佢chose, 大小姐好難服侍, 佢like 果d, 我通常唔like, 你地都見佢成個男人婆咁.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 16:18 發表

所以而家我唔敢買野比亞女, 試過N次我買衫/褲/冷衫比佢, 佢唔LIKE, 次次叫親都唔穿, 浪費晒我的$$, 又唔平喎!!!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1798#
發表於 08-1-21 16:28 |只看該作者
我唔著down jacket, 一黎貴我無買, 二黎著左好鬼fat

我仔而家個件就係係呢度買, 都買左成3年la, 今年夾硬著咋
http://www.rondown.com.hk/productset.html
原文章由 katiekma 於 08-1-21 16:24 發表
講開down jacket, 你地會吾會 smell 到佢有陣鴨so 味?好多時我都會 smell 到+不定打"乞痴"。所以我好小着 + 好小買。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1799#
發表於 08-1-21 16:29 |只看該作者
咁又好抵wor, 我都等下先lu
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:25 發表
hoganmama

係呀..if 唔趕著, 唔洗咁快買, 季尾仲多平貨..我見過 chickeeduck 減到199都有件呀..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1800#
發表於 08-1-21 16:31 |只看該作者
講開電話, 我前晚唔小心, 我放電話在電腦檯上义電時, (機面向上)但當我在檯上面找東西時, 將一個錶盒掉下來時, 撞到電話機面, 裂開有紋, 但電話冇壞仍用得. 只是有裂紋, 要小心用, 驚會刮到耳朵.
咁我就同件餅講: 你可以買禮物送俾我喇. 佢都好大方叫我自己去揀款後, 打去問問數碼通有冇優惠價買.
但今日佢又問我: 你唔係會怕麻煩咩? 要將舊的電話簿過落新機, 又話要學新機點用...咁..咁...咁  叫我拿部機去專門店俾二佰元剩係換機殼 wor    睇黎佢唔係好想買俾我呀:tongue:
(不過講真, 我真係好怕麻煩的, 佢講出左我的心意 ops:" /> )
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:56 發表

apple出的電話, 有超大容量庫同好多功能!!

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-1-21 16:36 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖