- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
潮濕好多地方都係咁gar la, 藍田又係好鬼濕gar
大塵係咪因為附近有好多地盤? 將廣對出都起緊個咩場bor
你個度好好ar, 又近mtr, 隔離買野又方便, 真係好好gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:14 發表 
我屋企幅牆白色, 比佢一畫~~我老公即時黑面, 我奶奶即叫瑩瑩stop!!!
其實我家除左濕+大塵之外, 都幾好住, 管理費唔貴之餘又管理得好好, d隔離鄰居又幾好, 見面都會打招呼又唔會有d麻煩人係度, 而且實用率都幾高, 好 ... |
|