關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1781#
發表於 08-1-14 16:19 |只看該作者
潮濕好多地方都係咁gar la, 藍田又係好鬼濕gar

大塵係咪因為附近有好多地盤? 將廣對出都起緊個咩場bor

你個度好好ar, 又近mtr, 隔離買野又方便, 真係好好gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:14 發表

我屋企幅牆白色, 比佢一畫~~我老公即時黑面, 我奶奶即叫瑩瑩stop!!!
其實我家除左濕+大塵之外, 都幾好住, 管理費唔貴之餘又管理得好好, d隔離鄰居又幾好, 見面都會打招呼又唔會有d麻煩人係度, 而且實用率都幾高, 好 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1782#
發表於 08-1-14 16:19 |只看該作者
我都成2斤, 我可以去mtr同你交收ga, 就你方便
原文章由 多利是 於 08-1-14 16:17 發表


IF 就到, 我就25/1前係牛頭角MTR比左你先, 因為你個度5斤

otherwise, 我25/1拎埋去外野手啦..8斤..我頂我住既
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1783#
發表於 08-1-14 16:20 |只看該作者
真係唔奇囉...
我隔離屋710呎左右但就望海及池景現在如果肯賣即有人410萬幫她買。個樓會真係痴左...重不停咁升,我由07年8月問過價那時才250萬左右現都已經去到320以上..樓下有個相熟架經紀叫我D唔好放住話過完農曆新年後應該去到350萬。希望再升多D啦 到時我都賣左層樓租樓住。
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:54 發表
係ar, 佢單位前面會起樓gar, 佢高層, 遮唔到, 但第時又地盤空氣一定好差lor  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1784#
發表於 08-1-14 16:20 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 16:18 發表
我都唔俾ga, always remind 佢地and bun bun, but bun bun 好明顯冇睇住, 結果俾佢drawing, 我每次都話一餐, 話咗3次到先stop:tongue:

cy: 你發唔發覺我地果頭無乜野好食架?!?!!?:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
1785#
發表於 08-1-14 16:21 |只看該作者
我對正個地盤, 好似起公園
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:19 發表
潮濕好多地方都係咁gar la, 藍田又係好鬼濕gar

大塵係咪因為附近有好多地盤? 將廣對出都起緊個咩場bor

你個度好好ar, 又近mtr, 隔離買野又方便, 真係好好gar
...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1786#
發表於 08-1-14 16:22 |只看該作者
係ga, 好多嘢食but冇樣好食, 定係食厭咗呢
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:20 發表

cy: 你發唔發覺我地果頭無乜野好食架?!?!!?:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1787#
發表於 08-1-14 16:23 |只看該作者
come

唔洗啦.. 順up下je..8斤, I can manage la...

我拎1x磅西瓜, 行1條街有多都係咁啦   不過之前後生..

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 04:17 PM 發表

多: 我可以來幫你拎一d喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1788#
發表於 08-1-14 16:23 |只看該作者
我個fd又係對住個個地盤, 好似起運動場之類野
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 16:21 發表
我對正個地盤, 好似起公園

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1789#
發表於 08-1-14 16:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:19 發表
潮濕好多地方都係咁gar la, 藍田又係好鬼濕gar

大塵係咪因為附近有好多地盤? 將廣對出都起緊個咩場bor

你個度好好ar, 又近mtr, 隔離買野又方便, 真係好好gar
...

你上黎睇左我幅發霉墻就知架啦, 一到夏天, 仲有d叫泥卜嘅東東添

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1790#
發表於 08-1-14 16:25 |只看該作者
我屋企都有gar, 你要用x白水抺, 再抽乾間屋先無咁易再發mo再有gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:23 發表

你上黎睇左我幅發霉墻就知架啦, 一到夏天, 仲有d叫泥卜嘅東東添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1791#
發表於 08-1-14 16:26 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 16:20 發表
真係唔奇囉...
我隔離屋710呎左右但就望海及池景現在如果肯賣即有人410萬幫她買。個樓會真係痴左...重不停咁升,我由07年8月問過價那時才250萬左右現都已經去到320以上..樓下有個相熟架經紀叫我D唔好放住話過完農曆新年後應該去到350萬。希望再升 ...

肥脾: 你果度又正呀, 我女有個幼稚園同學仔住果度, 50樓高, 2個大單位打通左, 有成仟幾呎......好大呀!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1792#
發表於 08-1-14 16:27 |只看該作者


[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-14 16:58 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1793#
發表於 08-1-14 16:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:23 發表
我個fd又係對住個個地盤, 好似起運動場之類野

係起運動場, 佢再隔離就會起公屋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1794#
發表於 08-1-14 16:31 |只看該作者
cy: 有無攪錯呀!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1795#
發表於 08-1-14 16:31 |只看該作者
我間屋對住富X, 可望到HANG 口
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:28 發表

係起運動場, 佢再隔離就會起公屋.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1796#
發表於 08-1-14 16:32 |只看該作者
COME 
我都有個朋友住你那...我又覺得幾好哦,我都有入過表抽你那架,但抽唔中。而且你係一手買其實用來自住真係幾抵住。講真將廣賣樓那段時間你唔原價賣返比政府換買將廣而在這個時間先走去放又唔係幾化算。現在新樓都升左咁多走去換樓風險真係好大。
前排我同我老公去清水灣半島時行錯路入左首都,我D車行到首都入口那條路時我仔(2歲半)第一個反應話媽咪好臭屎味,重係長實樓,所以我一路唔係幾鐘意首都。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:39 發表

你果層而家隨時賣都得啦, 我....仲要補地價先可自由買賣:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1797#
發表於 08-1-14 16:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:25 發表
我屋企都有gar, 你要用x白水抺, 再抽乾間屋先無咁易再發mo再有gar

我間間房夏天都有, 好討厭

Rank: 5Rank: 5


1150
1798#
發表於 08-1-14 16:35 |只看該作者
我都覺得如果有錢...買兩個單位打通真係好好住,可惜我冇錢啦 。而且現在樓價咁高我想賣多D。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:26 發表

肥脾: 你果度又正呀, 我女有個幼稚園同學仔住果度, 50樓高, 2個大單位打通左, 有成仟幾呎......好大呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1799#
發表於 08-1-14 16:35 |只看該作者
多多, 或者我去你公司攞囉, 不過你要教我點行, 唔熟. 唔該晒.

原文章由 多利是 於 08-1-14 16:17 發表


IF 就到, 我就25/1前係牛頭角MTR比左你先, 因為你個度5斤

otherwise, 我25/1拎埋去外野手啦..8斤..我頂我住既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1800#
發表於 08-1-14 16:37 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 16:32 發表
COME 
我都有個朋友住你那...我又覺得幾好哦,我都有入過表抽你那架,但抽唔中。而且你係一手買其實用來自住真係幾抵住。講真將廣賣樓那段時間你唔原價賣返比政府換買將廣而在這個時間先走去放又唔係幾化算。現在新樓都升左咁 ...

我屋企用左幾多$$來裝潢間屋, 而且當時我個價仲買唔倒將廣底層2房細單位!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-14 16:42 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖