關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1781#
發表於 08-1-7 16:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:20 發表
無呀,講真我無咩買野架 聖誕前係肚臍買果個PINK+GOLDEN袋我都未用過呀,我有D後悔...其實我都好小機會用的,日日湊囡返工放工


...

買黎返工用囉....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1782#
發表於 08-1-7 16:23 |只看該作者
我更加唔知啦, 你係搞手, 你決定啦.  你問吓LanLan意見.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:21 發表

我都想問呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1783#
發表於 08-1-7 16:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:21 發表
其實我都唔係成日食, 不過我見每次食都要成6-70蚊, 買100蚊coupon就已經入到會咪入lor, 今年renew買coupon仲有9折又有野送, 其實都幾抵

反而PIZZA HUT我今年又入左會, 要買500元COUPON.

Rank: 8Rank: 8


17382
1784#
發表於 08-1-7 16:25 |只看該作者
KY舊班主任=我囡E+個班主任

原文章由 雪文 於 08-1-7 16:22 發表
who is she ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1785#
發表於 08-1-7 16:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:23 發表
我更加唔知啦, 你係搞手, 你決定啦.  你問吓LanLan意見.

好, 我問左龍媽再覆大家.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 08-1-7 16:28 |只看該作者
pizza hut我好小食, 有咩jetso?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:24 發表

反而PIZZA HUT我今年又入左會, 要買500元COUPON.

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 08-1-7 16:28 |只看該作者
但我返工個LOOK同去街市買送時個LOOK差不多呢
我只係星期六日 OR去街先會打辦下架JA,平時返工係極度求其的


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:23 發表

買黎返工用囉....

Rank: 5Rank: 5


2967
1788#
發表於 08-1-7 16:30 |只看該作者
me too la, 我都盡力忍手lu
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:01 發表
我同你相反,其實我都好多野想買但算吧啦,要開源節流呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1789#
發表於 08-1-7 16:31 |只看該作者
仲有無人keep 606,我有一手.

今日昇返 6.25啦, 昇返 7.3我就可以走啦. 等咗好耐好耐.

相反 1888只有 4.9

Rank: 8Rank: 8


17382
1790#
發表於 08-1-7 16:32 |只看該作者
我忍左好耐啦


原文章由 cyclmama 於 08-1-7 16:30 發表
me too la, 我都盡力忍手lu

Rank: 5Rank: 5


2967
1791#
發表於 08-1-7 16:34 |只看該作者
我買咗$200 kfc coupon, 上次買個x'mas 火雞dinner都用咗$170 lu, last wee, 對仔女用埋remaining gei $30, 用哂
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:21 發表
其實我都唔係成日食, 不過我見每次食都要成6-70蚊, 買100蚊coupon就已經入到會咪入lor, 今年renew買coupon仲有9折又有野送, 其實都幾抵
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1792#
發表於 08-1-7 16:36 |只看該作者
啱啱找咗成$5,000咭數, 唔忍唔得la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:32 發表
我忍左好耐啦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1793#
發表於 08-1-7 16:40 |只看該作者
講開 coupon ,  元氣會員可用 $160 買價值 $180 之 coupon (連利是封)  你地會有興趣買嗎?

原文章由 cyclmama 於 08-1-7 16:34 發表
我買咗$200 kfc coupon, 上次買個x'mas 火雞dinner都用咗$170 lu, last wee, 對仔女用埋remaining gei $30, 用哂

Rank: 6Rank: 6


6601
1794#
發表於 08-1-7 16:40 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 16:36 發表
啱啱找咗成$5,000咭數, 唔忍唔得la

我呢期2x,xxx呀!C未! 因買得多,同去supermarket, manninx都簽卡。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1795#
發表於 08-1-7 16:41 |只看該作者
我今個月都要找4千, 上個月christmas買左好多野, 今個月都要慳d先得
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 16:36 發表
啱啱找咗成$5,000咭數, 唔忍唔得la

Rank: 6Rank: 6


6601
1796#
發表於 08-1-7 16:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 16:40 發表
講開 coupon ,  元氣會員可用 $160 買價值 $180 之 coupon (連利是封)  你地會有興趣買嗎?

唔會喇!雖然我鍾意sashima & sushi,但唔平,so少食。:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1797#
發表於 08-1-7 16:42 |只看該作者
KY,
我 e+ 閃人, 先去牛頭角送辦俾個客, 跟住去藍田 mtr, 一陣見

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1798#
發表於 08-1-7 16:43 |只看該作者
都有9折bor, 我叫我fd借card我買得la

最衰我上次無再renew, 無左9折card
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 16:40 發表
講開 coupon ,  元氣會員可用 $160 買價值 $180 之 coupon (連利是封)  你地會有興趣買嗎?

Rank: 6Rank: 6


6601
1799#
發表於 08-1-7 16:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:41 發表
我今個月都要找4千, 上個月christmas買左好多野, 今個月都要慳d先得   

我都要係覺方面慳喇!因咩都加價,早排買左太多野,又要睇好多E生,唔可以咁放任lu。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1800#
發表於 08-1-7 16:47 |只看該作者
係ar, 呢排d野真係貴左好多, 我尋日去藥房買奶粉, 我同老闆講, 唔該最平個隻ar, 我仔又跟我講wor, 係ar, 平d個d得gar la
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:45 發表

我都要係覺方面慳喇!因咩都加價,早排買左太多野,又要睇好多E生,唔可以咁放任lu。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖