關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1781#
發表於 07-12-19 23:30 |只看該作者
我唔瞓,亞仔又唔肯瞓, 煩C, GOOD NIGHT
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1782#
發表於 07-12-20 08:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 17:53 發表
頂~~~做完野無耐ja,亞囡都派晒啦

常 39
數 28
英 46
英口試 81 &80
普 83
中話 90
中聽 50
中閱 51
中做 69

我一d都無話佢 ...


我女:
常 未知
數 58
英 未知
英口試 90
普 85
中話 80
中聽 80
中閱 81
中做 75

今日應該派英+常,睇下點C!

Rank: 6Rank: 6


6601
1783#
發表於 07-12-20 08:51 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 18:01 發表
ky, pm咗doctor tel no. and address俾你

多谢哂!

Rank: 6Rank: 6


6601
1784#
發表於 07-12-20 08:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 22:05 發表
嘩~!今晚咁多人係度嘅

ky: 我放工去銅鑼灣間unquio買左黑色skinny jeans啦, 話說我家姐見倒果間有即刻call我去試, 成功買左條黑色25 個sales話係最last一條, 不過mac唇 ...

come come:

咁咪好囉!不過我今日lunch都會去太古逛逛。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1785#
發表於 07-12-20 09:20 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 08:55 發表

come come:

咁咪好囉!不過我今日lunch都會去太古逛逛。

morning!

KY: 銅鑼灣果間大好多, d貨又執得整齊d.
你地考試分得咁仔細嘅???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1786#
發表於 07-12-20 09:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 22:44 發表
真係好勞氣

我同我媽講煲姜醋要竹隔, 你去雜貨鋪就有得賣. 佢一句咩叫竹隔, 你去買.

我話我返工無時間, 你去揾吓先啦, 揾都無揾就話叫我去做.

佢真好唔like, 話我咩都得把口 ...

雪文: 唔好勞氣啦, 你而家係幫你細佬及佢老婆, 唔好同亞媽計較.:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1787#
發表於 07-12-20 09:28 |只看該作者
今朝C佬話佢煮無所謂, 咁就來啦

原文章由 cyclmama 於 07-12-19 23:29 發表
其實都唔係你有問題, 係LOR, 試吓同HONEY講, 睇佢點LOR,佢唔肯都啱GA WOR

Rank: 5Rank: 5


2967
1788#
發表於 07-12-20 09:29 |只看該作者
Good morning

我gei聖誕甜蜜之旅有轉機:

今朝見到62, 問佢幾時返大陸, 佢話冇所謂, 咁我話我同隻佬想返wor, 不如你幫手睇住同寶貝,等我返嚟你先走呀, 佢話no problem
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1789#
發表於 07-12-20 09:31 |只看該作者
honey肯就唔駛煩lu, yeah
原文章由 雪文 於 07-12-20 09:28 發表
今朝C佬話佢煮無所謂, 咁就來啦
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1790#
發表於 07-12-20 09:31 |只看該作者
Good Morning!!!

尋日抽到個sinomax pillow, 都話大獎係我份gar la:tongue:

睇左份常識la, 老師計錯分, 應該係72分, 但其實都唔淺同多, 又有d唔小心, 我都無野lu, 我無話亞仔ar, 叫佢下次努力lor

Rank: 6Rank: 6


6601
1791#
發表於 07-12-20 09:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 09:20 發表

morning!

KY: 銅鑼灣果間大好多, d貨又執得整齊d.
你地考試分得咁仔細嘅???

morning!

著左條jeans未呀!應該好舒服架!
佢地間學校D分真係分得好細架!睇到我都亂哂龍。:evil:
琴晚睇番佢D卷,真係錯好多careless mistakes。 呀女琴日起要每日寫3句英文的daily writing,直到end X'mas holiday.今日佢都預告好多homework囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1792#
發表於 07-12-20 09:33 |只看該作者
多, 係咁加拉.  返學時間所以真係好難行得開, 物你對仔女仲未放假咩 ??

今晚我同仔女去基x睇表演, 我話係咁講煮唔切來食( 成日係屋企, 4點開始煮飯, 點會煮唔到 ??)

算啦, 我話出街食, 我叫咗佢4點半帶佢二個去大快活食下午茶, 平D又可以慢慢食, 唔使等我來到係咁趕命咁催食快D.


原文章由 多利是 於 07-12-19 23:11 發表
今日公司食飯...咪一直叫兩條靚做好晒功課, 早d離開補習社, 叫工人送佢地去食飯~

坐車時阿囡話比我聽細佬有3頁抄書未做..我話唔係麻..咁補習係度做咩??? 返到home, 阿囡好醒咁係到執功課比我檢查, 細佬仲係度玩..我 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1793#
發表於 07-12-20 09:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 09:29 發表
Good morning

我gei聖誕甜蜜之旅有轉機:

今朝見到62, 問佢幾時返大陸, 佢話冇所謂, 咁我話我同隻佬想返wor, 不如你幫手睇住同寶貝,等我返嚟你先走呀, 佢話no problem ...

咁咪好囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1794#
發表於 07-12-20 09:34 |只看該作者
yeah!!!
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 09:29 發表
Good morning

我gei聖誕甜蜜之旅有轉機:

今朝見到62, 問佢幾時返大陸, 佢話冇所謂, 咁我話我同隻佬想返wor, 不如你幫手睇住同寶貝,等我返嚟你先走呀, 佢話no problem ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1795#
發表於 07-12-20 09:34 |只看該作者
hoganma,你開始行運啦.
亞仔個到, 同老師講返, 上咗7字頭, 心情是否好返D啦.  

原文章由 hoganmama 於 07-12-20 09:31 發表
Good Morning!!!

尋日抽到個sinomax pillow, 都話大獎係我份gar la:tongue:

睇左份常識la, 老師計錯分, 應該係72分, 但其實都唔淺同多, 又有d唔小心, 我都無野lu, 我無話亞仔ar, 叫佢下次努力lor ...

Rank: 5Rank: 5


3104
1796#
發表於 07-12-20 09:35 |只看該作者
good morning !

  我想問下,各位媽咪 ,我家有4-5千元1,2元,5元私散紙,去邊度    換可以不收手續費

Rank: 5Rank: 5


2967
1797#
發表於 07-12-20 09:35 |只看該作者
好過冇la, 我今年都抽唔到, 好彩有個同事唔要($1000 csl coupon), 我讓咗俾雪先有返d安慰:)

你地d小朋友好努力ga la, 考試成績都唔係太差, 係lor, 下次再努力d la
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 09:31 發表
Good Morning!!!

尋日抽到個sinomax pillow, 都話大獎係我份gar la:tongue:

睇左份常識la, 老師計錯分, 應該係72分, 但其實都唔淺同多, 又有d唔小心, 我都無野lu, 我無話亞仔ar, 叫佢下次努力lor ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1798#
發表於 07-12-20 09:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 09:31 發表
Good Morning!!!

尋日抽到個sinomax pillow, 都話大獎係我份gar la:tongue:

睇左份常識la, 老師計錯分, 應該係72分, 但其實都唔淺同多, 又有d唔小心, 我都無野lu, 我無話亞仔ar, 叫佢下次努力lor ...

hoganma,

pillow都好丫!唔錯!
計錯份都得呀!不過呢個分幾好喎!今日我先知呀女常識分呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1799#
發表於 07-12-20 09:37 |只看該作者
我仔份maths都係好多係careless mistakes, 我今朝同佢講, 數學係識同最叻, 可唔可以下次攞90分比我

佢話點解, 我話氹下我開心都得卦, 佢話點解要氹我開心, 妖
原文章由 KY2004 於 07-12-20 09:32 發表

morning!

著左條jeans未呀!應該好舒服架!
佢地間學校D分真係分得好細架!睇到我都亂哂龍。:evil:
琴晚睇番佢D卷,真係錯好多careless mistakes。 呀女琴日起要每日寫3句英文的daily writing ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1800#
發表於 07-12-20 09:38 |只看該作者
你試吓問報紙當, 街市肯唔肯
原文章由 yan02 於 07-12-20 09:35 發表
good morning !

  我想問下,各位媽咪 ,我家有4-5千元1,2元,5元私散紙,去邊度    換可以不收手續費
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖