關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1781#
發表於 07-11-16 15:16 |只看該作者
好多艇係手, 無$入貨
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:13 硐表
hogonma 又唔見左人? 去左點算戰利品 ??
yeah~~ 估中左~~~~

今日跌市, 有冇入貨呀 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1782#
發表於 07-11-16 15:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:14 硐表
家陣有好多唔同味ga

薄荷 涼陣陣

Rank: 8Rank: 8


17382
1783#
發表於 07-11-16 15:16 |只看該作者
係,不過算啦都係無我份架啦

原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:14 硐表
家陣有好多唔同味ga

Rank: 5Rank: 5


2967
1784#
發表於 07-11-16 15:17 |只看該作者
你又知唔會 ,可能真係俾個驚喜你呢
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:15 硐表
今晚都未必有下文, c6要交功課(正經個d), 食完飯返去佢可能又做功課
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1785#
發表於 07-11-16 15:18 |只看該作者
大家一齊add oil
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:15 硐表
AGREE AGREE一路做一路學
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 07-11-16 15:18 |只看該作者
慢慢黎la, 好似我仔成日都同我講, 媽咪, relax, 深呼吸, 好嬲好嬲時, 行開一下, 唔好正面衝突, 轉頭就好d gar la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:15 硐表

當時個刻係好難忍的.....
過後就後悔...
我都會.

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 07-11-16 15:18 |只看該作者
都唔緊要啦,佢有你心已經夠啦

原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:15 硐表
今晚都未必有下文, c6要交功課(正經個d), 食完飯返去佢可能又做功課

Rank: 5Rank: 5


2967
1788#
發表於 07-11-16 15:19 |只看該作者
I like strawberry,甜甜地
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:16 硐表

薄荷 涼陣陣
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1789#
發表於 07-11-16 15:19 |只看該作者
唉! 各樣各樣+埋啦, 今日好無mood!:(

Rank: 8Rank: 8


17382
1790#
發表於 07-11-16 15:22 |只看該作者
我之前都係;

當時個刻係好難忍的.....
過後就後悔...
我都會...後悔係打得佢唔夠喉呀

不過E+無啦,打都係無用的,打完佢都係唔知自己衰D咩,不如唔打好過啦




原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:15 硐表

當時個刻係好難忍的.....
過後就後悔...
我都會.

Rank: 8Rank: 8


17382
1791#
發表於 07-11-16 15:23 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:16 硐表
好多艇係手, 無$入貨

Rank: 5Rank: 5


2967
1792#
發表於 07-11-16 15:24 |只看該作者
後悔係打得佢唔夠喉呀
我試過打完佢喊lor,不過之後都有再打

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:22 硐表
我之前都係;

當時個刻係好難忍的.....
過後就後悔...
我都會...後悔係打得佢唔夠喉呀

不過E+無啦,打都係無用的,打完佢都係唔知自己衰D咩,不如唔打好過啦




...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1793#
發表於 07-11-16 15:24 |只看該作者
你仔就醒啦,叫你行開下


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:18 硐表
慢慢黎la, 好似我仔成日都同我講, 媽咪, relax, 深呼吸, 好嬲好嬲時, 行開一下, 唔好正面衝突, 轉頭就好d gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
1794#
發表於 07-11-16 15:26 |只看該作者
I LIKE X味,你地自己估啦我唔講啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:19 硐表
I like strawberry,甜甜地

Rank: 8Rank: 8


17382
1795#
發表於 07-11-16 15:28 |只看該作者
我有時都會架好似好灰咁囉,比囡激親+公司D野再加C6 D野
++埋埋會消化唔來就會無MOOD囉


原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:19 硐表
唉! 各樣各樣+埋啦, 今日好無mood!:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1796#
發表於 07-11-16 15:29 |只看該作者
我未打過我仔, 我打唔落手, 同埋亞仔又未試過激到我要打佢
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:24 硐表
後悔係打得佢唔夠喉呀
我試過打完佢喊lor,不過之後都有再打

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1797#
發表於 07-11-16 15:30 |只看該作者
我未試過d有味gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:26 硐表
I LIKE X味,你地自己估啦我唔講啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1798#
發表於 07-11-16 15:31 |只看該作者
咁我又唔會喊,不過個心會拿住拿住咁囉,但又要辦無野照打


原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:24 硐表
後悔係打得佢唔夠喉呀
我試過打完佢喊lor,不過之後都有再打

Rank: 8Rank: 8


17382
1799#
發表於 07-11-16 15:32 |只看該作者
你就好啦,我囡..唉


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:29 硐表
我未打過我仔, 我打唔落手, 同埋亞仔又未試過激到我要打佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1800#
發表於 07-11-16 15:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:29 硐表
我未打過我仔, 我打唔落手, 同埋亞仔又未試過激到我要打佢

我都好少好少打我女, 大力打手板囉!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖