註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:13 硐表 hogonma 又唔見左人? 去左點算戰利品 ?? yeah~~ 估中左~~~~ 今日跌市, 有冇入貨呀 ?
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:14 硐表 家陣有好多唔同味ga
伯爵府
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:15 硐表 今晚都未必有下文, c6要交功課(正經個d), 食完飯返去佢可能又做功課
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:15 硐表 AGREE AGREE一路做一路學
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:15 硐表 當時個刻係好難忍的..... 過後就後悔... 我都會.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:16 硐表 薄荷 涼陣陣
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:16 硐表 好多艇係手, 無$入貨
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:22 硐表 我之前都係; 當時個刻係好難忍的..... 過後就後悔... 我都會...後悔係打得佢唔夠喉呀 不過E+無啦,打都係無用的,打完佢都係唔知自己衰D咩,不如唔打好過啦 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:18 硐表 慢慢黎la, 好似我仔成日都同我講, 媽咪, relax, 深呼吸, 好嬲好嬲時, 行開一下, 唔好正面衝突, 轉頭就好d gar la
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:19 硐表 I like strawberry,甜甜地
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:19 硐表 唉! 各樣各樣+埋啦, 今日好無mood!:(
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:24 硐表 後悔係打得佢唔夠喉呀 我試過打完佢喊lor,不過之後都有再打
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:26 硐表 I LIKE X味,你地自己估啦我唔講啦
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:29 硐表 我未打過我仔, 我打唔落手, 同埋亞仔又未試過激到我要打佢