註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:21 硐表 對自己無乜保障囉!!! 咁你老爺奶奶方面又無問的嗎????
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:56 硐表 我認ar, 我有問題gar, 所以我先諗去唔去輔導 比d專業人講下, 可能我老公唔係d咁gei人
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:53 硐表 你地仔仔去邊度旅行呀???? 你係咪一放工即北上呀????
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 16:59 硐表 咁你放鬆 d 啦, 唔好諗咁多野, 既然大家都有為對方及自己改變, 表示仲想維持 lee 段感情. 不如間唔中你提議吓, 大家 2 個人去行街, 睇戲,食飯或傾吓電話都好...增進兩人之間既感情. ...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:59 硐表 HOGANMA: 我地就正正係一班專業人仕, 星期5出黎比我地輔導下啦.......唔會收你好多$$架啫!!!
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:03 硐表 我又點會鍾意匿係屋企gei人, but要去街, 談何容易AR, 我仔……
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:11 硐表 仲有25分鐘放工 係-即走
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:11 硐表 仲有25分鐘放工 係-即走 大埔海濱公園.
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 17:12 硐表 不如你睇下有冇人幫你睇住阿仔幾日...兩公婆去下旅行真係會有幫助架。
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:13 硐表 我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor 同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 17:14 硐表 你仔幾歲呀..你可以約咩D有仔女架朋友...大家一起帶小朋友出來,小朋友同小朋友玩大人有大人吹水。
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:14 硐表 come come: : :
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:15 硐表 咁今晚玩得HAPPY D啦
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:18 硐表 有無人想睇呀 ??? 我想揾個伴去睇.