關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1781#
發表於 07-11-7 17:06 |只看該作者

又去唔倒新PAGE!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-7 17:09 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1782#
發表於 07-11-7 17:09 |只看該作者
老人家standard answer:個仔咁大,管唔到lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:21 硐表

對自己無乜保障囉!!! 咁你老爺奶奶方面又無問的嗎????

Rank: 8Rank: 8


17382
1783#
發表於 07-11-7 17:09 |只看該作者
男人通常比較實制D鍾意行動唔鐘意只係用把口講,加上都咁耐了好難話再好似拍拖果時咁樣,我隻C6就係咁的,不過都要睇佢本身性格


原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:56 硐表
我認ar, 我有問題gar, 所以我先諗去唔去輔導
比d專業人講下, 可能我老公唔係d咁gei人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1784#
發表於 07-11-7 17:11 |只看該作者
仲有25分鐘放工   係-即走

大埔海濱公園.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:53 硐表

你地仔仔去邊度旅行呀????
你係咪一放工即北上呀????

Rank: 5Rank: 5


1150
1785#
發表於 07-11-7 17:12 |只看該作者

不如你睇下有冇人幫你睇住阿仔幾日...兩公婆去下旅行真係會有幫助架。
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 16:59 硐表
咁你放鬆 d 啦, 唔好諗咁多野, 既然大家都有為對方及自己改變, 表示仲想維持 lee 段感情.
不如間唔中你提議吓, 大家 2 個人去行街, 睇戲,食飯或傾吓電話都好...增進兩人之間既感情.
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 07-11-7 17:13 |只看該作者
我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor
同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:59 硐表

HOGANMA: 我地就正正係一班專業人仕, 星期5出黎比我地輔導下啦.......唔會收你好多$$架啫!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 07-11-7 17:14 |只看該作者
我隻C6放假時都唔係好鍾意去街架,我開頭都唔鍾意架BUT慣左反而覺得OK WOR,加上小朋友上左小學之後都無咩時間去街啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:03 硐表
我又點會鍾意匿係屋企gei人, but要去街, 談何容易AR, 我仔……

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1788#
發表於 07-11-7 17:14 |只看該作者
come come: : :

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:59 硐表

HOGANMA: 我地就正正係一班專業人仕, 星期5出黎比我地輔導下啦.......唔會收你好多$$架啫!!!

Rank: 5Rank: 5


1150
1789#
發表於 07-11-7 17:14 |只看該作者
你仔幾歲呀..你可以約咩D有仔女架朋友...大家一起帶小朋友出來,小朋友同小朋友玩大人有大人吹水。
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:03 硐表
我又點會鍾意匿係屋企gei人, but要去街, 談何容易AR, 我仔……

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1790#
發表於 07-11-7 17:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:11 硐表
仲有25分鐘放工   係-即走

我諗你今日上會好輕鬆, 平日好少人上落是嗎????:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1791#
發表於 07-11-7 17:15 |只看該作者
咁今晚玩得HAPPY D啦

原文章由 雪文 於 07-11-7 17:11 硐表
仲有25分鐘放工   係-即走

大埔海濱公園.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1792#
發表於 07-11-7 17:17 |只看該作者
我都想2個人去旅行, 但要睇亞仔d功課同埋亞仔唔會比我地去
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 17:12 硐表

不如你睇下有冇人幫你睇住阿仔幾日...兩公婆去下旅行真係會有幫助架。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1793#
發表於 07-11-7 17:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:13 硐表
我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor
同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先

咁一於你地一家三口去街街SWEET SWEET啦~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1794#
發表於 07-11-7 17:17 |只看該作者
如果比著我隻C6一定唔肯啦~~~~實話我掛住去玩唔理個囡



原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 17:12 硐表

不如你睇下有冇人幫你睇住阿仔幾日...兩公婆去下旅行真係會有幫助架。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1795#
發表於 07-11-7 17:18 |只看該作者
hoganma,約C6去睇色戒啦, 睇完就

有無人想睇呀 ???  我想揾個伴去睇.

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:13 硐表
我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor
同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1796#
發表於 07-11-7 17:18 |只看該作者
有小朋友gei朋友, 咪就係得你地lor
我d fd d仔女個個都係得個1,2歲, 我仔唔岩玩
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 17:14 硐表
你仔幾歲呀..你可以約咩D有仔女架朋友...大家一起帶小朋友出來,小朋友同小朋友玩大人有大人吹水。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1797#
發表於 07-11-7 17:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:14 硐表
come come: : :

雪文: 星期5   HIN_BB來唔來???

Rank: 8Rank: 8


17382
1798#
發表於 07-11-7 17:19 |只看該作者
佢計得咁盡


原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:13 硐表
我都諗緊出唔出, 但又想返去陪下佢, 但又唔知佢會唔會懶街wor
同埋如果星期五我去街佢又會去街gar, 都係諗諗先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1799#
發表於 07-11-7 17:20 |只看該作者
我會好准時加.   我坐村巴去屯門, 再行深圳灣口岸.  返來報料.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:15 硐表
咁今晚玩得HAPPY D啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1800#
發表於 07-11-7 17:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:18 硐表
有無人想睇呀 ???  我想揾個伴去睇.

唔知點解我對LEE套戲完全無興趣!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖