關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1781#
發表於 07-10-25 14:06 |只看該作者
買啦買啦, 香港都賣4千8之麻, 你賺埋咁多
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:05 硐表

你就好啦, 我都想買呀!!!:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1782#
發表於 07-10-25 14:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:05 硐表
ankle boots? 好蝦人著, 我就no la

why? 你唔矮, 應該著得好睇架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1783#
發表於 07-10-25 14:09 |只看該作者
我想買肚臍袋多d呀, 淺藍色帶果隻.:-|
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:06 硐表
買啦買啦, 香港都賣4千8之麻, 你賺埋咁多   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1784#
發表於 07-10-25 14:18 |只看該作者
我唔著高鞋ma
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:08 硐表

why? 你唔矮, 應該著得好睇架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1785#
發表於 07-10-25 14:35 |只看該作者
我鐘意穿, 不過對腳唔爭氣, 成日痛!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:18 硐表
我唔著高鞋ma  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 07-10-25 15:17 |只看該作者
我都係腳痛頂唔順
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:35 硐表
我鐘意穿, 不過對腳唔爭氣, 成日痛!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1787#
發表於 07-10-25 15:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 15:17 硐表
我都係腳痛頂唔順

以前唔係架, 2.5吋都頂得順, 而家唔得啦!!!:cry: :cry: :cry:
穿一日, 對腳痛2日.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1788#
發表於 07-10-25 15:35 |只看該作者
今日又好悶啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1789#
發表於 07-10-25 15:58 |只看該作者
我都係, 著半日已經頂唔住
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 15:29 硐表

以前唔係架, 2.5吋都頂得順, 而家唔得啦!!!:cry: :cry: :cry:
穿一日, 對腳痛2日.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1790#
發表於 07-10-25 15:59 |只看該作者
我都好眼訓, 好悶
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 15:35 硐表
今日又好悶啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1791#
發表於 07-10-25 16:14 |只看該作者
剛剛亞女又喊住打電話黎, 話明天唔駛返學(我都唔知), 但有本功課簿個老師
未比返佢, (份功課上次亞女漏做一頁, 尋日補交返比老師, 仲寫埋手冊) 咁我叫
佢而家返學校搵返個老師問佢攞返啦, 因今個星期又要做(未做晒), 而且星期一

要返, 亞女今日又無問個老師攞返(因今日無常識堂)!!!
之後佢就話, 上次又試過佢班主任臨放學時派簿比佢地, 點知一放學佢就行左
出去……………..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1792#
發表於 07-10-25 16:19 |只看該作者
HI, 上來一陣,等陣要接女, 同大少温習.  明天測驗啦:-|
佢一直都係字好草而扣分, 我諗今次都會係, 無眼睇囉, 都唔知會攞幾多分返來.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1793#
發表於 07-10-25 16:22 |只看該作者
之後個老師打電話比我, 叫我而家去攞返, 咁我就叫我媽帶亞女去學校度攞,
個老師叫我去學校門口一個叫傳達處的地方度攞, 點知我媽去到, 傳達處有
個亞叔, 佢叫我媽/女要入去校務署度填張紙, 証明我地今次漏左野係學校,
當係記名咁, 一年只可2, (多於2次就會罰, 不過唔知罰乜野?!) 佢地之後同
我講返, 我覺得自己亞女都有唔啱, 所以費時同老師講, 算啦, 但今次我同我媽講, 叫佢同亞女返去, 話要搵常識老師, 如果傳達處又話要填紙, 我就叫佢唔好
搵老師啦, 唔攞本簿, 我會係手冊度同個老師講本簿你未比返我, 另外我會叫女
女搵張白紙做住要做的功課照交左先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1794#
發表於 07-10-25 16:27 |只看該作者
COME,收到pm啦, 我無禮物呀, 只有nds, c佬話出一半的錢.

今日同亞媽去咗樂富jusco 同花園街, 滙景商場, 無買到咩.  買咗個CAKE俾自己, 今晚係屋企定出街食仲未知, 想争取時間同大少温習.  我老公無假放, 仲要ot, 算啦, 我都無所謂, 我仔話點解唔叫齊人返來開飯WOR.

我要去接女放學啦, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1795#
發表於 07-10-25 16:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-25 16:19 硐表
HI, 上來一陣,等陣要接女, 同大少温習.  明天測驗啦:-|
佢一直都係字好草而扣分, 我諗今次都會係, 無眼睇囉, 都唔知會攞幾多分返來.

又會星期5? 測一日咋???????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1796#
發表於 07-10-25 16:32 |只看該作者
真係人算不如天算, 明明默書識晒, 平時都96,97分, 今日得86分, 唉…….

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1797#
發表於 07-10-25 16:34 |只看該作者
86都好高分, 唔好唉啦!!!!:-| :-| :-|
咁佢今次錯乜野呀?????
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 16:32 硐表
真係人算不如天算, 明明默書識晒, 平時都96,97分, 今日得86分, 唉…….

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1798#
發表於 07-10-25 16:39 |只看該作者
我無問ar, 唔想比d壓力佢, 只係話都幾好啦, 咁lor, "唉"係因為覺得平時d分計埋咪好lor, 妖….
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 16:34 硐表
86都好高分, 唔好唉啦!!!!:-| :-| :-|
咁佢今次錯乜野呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1799#
發表於 07-10-25 16:46 |只看該作者
咁又係嘅!!!

我打電話返去問亞女, 佢話返學校問黎, 話個老師開緊會, 我媽留左個電話NO 比校務署, 叫老師開完會打電話比佢, 之後再去搵返, 不過我都再REMIND佢, 如果要填紙, 就唔好攞!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 16:39 硐表
我無問ar, 唔想比d壓力佢, 只係話都幾好啦, 咁lor, "唉"係因為覺得平時d分計埋咪好lor, 妖….

Rank: 5Rank: 5


3104
1800#
發表於 07-10-25 16:51 |只看該作者
COME :

想問,去和記交盒使不使出示封信? 急复
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖