註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:05 硐表 你就好啦, 我都想買呀!!!:cry: :cry: :cry:
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:05 硐表 ankle boots? 好蝦人著, 我就no la
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:06 硐表 買啦買啦, 香港都賣4千8之麻, 你賺埋咁多
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:08 硐表 why? 你唔矮, 應該著得好睇架!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 14:18 硐表 我唔著高鞋ma
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 14:35 硐表 我鐘意穿, 不過對腳唔爭氣, 成日痛!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 15:17 硐表 我都係腳痛頂唔順
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 15:29 硐表 以前唔係架, 2.5吋都頂得順, 而家唔得啦!!!:cry: :cry: :cry: 穿一日, 對腳痛2日.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 15:35 硐表 今日又好悶啦
原文章由 雪文 於 07-10-25 16:19 硐表 HI, 上來一陣,等陣要接女, 同大少温習. 明天測驗啦:-| 佢一直都係字好草而扣分, 我諗今次都會係, 無眼睇囉, 都唔知會攞幾多分返來.
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 16:32 硐表 真係人算不如天算, 明明默書識晒, 平時都96,97分, 今日得86分, 唉…….
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 16:34 硐表 86都好高分, 唔好唉啦!!!!:-| :-| :-| 咁佢今次錯乜野呀?????
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 16:39 硐表 我無問ar, 唔想比d壓力佢, 只係話都幾好啦, 咁lor, "唉"係因為覺得平時d分計埋咪好lor, 妖….
大宅