關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1781#
發表於 07-10-10 15:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 15:06 硐表

November : 你尋日買唔買倒eye cream??

我女係驚, 佢好細膽架, 今朝日光日白~我屋企廁所盞燈有少少short係咁閃下閃下, 佢都驚架!!!!


買左啦, 唔該你先啦.. 啱啱屋企樓下個間 萬0都有做discount.....
女仔係膽小的啦 !! 我個仔都係一樣, 可能仲細個

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1782#
發表於 07-10-10 15:13 |只看該作者
頭先亞dee送左盒godiva gei 朱古力比我

Rank: 8Rank: 8


17382
1783#
發表於 07-10-10 15:18 |只看該作者
係啦,亞dee都唔係好衰姐


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:13 硐表
頭先亞dee送左盒godiva gei 朱古力比我   

Rank: 5Rank: 5


3212
1784#
發表於 07-10-10 15:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:13 硐表
頭先亞dee送左盒godiva gei 朱古力比我   


有冇話唔捨得你 ar ? !!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1785#
發表於 07-10-10 15:20 |只看該作者
咁佢本性應該係善良gei
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 15:18 硐表
係啦,亞dee都唔係好衰姐

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1786#
發表於 07-10-10 15:21 |只看該作者
咪玩la 仲有2, 好開心, 個日我磅重, 我入左黎半年, 輕左5
原文章由 novemberwm 於 07-10-10 15:20 硐表


有冇話唔捨得你 ar ? !!

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 07-10-10 15:24 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:20 硐表
咁佢本性應該係善良gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1788#
發表於 07-10-10 15:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 15:08 硐表
講真真係無咩好玩架,又黑媽媽 入場費又貴:tongue:

Op果隻全包入場票~~大人要成405蚊喎…..che che地…………..

亞老細: 瞓覺唔該你就返屋企瞓啦, lee 度係office黎架!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1789#
發表於 07-10-10 15:29 |只看該作者
$405包埋dinner, too expensive, $2xx我都覺得好貴lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 15:27 硐表

Op果隻全包入場票~~大人要成405蚊喎…..che che地…………..

亞老細: 瞓覺唔該你就返屋企瞓啦, lee 度係office黎架!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1790#
發表於 07-10-10 15:31 |只看該作者
好眼訓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1791#
發表於 07-10-10 15:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:20 硐表
咁佢本性應該係善良gei

咁亞dee哥都係八卦d, 多事d, 樣衰d同唔得hoganma歡心啫.
(樣衰~~~唔係罪黎嘅!!!!!)

Rank: 5Rank: 5


3212
1792#
發表於 07-10-10 15:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:21 硐表
咪玩la 仲有2日, 好開心, 個日我磅重, 我入左黎半年, 輕左5磅



ha...... 輕左5磅 係好事定壞事 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1793#
發表於 07-10-10 15:33 |只看該作者
唔經唔覺wor成半年咁耐


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:21 硐表
咪玩la 仲有2日, 好開心, 個日我磅重, 我入左黎半年, 輕左5磅

Rank: 5Rank: 5


3212
1794#
發表於 07-10-10 15:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 15:27 硐表

Op果隻全包入場票~~大人要成405蚊喎…..che che地…………..

亞老細: 瞓覺唔該你就返屋企瞓啦, lee 度係office黎架!!!!!


你老細.....??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1795#
發表於 07-10-10 15:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:29 硐表
$405包埋dinner, too expensive, $2xx我都覺得好貴lor

$405唔包dinner, 包埋要550(大人), 298(細路)

Rank: 8Rank: 8


17382
1796#
發表於 07-10-10 15:37 |只看該作者
我早2年前就唔係全包入場票,只係平時咁買票囉,
不過玩得果1個鐘亞囡已經鬼曬咁嘈話要走啦,
想唔走都唔得啦 :tongue: 曬我d錢


原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 15:27 硐表

Op果隻全包入場票~~大人要成405蚊喎…..che che地…………..

亞老細: 瞓覺唔該你就返屋企瞓啦, lee 度係office黎架!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1797#
發表於 07-10-10 15:39 |只看該作者
今年咁貴:tongue: :tongue: 我就更加唔會去啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:29 硐表
$405包埋dinner, too expensive, $2xx我都覺得好貴lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1798#
發表於 07-10-10 15:40 |只看該作者
好~~~悶

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 15:31 硐表
好眼訓   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1799#
發表於 07-10-10 15:40 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-10 15:34 硐表


你老細.....??

係呀, 佢剛剛比電話響嚇醒左~~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1800#
發表於 07-10-10 15:45 |只看該作者
如果一家3口咪成千幾銀 :tongue: :tongue: :tongue:
咁我去廸廸妮酒店住一晚好過lu:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 15:35 硐表

$405唔包dinner, 包埋要550(大人), 298(細路)   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖