關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1781#
發表於 07-8-17 17:19 |只看該作者
我聽日上珠海嗎
唔好sin mo我呀因為我人工低


原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:13 發表
hoganmama /iloveub4,

你地2個明天短週, sin mo 死。

Novemberwm, 你明天駛吾駛番工呀??

Rank: 8Rank: 8


17382
1782#
發表於 07-8-17 17:20 |只看該作者


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 17:13 發表


係.....   我走啦, 886, 再傾next time....

Rank: 8Rank: 8


17382
1783#
發表於 07-8-17 17:21 |只看該作者
鬼咩,食飯成日都有得去食不過好悶架


原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:15 發表
Agreed. 睇你都系話得事果隻la

Rank: 8Rank: 8


17382
1784#
發表於 07-8-17 17:23 |只看該作者
係wor明天得你一個
出自由果邊8下好快返工的

原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:18 發表
明天得我一個

Rank: 5Rank: 5


2065
1785#
發表於 07-8-17 17:28 |只看該作者
你食極都咁fit嘅。我吾知系咪人到中年, 新陣代謝慢, 吾食都咁肥。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 17:21 發表
鬼咩,食飯成日都有得去食不過好悶架

Rank: 8Rank: 8


17382
1786#
發表於 07-8-17 17:36 |只看該作者
我e+102磅fit唔fit姐
之前都肥左d架去到110磅後尾食小d及做運動ja
try下做運動啦真係對身體好好架好處多不勝數,
只係開頭辛苦d,慢慢會慣的

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:28 發表
你食極都咁fit

Rank: 8Rank: 8


17382
1787#
發表於 07-8-17 17:39 |只看該作者
請問有無人知hsbc5號仔可唔可以買250股only,
因為我想用亞囡戶口d錢幫佢買for長渣的

Rank: 5Rank: 5


2065
1788#
發表於 07-8-17 17:40 |只看該作者
我想除左做運動食小的之外, 真糸冇咩方法可減到架。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 17:36 發表
我e+102磅fit唔fit姐
之前都肥左d架去到110磅後尾食小d及做運動ja
try下做運動啦真係對身體好好架好處多不勝數,
只係開頭辛苦d,慢慢會慣的

[quote]原文章 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1789#
發表於 07-8-17 17:43 |只看該作者
係的,要比d時間去減,運動除了減肥之外仲有好多其他好處
個人真係會精神好多架:D

原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:40 發表
我想除左做運動食小的之外, 真糸冇咩方法可減到架。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1790#
發表於 07-8-17 17:53 |只看該作者
sorry no ar, you may buy Hang Seng
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 17:39 發表
請問有無人知hsbc5號仔可唔可以買250股only,
因為我想用亞囡戶口d錢幫佢買for長渣的

Rank: 8Rank: 8


17382
1791#
發表於 07-8-17 17:54 |只看該作者
明白,唔該曬,咁儲下先:-| :-|


原文章由 hoganmama 於 07-8-17 17:53 發表
sorry no ar, you may buy Hang Seng

Rank: 8Rank: 8


17382
1792#
發表於 07-8-17 17:55 |只看該作者
準備閃啦各位,呢2日玩我開心d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1793#
發表於 07-8-17 18:17 |只看該作者
學到A, almost平學年
原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:17 發表
hoganmama,

hogan仔公文數做到邊個grade?加減數做到幾個位?

Rank: 5Rank: 5


2065
1794#
發表於 07-8-17 20:36 |只看該作者
想問加是單位+單位, 還是雙數加雙數。我女好吾掂, 單位+單位都常常錯架。

原文章由 hoganmama 於 07-8-17 18:17 發表
學到A, almost平學年

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1795#
發表於 07-8-18 12:15 |只看該作者
今日得我同 katiekma 要返工:cry:

Rank: 5Rank: 5


2065
1796#
發表於 07-8-18 12:27 |只看該作者
funbabyhk 你長短週定個個星期六都要番架??

原文章由 funbabyhk 於 07-8-18 12:15 發表
今日得我同 katiekma 要返工:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1797#
發表於 07-8-18 22:16 |只看該作者
雙位+1至10
原文章由 katiekma 於 07-8-17 20:36 發表
想問加是單位+單位, 還是雙數加雙數。我女好吾掂, 單位+單位都常常錯架。

Rank: 5Rank: 5


2977
1798#
發表於 07-8-18 22:21 |只看該作者
我是集吹水、吃飯、上網、玩樂、行街、送禮於一身的 chief messanging officer (CMO)---簡言之-->messanger是也。狗級痕症人員。


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:30 發表
HAHA,好勁架,我既工作係付責銀行所有數,l�c,船務,跟單,秘書,聽電話...hahaha所有亞四既野集一身,而卡片就打
account manager
公司係就trading既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1799#
發表於 07-8-19 10:53 |只看該作者
各位我返黎啦~~~~我去泰國5日都好好天, 今次個trip好好玩呀!
詳細明天再上黎報告!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1800#
發表於 07-8-19 11:10 |只看該作者
welcome back
原文章由 come爸嘩 於 07-8-19 10:53 發表
各位我返黎啦~~~~我去泰國5日都好好天, 今次個trip好好玩呀!
詳細明天再上黎報告!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖