關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見
樓主: BCBusy
go

聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


279
161#
發表於 07-5-22 00:03 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

freddielau:恭喜晒呀!     

Rank: 3Rank: 3


428
162#
發表於 07-5-22 09:25 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

freddielau
恭喜恭喜!!!     
只可惜我唔知可唔可以同你見面! :cry:
我要等到6月中!

Rank: 4


625
163#
發表於 07-5-22 10:03 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma,

Tks!  個校車路程是非常之順路, 但可惜我不是今年讀, 而是明年, 但我要現在開始步儲啦﹗其實明年小一, 學校幾時開始派表呢?交表時要提供什麼呢?另 interview 是 考 d 咩野?





G-Ma 寫道:
hi littlekid,

其實我地上車嘅地點係油麻地同何文田交界, 窩打老道ymca對面嘅教堂仔, 你順唔順路.  如果ok嘅話就應該同我地嘅時間差唔多.  8:00am上車真係好好多, 唔駛咁早起身.

校車8月初會有form比你地, 到月底先會同你地confirm時間地點.

[quote]
littlekid 寫道:
[quote]
G-Ma 寫道:
我住油麻地, 搭校車好正, 8:00am上校車(最後一站), 15分鐘就到學校.  放學3:55pm就到站(第一站).  不過車費都要$800/month.

[quote]


G-Ma,
我是住何文田的, 請問架有冇校車會經過的?幾時會開始有 form 取?另 interview 要準備什麼?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3327
164#
發表於 07-5-22 11:09 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi littlekid,

7/8月到學校會有簡介會, 表格現時係學校網頁都可以download.  最好交表時連同profile一齊交.  我囡囡果年, 中, 英, 數, 常, 音樂, 體育都有考, 最後仲要見校長.  但舊年好似簡化左d, 你可以問下今年入學嘅家長.  不過英文係最重要.

[quote]
littlekid 寫道:
G-Ma,

Tks!  個校車路程是非常之順路, 但可惜我不是今年讀, 而是明年, 但我要現在開始步儲啦﹗其實明年小一, 學校幾時開始派表呢?交表時要提供什麼呢?另 interview 是 考 d 咩野?



Rank: 4


625
165#
發表於 07-5-22 11:50 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma,

請問 Profile 是用英文寫好, 還是用中文寫好呢?另請問interview 時是否問英文問題的?家長是否亦須以英文作答?

Rank: 4

醒目開學勳章


831
166#
發表於 07-5-22 12:01 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

freddielau,

Congratulation!!!


freddielau 寫道:
今次面試十分簡单,只見小朋友,約十五分种,考中、英对答,跟住就叫父母入去,話收啦!本來要馬上交deposit,但會計己收工,所以限期Wed前交$作實。

多謝各位多月來的鼓勵!

Rank: 8Rank: 8


17958
167#
發表於 07-5-22 12:14 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

另請問interview 時是否問英文問題的?家長是否亦須以英文作答?

littlekid >> 我囡囡係12月7號interview, 囡囡話考左英文係......枱上有約10件東西, 要在1分鐘記低, 然後要講出這10件東西(有pencil, eraser, ruler, plate, cup....etc).
中文科考配詞, 即係枱上有一大疊中文單字咭, 小朋友要配出詞語.

其實係一家四口子

Rank: 4


625
168#
發表於 07-5-22 12:47 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

一家三口,

想問是否只考小朋友, 而不用考家長?另中文科考配詞是點考的?

Rank: 8Rank: 8


17958
169#
發表於 07-5-22 13:54 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

littlekid 寫道:
一家三口,

想問是否只考小朋友, 而不用考家長?另中文科考配詞是點考的?


中文個part, 枱上有一些單字咭, eg : 姊, 妹, 哥, 弟, 家, 庭.....etc, 小朋友要配上適當的詞語eg: 姊妹, 家庭, 哥弟....etc.

家長個part, 妳要fill 一份問卷, 然後問一d"問卷"內的問題.
其實係一家四口子

Rank: 5Rank: 5


3327
170#
發表於 07-5-22 14:43 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi littlekid,

我自己覺得份profile最好用英文寫啦, 話哂都係英文小學嘛.

家長interview係無需要用英文.

littlekid 寫道:
G-Ma,

請問 Profile 是用英文寫好, 還是用中文寫好呢?另請問interview 時是否問英文問題的?家長是否亦須以英文作答?

Rank: 4


625
171#
發表於 07-5-22 15:29 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

一家三口,

家長個part,是填什麼的?另要唔要對話?Profile 信是用中文定英文寫?

Rank: 4


625
172#
發表於 07-5-22 15:34 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma,

請問個 profile 要寫 d 咩好呢?其實我都冇 idea 點寫?想起就煩啦﹗個 profile 放 d 咩好呢?家長interview 是問 d 咩呢?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1117
173#
發表於 07-5-22 16:20 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

家長個part 是要說出你認為你的小兒/女的長短處 and then the interview conversation for parents will ask you to explain.

littlekid 寫道:
一家三口,

家長個part,是填什麼的?另要唔要對話?Profile 信是用中文定英文寫?

Rank: 5Rank: 5


3327
174#
發表於 07-5-22 16:23 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi littlekid,

下面嘅大綱係以前有d bk 媽咪比我嘅, 你可以參考吓:

•        Covering Letter
•        CV
•        我們的家教理念 (**我自己寫的文章,内容大意是我們一直實行的家教方式,包括家庭生活、假日活動、學習方式和教育期望等等。)
•        幼稚園K1 & K2 成績表 copies (** 影印時將它縮印,可省幾頁紙!)
•        獎狀及證書(**把獎狀和證書scan上電腦,每張A4紙放2張cert!)
•        學校生活相片(**用digital camera拍了之後,將8張相片縮圖放在成一頁A4紙)
•        家庭樂相片(**用digital camera拍了之後,將8張相片縮圖放在成一頁A4紙)
•        圖工作品

家長interview主要問以下問題:
1. 點解會揀呢間學校?
2. 點樣認識到呢間學校?
3. 平時會點樣培飬小朋友?
4. 對小朋友嘅期望?

Rank: 4


625
175#
發表於 07-5-22 17:31 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Tks! G-ma 及各位 mama, 您們太好人啦﹗我在 BK 上好少遇到咁好的人可以回答我咁多問題﹗太感謝啦﹗

現在我要開始步儲如何寫 Profile﹗     

希望我的小朋友可以明年成功入讀,一齊做校友啦﹗

Rank: 4


625
176#
發表於 07-5-22 17:37 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

stephanieshum,

"家長個part 是要說出你認為你的小兒/女的長短處 and then the interview conversation for parents will ask you to explain".

我想問是用中文答嗎?

Rank: 8Rank: 8


17958
177#
發表於 07-5-22 19:51 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

littlekid 寫道:
stephanieshum,

"家長個part 是要說出你認為你的小兒/女的長短處 and then the interview conversation for parents will ask you to explain".

我想問是用中文答嗎?


我就用中文答, 因為我d英文唔多惦.
其實係一家四口子

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1117
178#
發表於 07-5-22 19:54 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Yes, because the interview teacher is Chinese.

littlekid 寫道:
stephanieshum,

"家長個part 是要說出你認為你的小兒/女的長短處 and then the interview conversation for parents will ask you to explain".

我想問是用中文答嗎?

Rank: 5Rank: 5


4126
179#
發表於 07-5-22 20:56 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

2nd in 時,老師竟然問呀仔,點解會揀呢間學校?你鈡意学校的乜野?嘩!問我都分分种唔識答!老師話呀仔open the mouth big and say : 「我唔識点講」
呀仔話考他英文对答較多,重考他spelling....和認中文字,老師話他中文麻麻地,英文就好好多,但常搞錯b,d ; p,q...死症!好在呀仔識反問問题,perhaps, it impress the teacher and she said St. Maragret prefer this kind of student : pro-active...hope it can give you hints for your future interview.

Rank: 8Rank: 8


17958
180#
發表於 07-5-22 21:16 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

freddielau >> second int. 仲難d喎. 考d問題又深d喎.
其實係一家四口子
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖