關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
161#
發表於 07-2-1 10:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞
你個原來小一架,我以為係k3,唔好意思發咗夢,你要返工,平時邊個照顧佢架

Rank: 5Rank: 5


2422
162#
發表於 07-2-1 10:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我比較衰d, 今年真係會緊張d, 因為怕入唔到第一志願時, 去叩門的話, 有張好睇d0既成績表就最好, 如果佢有拎下獎, 仲會寫響成績表度tim, 我咁樣想法係唔係好唔正常呢   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
163#
發表於 07-2-1 10:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

你對囡囡的要求都幾高, 我從來都唸過要攞成績獎, 佢評估我都無咩幫佢溫書,但見出來的成績都幾好, 我係不係太鬆散呢?

我想問下天主教小學有無精英班呀?

我就無唸過給囡囡學普通話, 因為我自己都教到佢, 反而想給佢學phonics多啲.

天主教小學好似係中文用普通話教?

Rank: 4


988
164#
發表於 07-2-1 11:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我仔仔就係學校學普通話,另外我再買碟同借圖書館既碟比佢學and上網學,出面就無學.
alkyng 寫道:
Dear all

我想知你地有無比小朋友學普通話架, 因我本人想個女學, 等佢上學時易d上口, 但我老公就覺得無咁0既必要, 到個時先學都未遲wor.

Rank: 4


904
165#
發表於 07-2-1 11:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


hi alkyng

我一直都無特別同亞囡上普通話班, 因外語係要時間浸, 唔好介意我直說, 如果你自己唔多識普通話, 而又諗住依靠普通話教, 就唔好晒錢俾囡囡學 ~
~ 歌地亞 ~

Rank: 4


988
166#
發表於 07-2-1 11:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咁又唔係唔正常,個個媽咪都想自己小朋友出色,好正常,其實我今年都緊張咗架,不過我會唔比仔仔知,我驚佢都緊張就影響佢成長
alkyng 寫道:
yeeli:

我比較衰d, 今年真係會緊張d, 因為怕入唔到第一志願時, 去叩門的話, 有張好睇d0既成績表就最好, 如果佢有拎下獎, 仲會寫響成績表度tim, 我咁樣想法係唔係好唔正常呢   

Rank: 4


904
167#
發表於 07-2-1 11:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

me 2

[quote]
yeeli 寫道:
我仔仔就係學校學普通話,另外我再買碟同借圖書館既碟比佢學and上網學,出面就無學.[quote]
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


2422
168#
發表於 07-2-1 11:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

我其實對佢要求唔係好高, k1及k2我都無乜同佢溫書的, 只因之前"自行"入唔到將天, 依家要攪珠又怕入唔到要叩門時, 咁佢就會睇個女d成績, 所以今年會緊張少少, 如將天之前收左的話, 我都唔會同佢溫 .

我都話過自己讀書唔成, 所以自己教唔到個女普通話, 我老公識講, 但佢地見面時間唔多, 夜晚多數同daddy玩.

咁你個女依家有無學緊phonics呀, 響邊到學同埋幾錢呀?

將天到左四年級就有精英班, 小二開始用普通話教中文, 但學校就會比人多左一科"科學"用英文教的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
169#
發表於 07-2-1 11:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA
咁你個小朋友都幾叻,你無同佢温書佢成績都幾好,
天主教p.2就會普通話教

Rank: 5Rank: 5


2422
170#
發表於 07-2-1 11:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞:

我都係咁想, 一星期只得一日一個鐘去學, 都唔會話學得好多, 而且對佢時間奈d個位係我, 但我就無同佢講, daddy識講又無時間同佢講, 睇黎要學個位係我至真. 本身我想去普通話研習社學, 但又要去到旺角, 留番tko學又唔知邊度好.

yeeli:

之前聽你講響網上學, 咁我係唔係都可以架, 你話我知丫.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
171#
發表於 07-2-1 11:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

我見佢成績都有A, 但佢未攞過成績獎喎.

你的第一志願係不係都係將天呀?

Rank: 4


904
172#
發表於 07-2-1 11:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


如果你要求不高, 可以去工聯會學, 海逸豪園有分校, 仲有埋 phonics 學 ~

alkyng 寫道:
歌地亞:

我都係咁想, 一星期只得一日一個鐘去學, 都唔會話學得好多, 而且對佢時間奈d個位係我, 但我就無同佢講, daddy識講又無時間同佢講, 睇黎要學個位係我至真. 本身我想去普通話研習社學, 但又要去到旺角, 留番tko學又唔知邊度好.

yeeli:

之前聽你講響網上學, 咁我係唔係都可以架, 你話我知丫.
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


2422
173#
發表於 07-2-1 11:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我都係舊年見佢有份禮物拎返來同響成績表到寫左, 我先知有呢個獎, k1時我都唔知. 不過今年班主任同我講過, 因為小朋友好多時d成績都差唔多(100), 咁佢地就會從其他細節來決定(如寫字及勞作...等等).

我由頭到尾都係揀將天, 我去過晒佢辦個d家長會, 覺得呢間學校唔錯, 同埋佢地數學個科, 響小一上學期係唔會重覆教幼稚園教過0既野, 而係直接教一d未學過0既野, 到左小六下學期就會教中一d數及英數, 我覺得呢點又幾好, 而且又多科"英文科學", 咁個女又會接觸多左英文.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
174#
發表於 07-2-1 11:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我都係上網找d唔洗錢嚟學下,唔知你夠唔夠用.http://tdc.putonghuaonline.com/tools1.html

http://www.kwuntung.net/chinese/

http://pth.linqi.org/

Rank: 4


988
175#
發表於 07-2-1 11:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我唔係將天,我第一馮晴,你呢
HALAHA 寫道:
yeeli,

我見佢成績都有A, 但佢未攞過成績獎喎.

你的第一志願係不係都係將天呀?

Rank: 5Rank: 5


1874
176#
發表於 07-2-1 11:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

我都係保良局, 不過係陸慶濤.

Rank: 5Rank: 5


2422
177#
發表於 07-2-1 11:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

唔該晒呀, 頭先click左入去睇, 仲學左幾個字tim
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
178#
發表於 07-2-1 11:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我重有d你要唔要http://www.beijingputonghua.com/learning/symb/pinyin.htm
http://www.plkcy.edu.hk/~pth/

阿仔要食午飯,今晚再傾過.
alkyng 寫道:
yeeli:

唔該晒呀, 頭先click左入去睇, 仲學左幾個字tim

Rank: 5Rank: 5


1874
179#
發表於 07-2-1 11:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

你噚日係不係都帶你囡囡去佐敦睇醫生呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
180#
發表於 07-2-1 14:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

係呀, 做咩呀, 你見到我呀?
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖