關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
161#
發表於 06-9-15 23:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實我係繼母,繼女已經13yrs,同我地一齊住,感情好好!
所以生仔生女冇所謂。
我老公成日話有2仔2女最好,但諗住過兩年才生個女(好似唔駛錢養咁),點知生完個仔8個月就有左... 仲又係仔,我奶奶就開心啦! 佢個鄉下個大仔生了一打女嘛...
不過生完呢個我會做埋手術。 (事關我唔可以吃d咩藥/針)

Rank: 4


506
162#
發表於 06-9-15 23:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
妳好勁呀!遲D妳屋企咪成4個細路,咁咪唔怕悶囉?

Rank: 5Rank: 5


1178
163#
發表於 06-9-16 00:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

自從澤烽識講嘢,屋企都唔會悶...
我而家好enjoy佢訓咗後寧靜的一刻...
(見佢訓著咗,個口都仲move緊,唔知係發夢講緊定食緊~)

Rank: 4


506
164#
發表於 06-9-16 00:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Same as my daughter! :

Rank: 5Rank: 5


3218
165#
發表於 06-9-16 00:05 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘩~你地就好lah.我只有一個女.其實我好鐘意細路(女仔).但養一個巳經好吃力.又要供樓,養個女,又要比保險...etc.
我依家仍未解決住屋.長沙wanD樓真係好貴.根本供吾起.就算有100萬左右,又好細(300呎左右).真係煩.

Rank: 4


506
166#
發表於 06-9-16 00:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs  :
妳住邊到,如果我地住得近,可以帶D小朋友一齊玩!           

Rank: 4


506
167#
發表於 06-9-16 00:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

妳好似住屯門,好想搬出來就個女返學?有冇考慮租住先?

Kittymummy 寫道:
嘩~你地就好lah.我只有一個女.其實我好鐘意細路(女仔).但養一個巳經好吃力.又要供樓,養個女,又要比保險...etc.
我依家仍未解決住屋.長沙wanD樓真係好貴.根本供吾起.就算有100萬左右,又好細(300呎左右).真係煩.

Rank: 5Rank: 5


3218
168#
發表於 06-9-16 00:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

就算租.到要around $6000~7000.

Rank: 5Rank: 5


1178
169#
發表於 06-9-16 00:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

你想搬去長沙灣? 為咗近亞女返學?

我屋企仲細啦,以前老公諗住買嚟兩父女住,點知咁好命水娶到我。問屋又細d料又唔差(滲水),老公話買入天水圍大d&平d,但要供多幾年樓,我話等多幾年供完呢間屋仔,2個細b就讀小一/二,大仔又中一,我情願留点$比佢地讀course / 補習,之後再算。 (我個女都話唔介意住迫d)
(我以前住公屋夠人多屋細啦!)

Rank: 5Rank: 5


1178
170#
發表於 06-9-16 00:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

近天悅廣場 (即宇宙過d)。
你近邊度?



agneshwh 寫道:
2fungs  :
妳住邊到,如果我地住得近,可以帶D小朋友一齊玩!           

Rank: 4


506
171#
發表於 06-9-16 00:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我住長沙彎四小龍,都好遠喎 !:cry:

[quote]
2fungs 寫道:
近天悅廣場 (即宇宙過d)。
你近邊度?



Rank: 5Rank: 5


3218
172#
發表於 06-9-16 00:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

有道理.可能我住屯鬥差吾多廿年.地方較大.
但吾好買天水圍(我住過2年),真係吾妥,一定后悔.三思!
寧願住屯鬥都吾住天水圍.我幾個friends住天水圍,之后全部變單親家庭,講都吾信.

Rank: 5Rank: 5


1178
173#
發表於 06-9-16 00:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我朋友老公入咗天水圍做嘢之後,又係搞到...
      

Rank: 4


506
174#
發表於 06-9-16 00:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!冇咁邪啩?我以前住嘉湖,但為咗個女讀書同我D屋企人全部香港同九龍,所以先搬番出來!其實天水圍D空氣好D,都幾好住,但我都唔建議搬入去,因現在天水圍D人好----- 。仲有呀!雖然我以前住天水圍,但我家very sweet!!



[quote]
Kittymummy 寫道:
有道理.可能我住屯鬥差吾多廿年.地方較大.
但吾好買天水圍(我住過2年),真係吾妥,一定后悔.三思!
寧願住屯鬥都吾住天水圍.我幾個friends住天水圍,之后全部變單親家庭,講都吾信

Rank: 5Rank: 5


1178
175#
發表於 06-9-16 00:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

好多人都話天水圍校網唔好,又多童黨...
d 朋友都贊成情願住細d,都唔好搬入去...

Rank: 4


506
176#
發表於 06-9-16 00:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我諗都係佢地自己識D人既問題,所謂近朱有赤,近墨者黑嘛!


[quote]
2fungs 寫道:
我朋友老公入咗天水圍做嘢之後,又係搞到...
      

Rank: 4


506
177#
發表於 06-9-16 00:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我覺得小朋友讀幼稚園都比較容易控制,但上咗小學後,佢地喺學校識嘅朋友,我地就好難控制,好易學壞!所以都係博唔過,'嗱嗱淋'搬番出來。不過,其實入面都有好嘅學校!


2fungs 寫道:
好多人都話天水圍校網唔好,又多童黨...
d 朋友都贊成情願住細d,都唔好搬入去...

Rank: 5Rank: 5


3218
178#
發表於 06-9-16 00:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

但有D因病去左,有D意外去左.....唉,可能風水吾好掛.

Rank: 4


506
179#
發表於 06-9-16 00:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agree!天水圍真係好多慘劇!!:cry:


[quote]
Kittymummy 寫道:
但有D因病去左,有D意外去左.....唉,可能風水吾好掛

Rank: 5Rank: 5


3218
180#
發表於 06-9-16 00:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh, 你做得非常好.如果有細路,天水圍真係博吾過.
好嘅學校可以揀,但同學就無得揀.
‹ 上一主題|下一主題