關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


386
161#
發表於 06-9-3 00:36 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

[quote]
Mintpepper 寫道:
[img align=left]http://img7.picsplace.to/img7/25/0578-1.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


176
162#
發表於 06-9-3 00:47 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

000302 寫道:
Hi Monkey 媽,

我都係啱啱攪完晒成份"功課"!!!
手冊上之學生編號請參考你Monkey嘅"個人資料表",
我也猜"網上密碼那張紙仔上, 在人名及班別後的( ) 應該是班號"
  
000302


借問聲 "網上密碼那張紙仔 ..." 係邊度搵到架?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
163#
發表於 06-9-3 00:56 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

手冊上學生編號=HKID NO
網上密碼那張紙仔上, 在人名及班別後的( )是學號   

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
164#
發表於 06-9-3 00:58 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Mintpepper 寫道:
[quote]
000302 寫道:
Hi Monkey 媽,

我都係啱啱攪完晒成份"功課"!!!
手冊上之學生編號請參考你Monkey嘅"個人資料表",
我也猜"網上密碼那張紙仔上, 在人名及班別後的( ) 應該是班號"
  
000302


借問聲 "網上密碼那張紙仔 ..." 係邊度搵到架?[/quote]

網上密碼那張紙仔是班主任派內聯網ge password

Rank: 3Rank: 3


176
165#
發表於 06-9-3 01:01 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:

網上密碼那張紙仔是班主任派內聯網ge password


搵云個書包都唔見,唔通跌左   
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
166#
發表於 06-9-3 01:04 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Mintpepper 寫道:
[quote]
yanyan-mummy 寫道:

網上密碼那張紙仔是班主任派內聯網ge password


搵云個書包都唔見,唔通跌左    [/quote]

未必ga,囝囝未派,囡囡就派左,如果派左會貼在手冊上,係label黎

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
167#
發表於 06-9-3 01:09 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

請問你地係咪雙班主任?諗到報什麼興趣班未呢?

Rank: 3Rank: 3


421
168#
發表於 06-9-3 11:15 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我一嗰班主任咋!

Pepper 叔叔問吓000302啦!  佢都喺1C嗎!我張紙喺貼手冊架.

點解HKID 寫手冊面咁得意     

Rank: 3Rank: 3


176
169#
發表於 06-9-3 11:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
請問你地係咪雙班主任?諗到報什麼興趣班未呢?


1C 班好似話係單班主任,但聽到其他班有雙班主任,好似話係舊帶新咁上下。聞說校長對老師要求好高,所以教師方面有一定流失率,但學校亦冇因為呢個問題而降低對老師既要求,所以情況依然。流失教師當然唔算好事,但從另一面睇留得低都係達標水平和對工作熱誠!沙田區殺校情況嚴峻,學校對老師要求高實在無可厚非!

如無意外應該會報跳繩,因為教果位教練阿女 K2 已經開始跟佢跳。

我一嗰班主任咋!
Pepper 叔叔問吓000302啦! 佢都喺1C嗎!我張紙喺貼手冊架.


搵到啦,唔該晒各位,個 label 好細個,我拮晒成本手冊都睇唔到,最後阿女指比我睇
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5


2522
170#
發表於 06-9-3 16:12 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我想問吓我成日聽見d人話沙呂小的學生很頑皮, 紀律很差, 請問你們這些有小朋友在這校裡上學的家長, 你們所看見的應是最清楚, 請問你們可否分享一下你們所見的如那些人所說的嗎? 因這也是我選校要考慮的因素之一.  謝謝!

Rank: 3Rank: 3


421
171#
發表於 06-9-3 22:51 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

開課只一天,大部份學生未見曬.

但學校有好多(長):  風紀長/电腦/校車
               
我Monkey 坐校車第一日,好多人旅遊巴都滿坐.巳前幼稚園喺校車維持秩序同安排座位喺嬸嬸.  當日校車放學安排坐位喺校車長(一位高年級同學).  我仔仔上車遲所以坐得後.  校車長便主動安排其他同學調位,並叫同學自行認好坐位以後坐同一位置.  而更難得喺D同學仔又個個都好合作.  雖然人多所以比較嘈但個個坐得好斯斯文文.

在校車上一個冇老師而又多學生嘅地方可以做到自律,我認為沙呂小學生行為都不錯呀!

Rank: 3Rank: 3


176
172#
發表於 06-9-3 23:08 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bkmummy 寫道:
我想問吓我成日聽見d人話沙呂小的學生很頑皮, 紀律很差, 請問你們這些有小朋友在這校裡上學的家長, 你們所看見的應是最清楚, 請問你們可否分享一下你們所見的如那些人所說的嗎? 因這也是我選校要考慮的因素之一.  謝謝!


以我所知所見正好同你講既相反,沙呂小係非常非常注重紀律既學校,我帶個女去過兩三次音樂班,見到老師對學生既要求同我所知吻合!

Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
173#
發表於 06-9-3 23:43 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

因為囡囡有2個班主任,所以八下係咪班班都係咁,今年真係特別多新老師,我好多都唔識.
興趣班諗梗中國舞,陶塑同奧數   

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
174#
發表於 06-9-3 23:48 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
開課只一天,大部份學生未見曬.

但學校有好多(長):  風紀長/电腦/校車
               
我Monkey 坐校車第一日,好多人旅遊巴都滿坐.巳前幼稚園喺校車維持秩序同安排座位喺嬸嬸.  當日校車放學安排坐位喺校車長(一位高年級同學).  我仔仔上車遲所以坐得後.  校車長便主動安排其他同學調位,並叫同學自行認好坐位以後坐同一位置.  而更難得喺D同學仔又個個都好合作.  雖然人多所以比較嘈但個個坐得好斯斯文文.

在校車上一個冇老師而又多學生嘅地方可以做到自律,我認為沙呂小學生行為都不錯呀!


遲D班裏會選埋:男班長,女班長,地櫃長,圖書長,每組組長,午膳長,中文簿長,英文簿長,數學簿長,環保大使......務求每人都有工作,一起分擔和負責 :

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
175#
發表於 06-9-3 23:57 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bkmummy 寫道:
我想問吓我成日聽見d人話沙呂小的學生很頑皮, 紀律很差, 請問你們這些有小朋友在這校裡上學的家長, 你們所看見的應是最清楚, 請問你們可否分享一下你們所見的如那些人所說的嗎? 因這也是我選校要考慮的因素之一.  謝謝!


唔,我諗每間學校都有頑皮學生,而沙呂小大部份學生都活潑好動,很懂得表現自己,學校亦偏向活動教學,所以令外間有錯覺 :

Rank: 3Rank: 3


176
176#
發表於 06-9-4 00:35 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
因為囡囡有2個班主任,所以八下係咪班班都係咁,今年真係特別多新老師,我好多都唔識.
興趣班諗梗中國舞,陶塑同奧數   


今晚阿女臨
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
177#
發表於 06-9-4 00:48 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我入咗內聯網討論區開咗嗰topic 你地估吓會幾時有人回應呀.  今晚重send 咗嗰 mail 比班主任,這學校頗不錯喎   

Pepper 叔叔 /000302  叫D妹妹陪下我個仔做機械人啦! 等我可以問吓你哋Monkey 上堂有冇又爬樹嗎     

Rank: 3Rank: 3


176
178#
發表於 06-9-4 09:34 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
我入咗內聯網討論區開咗嗰topic 你地估吓會幾時有人回應呀.  今晚重send 咗嗰 mail 比班主任,這學校頗不錯喎   

Pepper 叔叔 /000302  叫D妹妹陪下我個仔做機械人啦! 等我可以問吓你哋Monkey 上堂有冇又爬樹嗎     


Not sure if Pepper mui-mui would be interested in robots, will give her a shout anyway   

Monkey-son loves to climb trees?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


135
179#
發表於 06-9-4 11:36 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hi chuiathena,

我囝囝(乖乖b)都係報機械人呀!   

另想請問手冊上的內聯網密碼紙有3個不同帳號,是否3個全部都已可登入?因我'校園通'那個無法登入。謝謝!

Rank: 3Rank: 3


135
180#
發表於 06-9-4 11:51 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hi yanyan-mummy,

想請問一下一年班的功課多不多?大約要做多久?因我囝囝想參加多一兩個興趣班,想知是否有足夠時間應付。
Thanks! :
‹ 上一主題|下一主題