關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


147
161#
發表於 06-9-27 16:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,
Do you know if this Friday is school holiday?
Thanks for telling us about our girls at school.
Kelly is an active girl. She can not sit for long time. She keep telling me that she like to eat my packed lunch but I found that she only eat a little(about half) every day.  So I try to reduce the amount.
該用戶已被刪除

162#
發表於 06-9-27 21:53 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
163#
發表於 06-9-28 14:33 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,vivian6108
P.1A有另外兩位義工,我剩係幫1D班,
遲d會唔會轉我就唔知la
vivian6108 寫道:
lu lu 媽媽,

我的女兒是 p.1A, 請問妳也會在午膳時照顧佢地個班呢?


Vivian

Rank: 3Rank: 3


137
164#
發表於 06-9-28 14:41 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,EVE'SMUM,syliujoe
今日芙芙好叻女呀,今日食得好快呀   
打鐘嗰陣開始執野, 都係食剩咗好少
今日我地d義工去試食訂飯嗰d飯盒,試過d餸都幾
好味,不過d飯硬咗d,食過D餐既水餃湯麵覺得唔
好味,d麵煮到好淋 :

Rank: 3Rank: 3


137
165#
發表於 06-9-28 14:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
佢地D班個黑板大大個寫咗放假兩個字呀   
其實你整比Kelly個飯盒份量好少咋喎 :
佢有食剩咩 今日我見倒佢食晒d餸喎
syliujoe 寫道:
lulu媽媽,
Do you know if this Friday is school holiday?
Thanks for telling us about our girls at school.
Kelly is an active girl. She can not sit for long time. She keep telling me that she like to eat my packed lunch but I found that she only eat a little(about half) every day.  So I try to reduce the amount.

Rank: 4


526
166#
發表於 06-9-28 14:48 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽:

Thank you information. :

Rank: 3Rank: 3


137
167#
發表於 06-9-28 14:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

呢個係我今日整比個女既飯盒

Rank: 3Rank: 3


137
168#
發表於 06-9-28 14:51 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔洗客氣,得閒入黎傾下計la
vivian6108 寫道:
lulu媽媽:

Thank you information. :

Rank: 4


526
169#
發表於 06-9-28 14:59 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
lulu媽媽 寫道:
唔洗客氣,得閒入黎傾下計la [quote]
vivian6108 寫道:
lulu媽媽:

好呀, 可以交流吓. 因我要返工, 所以做唔到義工家長.個午餐盒好靚喎, 真係好心機.

Rank: 3Rank: 3


137
170#
發表於 06-9-28 15:42 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

係呀,我見整得幾靚先post出黎咋
最開心個女食晒成個飯盒
vivian6108 寫道:
[quote]
lulu媽媽 寫道:
唔洗客氣,得閒入黎傾下計la [quote]
vivian6108 寫道:
lulu媽媽:

好呀, 可以交流吓. 因我要返工, 所以做唔到義工家長.個午餐盒好靚喎, 真係好心機.

Rank: 4


526
171#
發表於 06-9-28 15:57 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,

亞女話佢個班得4個同學仔帯飯, 唔知妳地個幾班多唔多人帯飯呢.

Rank: 3Rank: 3


137
172#
發表於 06-9-28 16:26 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
1D班好似有兩、三個返學嗰陣自己帶埋返學校,
送飯既有四、五個倒 你係咪訂飯盒架?
vivian6108 寫道:
lulu媽媽,

亞女話佢個班得4個同學仔帯飯, 唔知妳地個幾班多唔多人帯飯呢.

Rank: 4


526
173#
發表於 06-9-28 16:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
lulu媽媽 寫道:
vivian6108
1D班好似有兩、三個返學嗰陣自己帶埋返學校,
送飯既有四、五個倒 你係咪訂飯盒架?[quote]
vivian6108 寫道:
lulu媽媽,

我係訂飯盒, 個女都個D飯盒好味.

Rank: 3Rank: 3


137
174#
發表於 06-9-28 16:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

1D班d學生開頭食第一、二啖都話好味,
咁我同佢地講好味就食晒佢,但係好多個
都食剩好多
vivian6108 寫道:
[quote]
lulu媽媽 寫道:
vivian6108
1D班好似有兩、三個返學嗰陣自己帶埋返學校,
送飯既有四、五個倒 你係咪訂飯盒架?[quote]
vivian6108 寫道:
lulu媽媽,

我係訂飯盒, 個女都個D飯盒好味.

Rank: 4


526
175#
發表於 06-9-28 17:19 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,

佢都有食剩架, 佢話好大盒飯   

Rank: 6Rank: 6


9073
176#
發表於 06-9-28 18:59 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:
Hi,YuYuMother
第二輪第一志願係可以揀跨網,
應該仲有機會
[quote]
YuYuMother 寫道:
Hello~~各位家長,

我想幫囡囡報07年小一, 不過上網睇原來已經過左報名日期. 要等第一輪interview完左有位剩先會再收生.    

請問你地知唔知以往有無open第二輪申請呀? 唔知仲有無機會呢??  :cry:
[/quote]

lulu媽媽,

Thanks. but想問清楚, 咩聖母唔係私校咩? 點解你話第二輪第一志願係可以揀跨網? 私校應該係自己考架喎? 我上網見到第一輪已經in左, 唔知仲有無第二輪申請呢?

Rank: 5Rank: 5


4337
177#
發表於 06-9-28 19:19 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear YuYuMother
我是聖母幼稚園家長
我想講講:
今年是聖母小學第一年要面試(聖母幼稚園生直上,不用面試),
但因為今年聖母的留位費加到1000元,  
會有很多先前交了表格的幼生放棄不交留位費,
所以會多了位出來,可能會有第二輪申請,
不知今年可否留位後再申請統一派位呢?

Rank: 6Rank: 6


9073
178#
發表於 06-9-28 19:38 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

id00288,

Thanks so much for your prompt reply.

留位費$1000都幾貴喎!!! 希望會有第二輪申請啦~~~ 我都希望今年留位後仍可申請統一派位, otherwise我唔會申請聖母, 因始終希望抽下心儀既津校.

係呢, 你可唔可以share下你對聖母既睇法呀? 睇你地既留言好似聖母都幾嚴喎? 我朋友同我講聖母書院並唔係band 1中學, 咁多唔多聖母小學既學生升上聖母書院? Thanks  
該用戶已被刪除

179#
發表於 06-9-28 19:43 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4337
180#
發表於 06-9-28 19:55 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear Yu Yu Mother
不要客氣,
但我只是聖母幼稚園家長,
對小學和書院所知不是太多,
希望其他家長指正,
聖母書院是一所英中,但是否Band 1中學,我想不是Band 1頭也是Band 1 尾, 學生出來都成績都OK
因小學和中學是聯繫學校,每年都有85%小學生可直升中學,但學生要逹到Band 1(第一組別)才可以,
希望幫到你
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖