- 在線時間
- 131 小時
- 最後登錄
- 17-1-11
- 國民生產力
- 23
- 附加生產力
- 314
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 106
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 443
- UID
- 28256
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
我個女開頭讀小一時,早餐會飲 "安兒健", 我在奶入面加d麥片 (即食果隻), 可以頂下肚仔, 後來佢大大下, 而家要食三文治/通心粉/小饅頭 + 奶/豆漿至夠啦 ! 我個女讀左小學後, 食飯明顯進步左, 讀左二星期, 已經唔駛餵啦 !  yoballma 寫道:
Dear 靖靖mother
首先多謝你的資料提供
另外想問各位媽咪, 你地d小朋友早上吃什麼早餐的,
還是早上只飲杯奶, 再給小朋友一些食物(如蛋糕仔)
回學校等小息時吃呀? 因我個女之前幼稚園是返下午的,
起床時已是10點幾, 飲杯"惠氏" 後, 到 11 點幾便吃午餐
後返學, 所以都唔知早上應該給她吃什麼, 請各位媽咪比d
意見吖. thank you very much !
|
|