關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 KTS vs 培僑
樓主: karen222
go

KTS vs 培僑   [複製鏈接]


3527
161#
發表於 19-5-6 18:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


8149
162#
發表於 19-5-6 18:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5199
163#
發表於 19-5-6 18:33 |只看該作者
山貓姐 發表於 19-5-6 18:13
簡介會上聽到校長沾沾自喜地介紹 NCUK IFY 怎樣比 GCE and DSE 容易很多取到好成績。 佢仲話感到驚喜學生考 ...


劍擊教練係前國家隊、國際賽拿過銅牌,印象中有朵叫「亞洲快劍」;table tennis 都係前國家隊成員。其他唔記得了,冇仔細留意。圖書管理係點我真係唔知

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


122881
164#
發表於 19-5-6 18:39 |只看該作者
其實除咗由傳統名校轉直資既龍校,基本上9成既新派直資龍校即使公開試有點成績,但也未能掩蓋學生能力差異大既問題,大部份呢D直資龍校,3322率長期都只係在6x%-7x%邊緣徘徊,部份更低於60%。只係個別一兩年有點成績,就俾人吹捧到完勝官津中學。
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。


8149
165#
發表於 19-5-6 18:44 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


55531
166#
發表於 19-5-6 18:45 |只看該作者
hkpapa852 發表於 19-5-6 18:39
其實除咗由傳統名校轉直資既龍校,基本上9成既新派直資龍校即使公開試有點成績,但也未能掩蓋學生能力差異 ...

可能有D年份D親生仔行開左啫,直資,尤其是係新派直資,一定完勝官津。呢個係我深信既~~~


3527
167#
發表於 19-5-6 18:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


122881
168#
發表於 19-5-6 18:54 |只看該作者
不少直資龍校,升中門檻低,令可能只有B2/3水平學生上了中學部,到最後可能只做到bottom 30%。

到底咁樣好,定係升中時轉去非B1中學㝷找合適嘅支援更好呢?
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


122881
169#
發表於 19-5-6 18:57 |只看該作者
李大人 發表於 19-5-6 18:54
九龍華仁78%
相信PKC連78%既3322率都無
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。


3527
170#
發表於 19-5-6 18:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3527
171#
發表於 19-5-6 19:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


8149
172#
發表於 19-5-6 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


122881
173#
發表於 19-5-6 19:07 |只看該作者
李大人 發表於 19-5-6 18:58
如B2生直龍升中,DSE出黎成績B1呢?尤其男仔遲熟, 如 B2生派到 B3津中,有無得番身呢? ...
流失咗40%學生再推部份學生讀NCUK IFY,結果也只得番不足70%學生達3322,你以為真係有咁多magic可以令非B1學生大幅進步?
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。


8149
174#
發表於 19-5-6 19:13 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


55531
175#
發表於 19-5-6 19:13 |只看該作者
李大人 發表於 19-5-6 19:00
九華是直龍?

唔係直龍仲橙,成70%靠運氣收生~~~


3527
176#
發表於 19-5-6 19:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3527
177#
發表於 19-5-6 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1518
178#
發表於 19-5-6 19:34 |只看該作者
路過搭咀一問可以嗎?好想考到培僑,請問學校鍾意收邊類型小朋友?我仔係慢熱怕羞仔,閱讀能力ok,但同人合作能力不足

Rank: 5Rank: 5


1627
179#
發表於 19-5-6 19:41 |只看該作者
李大人 發表於 19-5-6 18:27
㸃解閣下小朋友會考培僑?
好簡單,因為近,用來做安全網。
又分享一下:
我們有去簡介會,有上網爬文,認真地。
但發覺在EK裡,幾乎所有培僑 vs 的 posts, 都係不勝無歸,當中有不少口號式的宣傳和唱低對手。所以都覺得疑幻似真,不太有參考價值。

三私一直,只報了 TSL KTS,
培僑排在她們和 WKF 後面。
但又不是完全不能接受,真的會讀的學校,我們才會報。



之前也分享過,同學家長也揀了搬過海讀 救恩,放棄培僑。

阻了大家,不好意思!

Rank: 8Rank: 8


17359
180#
發表於 19-5-6 19:47 |只看該作者
hkpapa852 發表於 19-5-6 18:54
不少直資龍校,升中門檻低,令可能只有B2/3水平學生上了中學部,到最後可能只做到bottom 30%。

到底咁樣 ...

本帖最後由 Soundervolt 於 19-5-6 20:19 編輯

有部份揀學生嚟收嘅學校,補底功夫的確做得十分好,因為需要補底嘅學生佔多數,學校嘅資源運用同課程選擇都係為咗大部份學生嘅需要。

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖