註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
宇宙王后 發表於 19-2-28 18:11 我想問 "本校暫時未能取錄",咁即係 reject 定 waiting?暫時唔收,咁係咪將來可能會收?咁我重要唔要上堂 ...
返回頂部
大宅
男爵府
BestOfLuck 發表於 19-2-28 18:01 其實我覺得入到second in的小朋友已經好叻了, 考小一是一個緣份遊戲。 如果不是太心儀GT, reject 好過wait ...
belgiumchoco 發表於 19-2-28 18:14 係咪今日應該出唔哂result? 學校文員都放工啦
belgiumchoco 發表於 19-2-28 18:32 我打左電話去入學組,應該放哂工,冇人聽電話
Tinda 發表於 19-2-28 16:40 點呀
coffeebuddy 發表於 19-2-28 18:34 真係咁! 但學校又無講分2日出結果
別墅
lazylazymama 發表於 19-2-28 18:49 我未收到email, junk mail check埋都冇,即係冇望?
coffeebuddy 發表於 19-2-28 19:03 反而覺得無消息係有機,因為出左reject先,希望無諗錯
lazylazymama 發表於 19-2-28 19:11 你都係等緊email?
shirleypyc212hk 發表於 19-2-28 19:16 收到 offer了
lazylazymama 發表於 19-2-28 19:16 我都剛收到offer