但由於等左咁耐(12 Nov 10:30am IN 至 this moment),我真係人都癲!我要呻幾句平衡下心理:
究竟係唔係MS 的 staff (文員?)處理唔切咁多信(幾千封,又唔同內容,要入唔同的野;而且11月尾才IN晒人),所以根本唔係 "ALL
sent out on 10 DEC"!會唔會有人欺上瞞下在這一、兩天還陸陸續續send 信出街?我教會有個做郵差的弟兄話,even X'mas都唔會影響到本地的平郵信處理時間的!
唉!純粹要呻下,唔好話我係"黑心家長",請見諒我真係等到傻!-_-