註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 11:12 發表 咪玩la, 我叫佢出去走廊咪有樓梯lor
原文章由 多利是 於 08-5-21 11:13 發表 青邊鮑係貴架..我都係買過1次咁多..唔捨得 大頭相係我囝呀, 好攪笑
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:15 發表 我媽咪聽日生日 ,諗住煲靚湯+cake+pizza俾佢。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:13 發表 KY: 我女都有問我WHY叫COMEXX, 我話初頭貪得意囉~~咁!!!!
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 11:16 發表 你tomorrow 會day off????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:14 發表 HOGANMA: 你地去幾時租及有乜野玩?????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:19 發表 CC: 咁盞記點買架??? 定我拎張卡你自己去揀?????? KY: 買乜野PIZZA比伯友呀???
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:25 發表 CC: 我媽話唔知果張係盞記定其他舖頭的會員卡, 要LOOK LOOK先喎!!!! HOGANMA: 租咁大間HOUSE一定要人多先得, 有幾多間房架??????
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:47 發表 你地有無興趣8月尾去長隆水上樂園?
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:25 發表 俾$買囉! Pizza,諗住自製 ,料買齊啦!不過唔知整唔整到,唔掂的咪即刻 delivery囉!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:29 發表 我應該唔得,因為呢排都會busy
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:57 發表 長隆有野生動物園, 機動遊戲, 大馬戲, 水上樂園 我上年easter去過野生動物園and 睇大馬戲
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 11:29 發表 我預祝伯友生日快樂, 身體健康
原文章由 多利是 於 08-5-21 10:59 發表 青邊鮑要啦, 我上次去相熟的什貨鋪買, 手板仔咁大隻, 講極價都要收我2xx/隻~