關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1332
161#
發表於 08-6-12 17:14 |只看該作者
原文章由 天藍 於 08-6-12 16:45 發表
係啦! 我都好心急, 希望可以編埋同一班就好啦!
有埋書單, 係咪即係今個月要交書簿費啦!



'立'過眼好似係6月20號前交番去(親身交 or by post - 都ok)
7月19號回校取校服,書,茶杯碟,書包 ... 等等

Rank: 4


961
162#
發表於 08-6-12 17:59 |只看該作者
我都好心急呀..唔知道囝囝同邊過同學仔一班呢..

Rank: 5Rank: 5


1332
163#
發表於 08-6-12 18:08 |只看該作者
原文章由 henrykwok 於 08-6-12 17:59 發表
我都好心急呀..唔知道囝囝同邊過同學仔一班呢..


快d返去睇下啦 ~

Rank: 4


961
164#
發表於 08-6-12 19:30 |只看該作者
唔知點解我仍未收到信..

Rank: 5Rank: 5


1332
165#
發表於 08-6-12 21:10 |只看該作者
原文章由 henrykwok 於 08-6-12 19:30 發表
唔知點解我仍未收到信..


唔洗緊張,可能係分批寄出,你睇下聽日會唔會收到啦.

如果聽日都冇,記得星期六 10:00 - 12:00 打返學校問下

電話 : 23361119

Rank: 4


961
166#
發表於 08-6-12 22:07 |只看該作者
Thanks..

原文章由 Krystal 於 08-6-12 21:10 發表


唔洗緊張,可能係分批寄出,你睇下聽日會唔會收到啦.

如果聽日都冇,記得星期六 10:00 - 12:00 打返學校問下

電話 : 23361119

Rank: 5Rank: 5


1425
167#
發表於 08-6-12 23:38 |只看該作者
我都未有信呀~希望聽日收到啦....

原文章由 henrykwok 於 08-6-12 19:30 發表
唔知點解我仍未收到信..

Rank: 5Rank: 5


3137
168#
發表於 08-6-13 09:39 |只看該作者
all mama,

我昨晚返到屋企收到信啦!
仔仔編 N1C1 a.m.班,
唔知有無人同我仔仔同班???

Krystal,

你仔仔係N1C a.m.班, 我仔仔
係N1C1多個1即係唔同班,
有d失望, 因我昨晚睇到你留言
返到屋企一睇到封信係N1C1
同你個班名好似, 但多個1
原來係唔同班, 真有d失望~

hongmimi,

你仲未收到信, 我都鄧你心急, 唔知
匡匡會唔會同昊藍同班, 好心急呀!
你今晚收到信記得通知我, 如你真
係收唔到星期六打番學校問下~
我星期六日都唔係香港, 希望今晚
會收到你既好消息。

原文章由 hongmimi 於 08-6-12 23:38 發表
我都未有信呀~希望聽日收到啦....

Rank: 5Rank: 5


1139
169#
發表於 08-6-13 10:02 |只看該作者
我尋日都收到信喇..  係N1D班...   點解個班名寫住 "N1D1"既..? 後面個1係咩黎架?  大家收到信快d入黎報到啦..   

Hongmimi,
你今日打去問下啦.. 攪到我好心急呀...

臻臻............囝囝...0509...am...何文田...edvychan
昊藍............囝囝...0503...N1C1am...青衣.....天藍
家曦............囝囝...0509...N1am
Adrian.........囝囝...0616...N1C..am...青衣.....Krystal
欣晴Anson...囡囡...0504...N1am
匡匡............囝囝...0510...N1am.......大窩口...hongmimi
子瞻............囝囝...0726...N1am
子謙............囝囝...0509...N1am
德建............囝囝...0616...N1am
綽嫣............囡囡...0504...N1am
高爾............囡囡...0506...N1am
Charlotte....囡囡...0501...N1m
鈞渝............囡囡...0510...N1D1am..大窩口...pcdogxx

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-6-13 10:34 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
170#
發表於 08-6-13 10:10 |只看該作者
天藍,
我諗個1係個個都有架, 冇理由咁奇怪用D同D1黎分架?
可能Krystal冇寫個1呢..  我都真係唔知, 要等Krystal 上黎解畫先得..  嘻嘻..

Rank: 5Rank: 5


1139
171#
發表於 08-6-13 10:15 |只看該作者
Hongmimi,

我scan左d書單同資料俾你呀, 你去睇下先啦..

上次我買果d, 得幾本同一樣咋.. 不過又唔肯定有冇改版, 所以我今日帶晒出黎, 諗住放工去書局睇下....

唔知書局買有冇折呢.. 等我睇完報料俾大家先..

原文章由 hongmimi 於 08-6-12 23:38 發表
我都未有信呀~希望聽日收到啦....

Rank: 5Rank: 5


3137
172#
發表於 08-6-13 10:24 |只看該作者
pcdogxx,

我昨天同Krystal通個電話, 係唔同架! 有d
係無1 o架! 所以係唔同班o架!
好呀! 你去書局睇再報料比我地, 麻煩晒你!

原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 10:10 發表
天藍,
我諗個1係個個都有架, 冇理由咁奇怪用D同D1黎分架?
可能Krystal冇寫個1呢..  我都真係唔知, 要等Krystal 上黎解畫先得..  嘻嘻..

Rank: 5Rank: 5


1425
173#
發表於 08-6-13 10:36 |只看該作者
天藍,
乜有1無1都唔同班架~~我仲以為妳可以同Krystal同一班同一條校車route添~

pcdogxx,
急C人啦~~ 我今晚要好夜先返到屋企呀~ 可能11:30打後,我send短訊俾妳地啦...但若果今日都收唔到,我星期六一早就要打去問~

其他媽咪,
妳地又收到信未呀? 快d上黎報告下啦~

Rank: 5Rank: 5


1139
174#
發表於 08-6-13 10:51 |只看該作者
天藍,

吓.. 真係唔同架..  咁真係好失望喎.. 仲以為係同一班添...
但係點解個差別咁細架..  有時寫漏左個1咪出事?
咁會唔會係其實總體黎講係一大班十幾個同一班, 然後分拆小組所以多左個1呢, 真係唔係幾明.. 哈哈..
咁多英文字母無理由咁分架嘛..  好易混淆架..

原文章由 天藍 於 08-6-13 10:24 發表
pcdogxx,

我昨天同Krystal通個電話, 係唔同架! 有d
係無1 o架! 所以係唔同班o架!
好呀! 你去書局睇再報料比我地, 麻煩晒你!

Rank: 5Rank: 5


1332
175#
發表於 08-6-13 17:13 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 10:10 發表
天藍,
我諗個1係個個都有架, 冇理由咁奇怪用D同D1黎分架?
可能Krystal冇寫個1呢..  我都真係唔知, 要等Krystal 上黎解畫先得..  嘻嘻..


有(1)同冇(1)係唔同班架 !

有(1)o既應該係8號校舍,冇 (1) o既係10號校舍.

Rank: 5Rank: 5


1332
176#
發表於 08-6-13 17:19 |只看該作者
臻臻............囝囝...0509...am...何文田...edvychan
昊藍............囝囝...0503...N1C1am...青衣.....天藍
家曦............囝囝...0509...N1am
Adrian.........囝囝...0616...N1C..am...廣播道.....Krystal
欣晴Anson...囡囡...0504...N1am
匡匡............囝囝...0510...N1am.......大窩口...hongmimi
子瞻............囝囝...0726...N1am
子謙............囝囝...0509...N1am
德建............囝囝...0616...N1am
綽嫣............囡囡...0504...N1am
高爾............囡囡...0506...N1am
Charlotte....囡囡...0501...N1m
鈞渝............囡囡...0510...N1D1am..大窩口...pcdogxx

*******************************************

我會搬呀,所以我唔會o係青衣上車lu...

Rank: 5Rank: 5


1139
177#
發表於 08-6-13 17:58 |只看該作者
Krystal,

吓. 乜原來係咁分架..   明白晒..  Thanks.

我想問呢, 你知唔知書單裡面d DVD VCD使唔使帶返學校用架?
定係要黎自己係屋企同小朋友溫習用架咋?

原文章由 Krystal 於 08-6-13 17:13 發表


有(1)同冇(1)係唔同班架 !

有(1)o既應該係8號校舍,冇 (1) o既係10號校舍.

Rank: 5Rank: 5


1425
178#
發表於 08-6-13 20:17 |只看該作者
臻臻...........囝囝..0509...N1am...何文田...edvychan
昊藍...........囝囝..0503...N1C1am...青衣...天藍
家曦...........囝囝..0509...N1am
Adrian........囝囝..0616...N1Cam...廣播道...Krystal
欣晴Anson..囡囡..0504...N1am
匡匡...........囝囝..0510...N1D1am...黃大仙...hongmimi
子瞻...........囝囝..0726...N1am
子謙...........囝囝..0509...N1am
德建...........囝囝..0616...N1am
綽嫣...........囡囡..0504...N1am
高爾...........囡囡..0506...N1am
Charlotte...囡囡..0501...N1m
鈞渝...........囡囡..0510...N1D1am...大窩口...pcdogxx

*******************************************
我收到信喇! 我都係N1D1am~
囝囝跟婆婆住,係黃大仙上車先岩~

Rank: 5Rank: 5


1332
179#
發表於 08-6-13 20:22 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 17:58 發表
Krystal,

吓. 乜原來係咁分架..   明白晒..  Thanks.

我想問呢, 你知唔知書單裡面d DVD VCD使唔使帶返學校用架?
定係要黎自己係屋企同小朋友溫習用架咋?

...


已pm電話比你,電話講 ~ check pm,thx~

Rank: 5Rank: 5


1730
180#
發表於 08-6-13 21:35 |只看該作者
臻臻............囝囝...0509...N1Bam...何文田...edvychan
昊藍............囝囝...0503...N1C1am...青衣.....天藍
家曦............囝囝...0509...N1am
Adrian.........囝囝...0616...N1C..am...廣播道.....Krystal
欣晴Anson...囡囡...0504...N1am
匡匡............囝囝...0510...N1am.......大窩口...hongmimi
子瞻............囝囝...0726...N1am
子謙............囝囝...0509...N1am
德建............囝囝...0616...N1am
綽嫣............囡囡...0504...N1am
高爾............囡囡...0506...N1am
Charlotte....囡囡...0501...N1m
鈞渝............囡囡...0510...N1D1am..大窩口...pcdogxx
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖