註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 天藍 於 08-6-12 16:45 發表 係啦! 我都好心急, 希望可以編埋同一班就好啦! 有埋書單, 係咪即係今個月要交書簿費啦!
返回頂部
別墅
原文章由 henrykwok 於 08-6-12 17:59 發表 我都好心急呀..唔知道囝囝同邊過同學仔一班呢..
原文章由 henrykwok 於 08-6-12 19:30 發表 唔知點解我仍未收到信..
原文章由 Krystal 於 08-6-12 21:10 發表 唔洗緊張,可能係分批寄出,你睇下聽日會唔會收到啦. 如果聽日都冇,記得星期六 10:00 - 12:00 打返學校問下 電話 : 23361119
原文章由 hongmimi 於 08-6-12 23:38 發表 我都未有信呀~希望聽日收到啦....
原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 10:10 發表 天藍, 我諗個1係個個都有架, 冇理由咁奇怪用D同D1黎分架? 可能Krystal冇寫個1呢.. 我都真係唔知, 要等Krystal 上黎解畫先得.. 嘻嘻..
原文章由 天藍 於 08-6-13 10:24 發表 pcdogxx, 我昨天同Krystal通個電話, 係唔同架! 有d 係無1 o架! 所以係唔同班o架! 好呀! 你去書局睇再報料比我地, 麻煩晒你!
原文章由 Krystal 於 08-6-13 17:13 發表 有(1)同冇(1)係唔同班架 ! 有(1)o既應該係8號校舍,冇 (1) o既係10號校舍.
原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 17:58 發表 Krystal, 吓. 乜原來係咁分架.. 明白晒.. Thanks. 我想問呢, 你知唔知書單裡面d DVD VCD使唔使帶返學校用架? 定係要黎自己係屋企同小朋友溫習用架咋? ...