關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 49
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 49 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
161#
發表於 08-2-22 11:19 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:17 發表
間間情況應該都差不多,都幾講運仔..我記得我第1堂個師父都好唔掂,重有小小摸手摸腳。我上完第1堂打電話上去投訴,第2堂換左個楊老師父就好有心機教。中間有堂因為楊師父去旅行叫左個行家替一堂嘩個師父超煩..係唔係都駡重要係我 ...

有冇攪錯。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
162#
發表於 08-2-22 11:20 |只看該作者
肥: 小小摸手摸腳~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
163#
發表於 08-2-22 11:21 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:18 發表

當然好啦!(不過唔知幾時)Eason的都啱啱地。

我02年睇過佢, 真係唱得好好:) :) :) , 下次再睇都可.

Rank: 5Rank: 5


1150
164#
發表於 08-2-22 11:23 |只看該作者
係呀..所以我上完堂即刻打去投訴
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:20 發表
肥: 小小摸手摸腳~~~

Rank: 5Rank: 5


1150
165#
發表於 08-2-22 11:26 |只看該作者
我成4年幾前學架...那時個師父都成70歲..我試下幫你找找有冇個師父電話。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:19 發表

肥脾: 咁我可唔可以去你果間報名, 指定要搵楊師傅架??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
166#
發表於 08-2-22 11:29 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:23 發表
係呀..所以我上完堂即刻打去投訴

有係好離譜, 可能見你靚女!

問電話~~唔該晒你.

Rank: 8Rank: 8


17269
167#
發表於 08-2-22 11:30 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:26 發表
我成4年幾前學架...那時個師父都成70歲..我試下幫你找找有冇個師父電話。

唔怪得你叫楊老師父喇!·

Rank: 5Rank: 5


1150
168#
發表於 08-2-22 11:33 |只看該作者
COME
電話我找到啦...但我剛試打去電話已經冇登記啦。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:29 發表

有係好離譜, 可能見你靚女!

問電話~~唔該晒你.

Rank: 8Rank: 8


17269
169#
發表於 08-2-22 11:35 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:33 發表
COME
電話我找到啦...但我剛試打去電話已經冇登記啦。

唔係化!

Rank: 6Rank: 6


8953
170#
發表於 08-2-22 11:35 |只看該作者
早晨o甘多位~~

Rank: 5Rank: 5


1150
171#
發表於 08-2-22 11:38 |只看該作者

前後都成4-5年時間..可能佢退左休都唔定,他那時同我講他架女好叻係律師...成日叫他退休唔好教。
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:35 發表

唔係化!

Rank: 8Rank: 8


17269
172#
發表於 08-2-22 11:38 |只看該作者
come come:

琴晚睇廣告,Easter去南非要over 16XXX 呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
173#
發表於 08-2-22 11:40 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:38 發表

前後都成4-5年時間..可能佢退左休都唔定,他那時同我講他架女好叻係律師...成日叫他退休唔好教。

咁真係可以安享晚年喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
174#
發表於 08-2-22 11:40 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:33 發表
COME
電話我找到啦...但我剛試打去電話已經冇登記啦。

咁都無辦法 , 唔該晒你先.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-22 11:42 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
175#
發表於 08-2-22 11:40 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-22 11:35 發表
早晨o甘多位~~

蘭蘭:

早晨!

Rank: 6Rank: 6


8953
176#
發表於 08-2-22 11:41 |只看該作者
Easter去海南島 $3799
冇冇興趣呢 ?

Rank: 8Rank: 8


17269
177#
發表於 08-2-22 11:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:40 發表

咁都辦法 , 唔該晒你先.

唔緊要啦!搵過第2間囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
178#
發表於 08-2-22 11:41 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:38 發表
come come:

琴晚睇廣告,Easter去南非要over 16XXX 呀?

一來今年貴左, 2來EASTER個價會比暑假貴些少架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
179#
發表於 08-2-22 11:42 |只看該作者
紅館, 日子唔知, only知係4月. e+come 張credit card 可以再訂多3張. if 用other cards, 我同fd講, 叫佢畫前後行, 咁樣一頭一尾唔駛隔太遠.

多, 你係咪一齊??
原文章由 多利是 於 08-2-22 11:11 發表
cc

哦..唔怪得我call去問我 friend, 佢有aig卡都唔知啦...條友仲同我講, 容x兒concert, 唔係完左好耐啦咩?? 真係....

if 一齊睇, 又fri & sat, 我都有興趣 WOR, 知唔知地點 & 大約係咩日子呀?? :D :D

...

Rank: 8Rank: 8


17269
180#
發表於 08-2-22 11:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:41 發表

一來今年貴左, 2來EASTER個價會比暑假貴些少架!

咁你真係要儲定$啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖