關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
161#
發表於 08-2-11 16:10 |只看該作者
我返 home look look 先, 再話過你聽下

原文章由 雪文 於 08-2-11 03:59 PM 發表
幾錢1磅 ?  如唔貴我要 2-3盒

Rank: 6Rank: 6


8125
162#
發表於 08-2-11 16:10 |只看該作者
咁睇得起我

原文章由 雪文 於 08-2-11 03:56 PM 發表
秘書姐姐, 你的問題呢 ??

不如我先講, 趁多多係到, 意見多D.

其實我只是想講, 而家D人唔怕C,只要happy, 就肯口x, 你哋諗個D係好直接的接觸呀.  我想問 : D男人去叫Hen, 唔知有無呢加嘢呢 ?  無理由只是良家婦女同 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
163#
發表於 08-2-11 16:11 |只看該作者
想睇的, 我pm俾你哋啦. 

[quote]原文章由 雪文 於 08-2-11 15:36 發表
各位有相睇 :
惠州影的全家褔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
164#
發表於 08-2-11 16:22 |只看該作者
有MSN的,都俾咗條link你哋啦

原文章由 雪文 於 08-2-11 16:11 發表
想睇的, 我pm俾你哋啦. 

[quote]原文章由 雪文 於 08-2-11 15:36 發表
各位有相睇 :
惠州影的全家褔

Rank: 5Rank: 5


1995
165#
發表於 08-2-11 16:30 |只看該作者
雪雪,

有冇得 claim 保險。

原文章由 雪文 於 08-2-11 15:33 發表
hi, 睇咗成朝醫生( 西醫加跌打), 西醫話好緊要, 腰骨都移位.  跌打話好easy    總之咩都好, 快D  好返就好.

Gill講咩呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
166#
發表於 08-2-11 16:35 |只看該作者
ktma,搞咁耐,當然係想claim保險啦.
我今日先發現, 原來我哋街市都有跌打睇, 仲話我听初二已開檔. 但要 $180.-, 明天我多數都會樓下搞掂算啦.

原文章由 ktmami 於 08-2-11 16:30 發表
雪雪,

有冇得 claim 保險。

Rank: 5Rank: 5


1995
167#
發表於 08-2-11 16:56 |只看該作者
雪雪,
的相好靚,價錢都吾貴。張婚紗全家幅都好好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
168#
發表於 08-2-11 16:57 |只看該作者
係呀, 我哋選咗呢張做油畫, 不過油畫仲未做好.

原文章由 ktmami 於 08-2-11 16:56 發表
雪雪,
的相好靚,價錢都吾貴。張婚紗全家幅都好好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
169#
發表於 08-2-11 23:28 |只看該作者
各位明天funfun同yanma會來我屋企陪我傾計, 打邊爐.  有無人有意一齊呀 ??  call我啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
170#
發表於 08-2-12 08:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-11 15:46 發表
KY,  look look.

我今日去街市買咗隻朱腳才10元加入去煲

雪雪:

唔該呀!我正要蛋(如有)薑及醋得啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
171#
發表於 08-2-12 09:01 |只看該作者
各位早晨!

今日精神好差,心情壞透。呢個新年,差唔多日日都俾人‘媽’。琴晚都係,攪到喊左成晚,冇乜瞓過。

我好憎自己點解還沉倫在苦海中,還在空盼望有人會回頭,還未肯清醒的接受現實。表面需曾平靜下來,但內心仍痛苦萬分。好痛,真的好痛,我好辛苦。到底我何時才能拾起餘下的少少自尊離開深淵呢?為何我還在苦苦哀求,但換來無情+無盡的辱駡呢?為何我還不能接受離婚的現實呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
172#
發表於 08-2-12 09:31 |只看該作者
Good Morning!!!

KY, 唔好咁la…
原文章由 lky2008 於 08-2-12 09:01 發表
各位早晨!

今日精神好差,心情壞透。呢個新年,差唔多日日都俾人‘媽’。琴晚都係,攪到喊左成晚,冇乜瞓過。

我好憎自己點解還沉倫在苦海中,還在空盼望有人會回頭,還未肯清醒的接受現實。表面需曾平靜下來,但內心仍痛苦萬分。 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
173#
發表於 08-2-12 09:49 |只看該作者
ky

係囉, 唔好咁啦 :-| :-| 給點時間自己, 時間是最佳的療傷藥  

原文章由 lky2008 於 08-2-12 09:01 AM 發表
各位早晨!

今日精神好差,心情壞透。呢個新年,差唔多日日都俾人‘媽’。琴晚都係,攪到喊左成晚,冇乜瞓過。

我好憎自己點解還沉倫在苦海中,還在空盼望有人會回頭,還未肯清醒的接受現實。表面需曾平靜下來,但內心仍痛苦萬分。 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
174#
發表於 08-2-12 10:01 |只看該作者
雪文

你d相我最鍾意係著中國衫個d, 仔仔同女女都影得好靚ar

total how much? 係咪好遠影gar?

Rank: 6Rank: 6


8125
175#
發表於 08-2-12 10:25 |只看該作者
我最 like 全家著白色婚紗個張 唐裝d細路著得好好睇

原文章由 hoganmama 於 08-2-12 10:01 AM 發表
雪文

你d相我最鍾意係著中國衫個d, 仔仔同女女都影得好靚ar

total how much? 係咪好遠影gar?

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-12 10:32 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
176#
發表於 08-2-12 10:27 |只看該作者
Hi.. 咁多位, 大家開工大吉.......

Rank: 5Rank: 5


3212
177#
發表於 08-2-12 10:29 |只看該作者
雪文, d 相真係影得好靚, 中國服個張全家福好正......

Rank: 5Rank: 5


3212
178#
發表於 08-2-12 10:31 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-12 09:01 發表
各位早晨!

今日精神好差,心情壞透。呢個新年,差唔多日日都俾人‘媽’。琴晚都係,攪到喊左成晚,冇乜瞓過。

我好憎自己點解還沉倫在苦海中,還在空盼望有人會回頭,還未肯清醒的接受現實。表面需曾平靜下來,但內心仍痛苦萬分。 ...


ky, 唔好咁樣啦, 開心d過日子, 雖然我不知道你們當中的故事, 但其實有一些事情放鬆地去面對及接受, 總會有意想不到的效果, 不要太緊張........

Rank: 6Rank: 6


8125
179#
發表於 08-2-12 11:54 |只看該作者
請問15號是堅的嗎?   去大盛??

Rank: 8Rank: 8


17269
180#
發表於 08-2-12 12:27 |只看該作者
多謝大家的關心。

剛剛我又大哭一場,因他再我 ,並骂了一場......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖