關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
161#
發表於 08-1-26 13:01 |只看該作者
係 ?  你有試卷的話, 得閒俾我睇睇
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:55 發表
講埋.  你哋話觀官小唔好, 但我睇過佢哋D題, 都好深吓

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
162#
發表於 08-1-26 13:03 |只看該作者
各位,

Rank: 6Rank: 6


7553
163#
發表於 08-1-26 18:13 |只看該作者
開左新part.......真係快 ~
有咩試卷呀....send 黎睇下 ~
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:54 發表
hermanpapa,你睇唔睇試卷呀 ??  我send 埋俾你.
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


8125
164#
發表於 08-1-26 19:42 |只看該作者
fun

你有無發覺, 打完牌後, d 頭髮有陣油煙味?? 我幾次都係咁

Rank: 6Rank: 6


8125
165#
發表於 08-1-26 19:46 |只看該作者
各位

wanna try this?? see see

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3279&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%A4%F4%A8%AE%AB%CE&amenity_id=1021&dishes_id=3003

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
166#
發表於 08-1-26 20:30 |只看該作者
上周六去加, 一早返來好耐啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 13:00 發表
我唔知套片幾長? 我諗點都有 100mins 啩....

龍媽今日出發, 你諗住打電話俾佢咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
167#
發表於 08-1-26 20:31 |只看該作者
小二你都有興趣咩 ?

原文章由 kitty 於 08-1-26 18:13 發表
開左新part.......真係快 ~
有咩試卷呀....send 黎睇下 ~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
168#
發表於 08-1-26 20:35 |只看該作者
睇落都幾好

原文章由 多利是 於 08-1-26 19:46 發表
各位

wanna try this?? see see

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3279&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%A4%F4%A8%AE%AB%CE&amenity_id=1021&dishes_id=3003

Rank: 6Rank: 6


7553
169#
發表於 08-1-26 22:40 |只看該作者
小二?我唔知....我以為你有咩秘笈
我都有小二d卷...小三又有...小四遲下又有...你睇唔睇 ?
不過我冇得 send .....冇 scan 冇 fax...我只知年年唔同...
你要我就出去 copy 定一堆...搵日比你參考下..
聲明先我女好屎咋...
你仲要唔要惠康印花 ?我今日有3個..
原文章由 雪文 於 08-1-26 20:31 發表
小二你都有興趣咩 ?
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
170#
發表於 08-1-26 22:47 |只看該作者
不過常識卷成日唔派番..
睇都冇得睇佢錯咩..
只是我女回來講佢錯咩..
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


17382
171#
發表於 08-1-26 23:02 |只看該作者
我囡仲屎呀 我諗你地無人衰得過佢啦 ~~~~~滿崗紅

原文章由 kitty 於 08-1-26 22:40 發表
小二?我唔知....我以為你有咩秘笈
我都有小二d卷...小三又有...小四遲下又有...你睇唔睇 ?
不過我冇得 send .....冇 scan 冇 fax...我只知年年唔同...
你要我就出去 copy 定一堆...搵日比你參考下..
聲明先我女好 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
172#
發表於 08-1-26 23:03 |只看該作者
雪文

我仲有1個印花呀,見到你時提我呀

Rank: 6Rank: 6


7553
173#
發表於 08-1-26 23:11 |只看該作者
我大女唔滿崗紅都一半架 la
今次又唔知考第幾


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 23:02 發表
我囡仲屎呀 我諗你地無人衰得過佢啦 ~~~~~滿崗紅
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2977
174#
發表於 08-1-27 13:58 |只看該作者
I don't believe....


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 23:02 發表
我囡仲屎呀 我諗你地無人衰得過佢啦 ~~~~~滿崗紅

Rank: 8Rank: 8


17382
175#
發表於 08-1-27 21:14 |只看該作者
you  don't believe??!!
呢度幾位姊妹睇過我囡張成績表架可以做証 主科全部唔合格呀 雪文尋日上過我屋企睇過亞囡D卷...嚇C人的鬼晝符咁又好多錯


原文章由 hermanpapa 於 08-1-27 13:58 發表
I don't believe....

Rank: 8Rank: 8


17382
176#
發表於 08-1-27 21:16 |只看該作者
唔知龍媽北京之旅點呢..好擔心呀睇新聞講到上面好亂咁D人發晒DUN,又大雪:( :( :(

Rank: 8Rank: 8


17382
177#
發表於 08-1-27 21:19 |只看該作者
各位姊妹我有一個問題唔識答,你地有無人識請幫忙
亞囡問我:魚會唔會哭會唔會流眼淚??佢話問過老師,老師話唔知WOR 我話聽日回答佢

Rank: 5Rank: 5


2977
178#
發表於 08-1-27 21:19 |只看該作者
What a big problem wor????

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-27 21:14 發表
you  don't believe??!!
呢度幾位姊妹睇過我囡張成績表架可以做証 主科全部唔合格呀 雪文尋日上過我屋企睇過亞囡D卷...嚇C人的鬼晝符咁又好多錯


...

Rank: 5Rank: 5


2977
179#
發表於 08-1-27 21:21 |只看該作者
So far as I know, fish has no tear...

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-27 21:19 發表
各位姊妹我有一個問題唔識答,你地有無人識請幫忙
亞囡問我:魚會唔會哭會唔會流眼淚??佢話問過老師,老師話唔知WOR 我話聽日回答佢 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
180#
發表於 08-1-27 21:23 |只看該作者
O,好彩有你係度 我E+就話番比佢知,THANKS.

原文章由 hermanpapa 於 08-1-27 21:21 發表
So far as I know, fish has no tear...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖