註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-22 14:45 發表 截左止啦, 唔可以再加, 唔係我會比人 , 不過B3都無貨
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-1-22 14:57 發表 真係平咩
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:59 發表 係好平, 我都買左 4 包 (light)
原文章由 KY2004 於 08-1-22 15:00 發表 fun fun: 乜有light 咩?
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 15:03 發表 做特價都要 $11.9/包 (light) --包數少 d gar 9包/盒 普通果隻 12包/盒
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-22 14:59 發表 你地講緊chocolate,making me wanna eat chocolate now.
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 15:07 發表 我都好想食oreo
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 15:09 發表 今年好奇怪, 無咩bank比利是封
原文章由 KY2004 於 08-1-22 15:10 發表 我女好鍾意,我都OK,特別鍾意有peanut butter 個隻,不過肥C人呀!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 15:11 發表 都好似係!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 15:15 發表 BOC取簿仔去比一包你囉.
原文章由 KY2004 於 08-1-22 15:04 發表 light係咪即係‘低脂’呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 15:20 發表