關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
161#
發表於 07-12-21 09:47 |只看該作者
今日著左super skinny jeans,配金色高跟鞋!

講開平底皮鞋,我早前係藍田啟田間美琪,買左對深金啡色的平底鞋(約$180),個款係ballet feel個隻!但著左好耐,都未試過刮腳,好正呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
162#
發表於 07-12-21 09:48 |只看該作者
我又上唔到MSN 啦

Rank: 6Rank: 6


6601
163#
發表於 07-12-21 09:49 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-21 09:41 發表
http://img412.imageshack.us/img412/2816/00000001gw8.jpg

多多:

D watches好靚呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
164#
發表於 07-12-21 09:49 |只看該作者
我都好 呀, 昨日同C佬傾計傾到2點半

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
165#
發表於 07-12-21 09:50 |只看該作者
就黎放假, 真係好鬼開心, 今晚去行下睇下有無衫買先
原文章由 KY2004 於 07-12-21 09:47 發表
今日著左super skinny jeans,配金色高跟鞋!

講開平底皮鞋,我早前係藍田啟田間美琪,買左對深金啡色的平底鞋(約$180),個款係ballet feel個隻!但著左好耐,都未試過刮腳,好正呀! ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
166#
發表於 07-12-21 09:51 |只看該作者
嘩, 2點半, 有好多野傾
原文章由 雪文 於 07-12-21 09:49 發表
我都好 呀, 昨日同C佬傾計傾到2點半

Rank: 6Rank: 6


8125
167#
發表於 07-12-21 09:53 |只看該作者
O...我無追開...睇d唔睇d... 原來係ex來既..

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 09:17 AM 發表
我有睇desperate wife後part, tom 同多仔婆 攬住果part好感動.
個女人好似唔係2奶, 係佢n年前後生果時唔小心中招, 攪大人個肚, 佢爛年都唔知, 係個女人lee1, 2 年揾返佢, tom先知ga

...

Rank: 6Rank: 6


6601
168#
發表於 07-12-21 09:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:46 發表
買左la, 真開心

hoganma,

諗住買份大禮俾自己囉!不過我買左PM,因都夠用啦!不過來緊的card數真 買左Gucci wallet,etc........ 咁多年都未試過咁買法呀!冇哂money囉!

我個friend買左上次我同你地講的Gucci餃子袋(藍+銀)中size,點知又話唔鍾意:( ,但上次係Milan station賣miuxxx個價太差,咁我見到BK呢樹有得放,佢叫我幫手post係BK,你地可以去另1邊睇睇!不過我呢個friend真係攪野,成日買埋D名牌,未用又唔鍾意。

Rank: 6Rank: 6


6601
169#
發表於 07-12-21 09:55 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:50 發表
就黎放假, 真係好鬼開心, 今晚去行下睇下有無衫買先

買啦!買啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
170#
發表於 07-12-21 09:55 |只看該作者
hoganmama

我原本都想幫阿囝改 Alvin 呢個名架...最衰幫細佬改左


原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:23 AM 發表
Good Morning!!!

我仔叫Alvin  

[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-21 09:57 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
171#
發表於 07-12-21 09:56 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 09:44 發表
come come:

我琴晚去左買袋呀! 我都幫你問吓neverfull MM,但no stock呀!亦唔知幾時返貨!我見D乜站都有得賣,但成$6xxx喎!

琴晚返到屋企,呀女都係咳,希望快D好啦! ...

咁happy去攞袋啦!
個neverfull ~我見其他topic有講話要waiting list, 唔緊要啦, 我又唔係真係好想好想買嘅, 你話乜站果個會唔會係pm唔係mm呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
172#
發表於 07-12-21 10:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:45 發表
加埋一, 3個人要$540, no la, 我買元氣返屋企食好過:

我都知3人要成5xx係好唔抵, 不過仲約埋其他人, 要做柴娃娃開心吓囉!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
173#
發表於 07-12-21 10:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 09:56 發表

咁happy去攞袋啦!
個neverfull ~我見其他topic有講話要waiting list, 唔緊要啦, 我又唔係真係好想好想買嘅, 你話乜站果個會唔會係pm唔係mm呢?

係MM喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
174#
發表於 07-12-21 10:01 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 09:55 發表

買啦!買啦!

今次輪到你做魔鬼啦?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
175#
發表於 07-12-21 10:02 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:00 發表

係MM喎!

仲貴過專門店???

Rank: 6Rank: 6


8125
176#
發表於 07-12-21 10:03 |只看該作者
cy

今晚 beer beer 佢...好..我得...問問雪文

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
177#
發表於 07-12-21 10:03 |只看該作者
12點半先開始傾吓傾吓, 講屋企D嘢, 佢公司的笑話, 不知不覺講好耐.

講真好耐無同佢咁傾計啦, 以前分開二地, 一星期見一次, 感情好時都係咁加, 佢會陪我傾計傾好耐, 傾到我瞓著佢先再出去睇電視. 但而家無咗好耐啦.

原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:51 發表
嘩, 2點半, 有好多野傾  

Rank: 6Rank: 6


6601
178#
發表於 07-12-21 10:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:00 發表

我都知3人要成5xx係好唔抵, 不過仲約埋其他人, 要做柴娃娃開心吓囉!!!

係唔抵,不過一年一度,開心吓囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
179#
發表於 07-12-21 10:05 |只看該作者
叫你個fd落去shop換過第二樣野好過la, 賣出去又蝕幾佰
原文章由 KY2004 於 07-12-21 09:54 發表

hoganma,

諗住買份大禮俾自己囉!不過我買左PM,因都夠用啦!不過來緊的card數真 買左Gucci wallet,etc........ 咁多年都未試過咁買法呀!冇哂money囉!

我個friend買左上次我同你地講的Gucci餃 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
180#
發表於 07-12-21 10:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:05 發表
叫你個fd落去shop換過第二樣野好過la, 賣出去又蝕幾佰

弊在其他佢又唔鍾意呢!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖