關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
161#
發表於 07-12-14 09:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:43 發表
我媽話惠康紅燈牌花生油5公升減到 8x, 我又要掃貨啦, 不過等到星期六的話, 油塘惠康實無貨的, 但係我又想雙倍印花

係抵喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
162#
發表於 07-12-14 09:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:34 發表
可能舊色ar, 其實買就買新色la, 我未見過沙金色, 我估都應該幾靚

lunch如有時間我都落去look look先  

新色我見過, 都係鐘意粉藍帶多d:cry: , hoganma: 你一陣幫我睇下丫! (唔知funfun朋友同我去法國買有無舊色呢)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
163#
發表於 07-12-14 09:54 |只看該作者
仲有報埋俾你哋听, 昨日我買咗安記腊腸, 腊腸幾好,但潤腸最唔係好掂, 同榮華比較的話.

我仲會買元朗大同同庸記, 試完再report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
164#
發表於 07-12-14 09:57 |只看該作者
好ar, 如果我去look就幫你問baby blue係唔出定點la
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:51 發表

新色我見過, 都係鐘意粉藍帶多d:cry: , hoganma: 你一陣幫我睇下丫! (唔知funfun朋友同我去法國買有無舊色呢)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
165#
發表於 07-12-14 09:59 |只看該作者
cy叫你亞囡叫佢ee呀, 佢個日叫多多女叫佢姐姐呀: :

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:29 發表
cy: 尋日多謝你的麵及禮物!!!
我女問我: 點解lee個 ee 叫 cy嘅?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
166#
發表於 07-12-14 10:00 |只看該作者
快啦, 快啦, 呢個星期會好返.

原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:33 發表
雪文, 希望亞仔同亞女快d好番, 過個開心聖誕節

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
167#
發表於 07-12-14 10:00 |只看該作者
老細出左去

Rank: 6Rank: 6


6601
168#
發表於 07-12-14 10:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:54 發表
仲有報埋俾你哋听, 昨日我買咗安記腊腸, 腊腸幾好,但潤腸最唔係好掂, 同榮華比較的話.

我仲會買元朗大同同庸記, 試完再report

雪雪:

鏞記好味但貴!

等你report,我女勁鍾意臘腸(我唔想佢食,unhealthy同埋會矮)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
169#
發表於 07-12-14 10:02 |只看該作者
KY, 掃貨記得同我攞印花.

原文章由 KY2004 於 07-12-14 09:45 發表

係抵喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
170#
發表於 07-12-14 10:02 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:57 發表
好ar, 如果我去look就幫你問baby blue係唔出定點la

:D :D :D thank you!!! 佢好似仲有隻舊色粉紅帶, 不過無粉藍帶咁靚囉!!!:( :( :(

Rank: 6Rank: 6


6601
171#
發表於 07-12-14 10:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:57 發表
好ar, 如果我去look就幫你問baby blue係唔出定點la

hoganma,

我係另一邊睇到,landmark好多款!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
172#
發表於 07-12-14 10:03 |只看該作者
我仔都係成日咁

原文章由 KY2004 於 07-12-14 09:39 發表

我個女都做到冇心機,夠膽C漏做幾版,1係睇錯題目,激到我差D暈低!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
173#
發表於 07-12-14 10:03 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:59 發表
cy叫你亞囡叫佢ee呀, 佢個日叫多多女叫佢姐姐呀: :

唔係cy叫, 係我女見倒佢黎叫佢ee架!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
174#
發表於 07-12-14 10:03 |只看該作者
尋日下午放假搭車經過維園, 工展會勁多人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
175#
發表於 07-12-14 10:04 |只看該作者
人哋係叫佢ee加, 佢話叫要叫姐姐: :


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:03 發表

唔係cy叫, 係我女見倒佢黎叫佢ee架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
176#
發表於 07-12-14 10:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 10:03 發表
hoganma,
我係另一邊睇到,landmark好多款!

咁唔知fun朋友去到法國有無我想買的款呢?????:( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
177#
發表於 07-12-14 10:05 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:04 發表
人哋係叫佢ee加, 佢話叫要叫姐姐: :

勉強無幸福

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
178#
發表於 07-12-14 10:06 |只看該作者
拆緊個hamper, 都唔明d人送d hamper, 貴到c, d野又唔好食, 成千蚊, 送2支靚d gei紅酒好過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
179#
發表於 07-12-14 10:06 |只看該作者
可能台長同CY唔係到, 所以個個諗嘢好正路

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:33 發表

雪文: 真係辛苦你啦!!!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
180#
發表於 07-12-14 10:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:03 發表
尋日下午放假搭車經過維園, 工展會勁多人

平日都咁多人, 星期六,日真係
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖