註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:43 發表 我媽話惠康紅燈牌花生油5公升減到 8x, 我又要掃貨啦, 不過等到星期六的話, 油塘惠康實無貨的, 但係我又想雙倍印花
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:34 發表 可能舊色ar, 其實買就買新色la, 我未見過沙金色, 我估都應該幾靚 lunch如有時間我都落去look look先
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:51 發表 新色我見過, 都係鐘意粉藍帶多d:cry: , hoganma: 你一陣幫我睇下丫! (唔知funfun朋友同我去法國買有無舊色呢)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:29 發表 cy: 尋日多謝你的麵及禮物!!! 我女問我: 點解lee個 ee 叫 cy嘅?????
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:33 發表 雪文, 希望亞仔同亞女快d好番, 過個開心聖誕節
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:54 發表 仲有報埋俾你哋听, 昨日我買咗安記腊腸, 腊腸幾好,但潤腸最唔係好掂, 同榮華比較的話. 我仲會買元朗大同同庸記, 試完再report
原文章由 KY2004 於 07-12-14 09:45 發表 係抵喎!
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:57 發表 好ar, 如果我去look就幫你問baby blue係唔出定點la
原文章由 KY2004 於 07-12-14 09:39 發表 我個女都做到冇心機,夠膽C漏做幾版,1係睇錯題目,激到我差D暈低!
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:59 發表 cy叫你亞囡叫佢ee呀, 佢個日叫多多女叫佢姐姐呀: :
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:03 發表 唔係cy叫, 係我女見倒佢黎叫佢ee架!!!
原文章由 KY2004 於 07-12-14 10:03 發表 hoganma, 我係另一邊睇到,landmark好多款!
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:04 發表 人哋係叫佢ee加, 佢話叫要叫姐姐: :
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 09:33 發表 雪文: 真係辛苦你啦!!!:cry:
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:03 發表 尋日下午放假搭車經過維園, 工展會勁多人