關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
161#
發表於 07-11-8 17:22 |只看該作者
好多年前有個舊同事個女出水痘好嚴重, 要住e院, 同埋佢話連個pat pat eye都有, 好恐怖
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:20 硐表
我都有睇,有d診所直情貼出來tim呀~~~~又係嚇鬼

Rank: 5Rank: 5


3104
162#
發表於 07-11-8 17:23 |只看該作者
我自己都好像未出 ,自我有記憶時都好似未生過甘,問阿媽,她又話不記得,死啦,到時我生,甘大年紀實辛苦死啦,點算呀

Rank: 5Rank: 5


3212
163#
發表於 07-11-8 17:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:24 硐表
你做亞頭係辛苦d架啦




我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁 ...
[/quote]
d 咁gei 爛鬼亞頭...唔做都罷 la.....:cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
164#
發表於 07-11-8 17:23 |只看該作者
係ar, 我預備走gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:22 硐表
就黎5:30PM~~HOGANMA你又一DAY啦!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
165#
發表於 07-11-8 17:24 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:22 硐表
連個pat pat eye都有, 好恐怖

Rank: 8Rank: 8


17382
166#
發表於 07-11-8 17:24 |只看該作者
你仔可能未食大個胃 不過我覺得最好都係要食d早餐

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:18 硐表
佢不嬲都好細食, 小息d野大部份都送比同學食..小息通常帶朱古力餅乾之類啦, details我都唔知, 因為屋企有唔同款既餅, 但佢最後會食邊款就由工人同佢決定..


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
167#
發表於 07-11-8 17:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:22 硐表
c6啱啱打俾我,佢以為我打過俾佢.咁我就話係咪我唔打俾你,你就唔會打俾我呀,佢即刻轉話題.咁我問你究竟返唔返,唔返我就鎖門.佢話返,又吹水:tongue: :tongue: ...

唔好咁啦, 可能佢真係返呢!

Rank: 8Rank: 8


17382
168#
發表於 07-11-8 17:26 |只看該作者
好多都係咁架啦 我囡都係咁架 係學校打針可能會好d~~要頂硬上

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:20 硐表
不過我女好痄~~打針時又掙扎又喊到豬頭咁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
169#
發表於 07-11-8 17:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:23 硐表
係ar, 我預備走gar la

我都慢慢執包袱啦, 各位明天見

Rank: 5Rank: 5


2967
170#
發表於 07-11-8 17:26 |只看該作者
勁辛苦,塊面都有,唔敢"咬"
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:17 硐表
f1先出 咁辛唔辛苦架

Rank: 5Rank: 5


3212
171#
發表於 07-11-8 17:27 |只看該作者
我個仔都係奶1支渣..所以咪細粒丁lor......

Rank: 5Rank: 5


4210
172#
發表於 07-11-8 17:27 |只看該作者
我個囡得歲半咋

原文章由 yan02 於 07-11-8 17:15 硐表
玟瑰疹不係身上有一答答野咩?,甘大仲生,不係歲零時生

Rank: 8Rank: 8


17382
173#
發表於 07-11-8 17:27 |只看該作者
cy問都曬氣啦,由得佢啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:22 硐表
c6啱啱打俾我,佢以為我打過俾佢.咁我就話係咪我唔打俾你,你就唔會打俾我呀,佢即刻轉話題.咁我問你究竟返唔返,唔返我就鎖門.佢話返,又吹水:tongue: :tongue: ...

Rank: 5Rank: 5


3212
174#
發表於 07-11-8 17:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:26 硐表

我都慢慢執包袱啦, 各位明天見


886, 你都好快手, come come

Rank: 5Rank: 5


2967
175#
發表於 07-11-8 17:28 |只看該作者
唔嚇鬼你,點會幫襯
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:20 硐表
我都有睇,有d診所直情貼出來tim呀~~~~又係嚇鬼

Rank: 5Rank: 5


3212
176#
發表於 07-11-8 17:28 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:27 硐表
我個囡得歲半咋


我個女都係16個月渣.......

Rank: 5Rank: 5


2967
177#
發表於 07-11-8 17:29 |只看該作者

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:22 硐表
好多年前有個舊同事個女出水痘好嚴重, 要住e院, 同埋佢話連個pat pat eye都有, 好恐怖

Rank: 8Rank: 8


17382
178#
發表於 07-11-8 17:29 |只看該作者
不過有d小朋友真係出得好勁的 我囡果時都係出到
pat pat eye及雞雞都有,不過係2-3粒only

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:22 硐表
好多年前有個舊同事個女出水痘好嚴重, 要住e院, 同埋佢話連個pat pat eye都有, 好恐怖

Rank: 5Rank: 5


3212
179#
發表於 07-11-8 17:29 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:27 硐表
cy問都曬氣啦,由得佢啦


算啦, 放棄佢 ba la........... cy 話之佢啦......

Rank: 5Rank: 5


4210
180#
發表於 07-11-8 17:30 |只看該作者
迫佢食野, 佢會嘔架:cry:

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:24 硐表
你仔可能未食大個胃 不過我覺得最好都係要食d早餐
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖