關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
161#
發表於 07-10-27 12:10 |只看該作者
哦足一日一夜

得唔得加, 係得我都呢招對我亞仔.
佢成日當我無到

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:07 硐表
佢仲未做晒ar, 我比佢休息一陣, 總之係我返屋企之前要做晒lor, 佢夠薑唔做晒, 佢c梗, 我哦足佢一日一夜ar

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
162#
發表於 07-10-27 12:10 |只看該作者
你係咪俾上網 download 果 d 習作佢做? 還是在外面買果 d?
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:07 硐表
佢仲未做晒ar, 我比佢休息一陣, 總之係我返屋企之前要做晒lor, 佢夠薑唔做晒, 佢c梗, 我哦足佢一日一夜ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
163#
發表於 07-10-27 12:12 |只看該作者
Download 再加自己打d問題lor, 我未得閑去買
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:10 硐表
你係咪俾上網 download 果 d 習作佢做? 還是在外面買果 d?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
164#
發表於 07-10-27 12:12 |只看該作者
我仔得gar, 因為佢怕我鬧ma
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:10 硐表
哦足一日一夜

得唔得加, 係得我都呢招對我亞仔.
佢成日當我無到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
165#
發表於 07-10-27 12:13 |只看該作者
金麗係唔難入gar, 不過想上午班就難之麻
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:08 硐表
睇來金麗都唔係好難入.

funfun,你幾點去排隊呀 ??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
166#
發表於 07-10-27 12:15 |只看該作者
哦 (lee 招對我仔唔得) 佢會蓋住耳朵就大聲話:你講左好多次喇, 我唔想聽喇.
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:10 硐表
哦足一日一夜

得唔得加, 係得我都呢招對我亞仔.
佢成日當我無到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
167#
發表於 07-10-27 12:15 |只看該作者
irene,你亞囡今日都跟咗你返工嗎 ?

原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:09 硐表
我亞女都會係咁,所以帶佢返工

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
168#
發表於 07-10-27 12:16 |只看該作者
明白, 我仲以為下午都好難.

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:13 硐表
金麗係唔難入gar, 不過想上午班就難之麻

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
169#
發表於 07-10-27 12:16 |只看該作者
未溫書   我返黎講左 9:10am 到.
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:08 硐表


funfun,你幾點去排隊呀 ??

Rank: 6Rank: 6


7553
170#
發表於 07-10-27 12:17 |只看該作者
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..

雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫手,而家佢地又要返工,所以咪冇改囉,同埋比張單我是2月,我都唔知原來是測驗,最後我都10:45去學校接佢地再飛的去,攪到成2點先攪完,呢次再約期是3個月,果日又係考試,不過好彩是下午
我地個車站得幾個家長咋,全部是婆婆,賓賓來的,費事啦,有 一次車我女返學校再比佢住 last輪校車回來..
公司果度是3個人夾份開架,咁我有事都冇計架,我本來話幫佢地幾日先咋,不過見請唔到人就幫住先 (因為都真係幾辛苦架)我尋日帶埋佢地成2點幾先上去食野,成身散哂 !不過我有機會一定做落去,因為我想夜晚好訓d,如果唔係夜晚得返我一個會覺得好寂寞 !(個個訓哂時)
同埋我發覺又返工又打理屋企,又照顧佢地,又溫習都幾吃力,我覺得我自己開始唔夠全面


come,
睇相冇問題,不過我冇你e-mail ,不如叫雪雪send比你~
應該同你d 間格差不多,我見d屋都好似間間一樣咁款 ,呢條村好似養老咁,好舒服,不過我果座半夜成日有人吵架,一男一女次次都半夜吵醒我
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
171#
發表於 07-10-27 12:17 |只看該作者
irene,
小朋友好 d 未? 咁遲返工, 公司唔會'炸型'?
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:15 硐表
irene,你亞囡今日都跟咗你返工嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
172#
發表於 07-10-27 12:19 |只看該作者
今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦


原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:08 硐表
惡奶奶

Rank: 4


679
173#
發表於 07-10-27 12:20 |只看該作者
係ga,亞女個年我好遲先排隊,所以入下午班
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:13 硐表
金麗係唔難入gar, 不過想上午班就難之麻

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
174#
發表於 07-10-27 12:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:19 硐表
今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
175#
發表於 07-10-27 12:24 |只看該作者
吓...咁都得
咁你覺得佢百厭嗎?
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:19 硐表
今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
176#
發表於 07-10-27 12:24 |只看該作者
kitty, 唔好咁講啦, 你就係太過自責, 成日要求自己.   Take it easy, 屋企亂, 由佢囉, 飯無時間煮, 出街食.  小朋友成績唔好, 亞媽盡咗力就得啦, 唔關你事加.

醫生點講呀, 有無葯食 ??   除咗葯物, 可能都係精神壓力所至, 你得閑又同大囡傾吓計, 佢會否同你一樣, 太多緊張 ?

有人來整機, 我出去receiption一陣.

原文章由 kitty 於 07-10-27 12:17 硐表
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..

雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫 ...

Rank: 4


679
177#
發表於 07-10-27 12:25 |只看該作者
唉.兩個原本好番,唔知做muk鬼,禽晚又咳,我又要洗$la

我sat唔駛返工ga,鐘意幾點返都得,我週圍都冇人,所以亞仔嚟埋都得

原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:17 硐表
irene,
小朋友好 d 未? 咁遲返工, 公司唔會'炸型'?

Rank: 4


679
178#
發表於 07-10-27 12:28 |只看該作者
kitty,唔好咁緊張la, relax,我地都知道你做得好好ga la
原文章由 kitty 於 07-10-27 12:17 硐表
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..

雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
179#
發表於 07-10-27 12:29 |只看該作者
hello kitty: 咁你而家返工返幾點至幾點架????????
返工/照顧屋企家頭細務~~係好辛苦架, 所以你要加油呀!
好呀, 咁唔該雪文send d 相比我睇啦!
原文章由 kitty 於 07-10-27 12:17 硐表
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..

雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
180#
發表於 07-10-27 12:29 |只看該作者
kitty,
唔好俾咁大壓力自己, relax
原文章由 kitty 於 07-10-27 12:17 硐表
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..

雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖