- 在線時間
- 726 小時
- 最後登錄
- 18-3-2
- 國民生產力
- 298
- 附加生產力
- 864
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6391
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 7553
- UID
- 213
 
|
hi ,
你們真係好好呀...我睇返之前的topic ..
雪文,
本來覆診果度是我老公去的,後來佢唔得閒,打去改期要12月,我地等左成大半年唔想再拖,我驚愈大愈難醫,同埋諗住我仔或佢女友可以幫手湊細女 ma ,以前成日都係佢地幫手,而家佢地又要返工,所以咪冇改囉,同埋比張單我是2月,我都唔知原來是測驗,最後我都10:45去學校接佢地再飛的去,攪到成2點先攪完,呢次再約期是3個月,果日又係考試,不過好彩是下午
我地個車站得幾個家長咋,全部是婆婆,賓賓來的,費事啦,有 一次車我女返學校再比佢住 last輪校車回來..
公司果度是3個人夾份開架,咁我有事都冇計架,我本來話幫佢地幾日先咋,不過見請唔到人就幫住先 (因為都真係幾辛苦架)我尋日帶埋佢地成2點幾先上去食野,成身散哂 !不過我有機會一定做落去,因為我想夜晚好訓d,如果唔係夜晚得返我一個會覺得好寂寞 !(個個訓哂時)
同埋我發覺又返工又打理屋企,又照顧佢地,又溫習都幾吃力,我覺得我自己開始唔夠全面
come,
睇相冇問題,不過我冇你e-mail ,不如叫雪雪send比你~
應該同你d 間格差不多,我見d屋都好似間間一樣咁款 ,呢條村好似養老咁,好舒服,不過我果座半夜成日有人吵架,一男一女次次都半夜吵醒我 |
|