註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 yw 於 07-10-12 09:32 硐表 早晨 我代雪文報告: 今日身體不適,在家休息。:cry: 報告完畢
返回頂部
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-10-12 09:45 硐表 Morning All, 我這幾天很忙 love & hoganma- 明天記住問我攞普通話CD, 明天約1:45 我想我會在德田大家樂吃午飯, 到時电聯。 雪文, 咁你休息下 hoganma - 今天lastday, 終於脫苦海 你地個個都讚咁多, 真系 s ...
原文章由 雪文 於 07-10-12 10:48 硐表 唔該YW, 各位我say完hi就去瞓啦. 88
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 10:46 硐表 good呀 講多d會自然d架啦:loveliness: :loveliness:
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 11:30 硐表 comecome今日去運動會wor 呢輪c6成日都話想搬返入tko 可能佢覺得地方真係開始唔夠用 一來亞囡已經大個啦都唔可能一路跟我訓,二來亞囡都小學了應該要有自己既房間,三來屋企d野又越來越多,想搵個位儲起佢都難op ...
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-12 12:02 硐表 咁又係, 而家近近地有人湊, 入左tko, 就麻煩好多gar la
原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 12:05 硐表 我又要外出喇:D :D
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 12:14 發表 又係度等收工 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 12:12 發表 係唔係順便收工姐
原文章由 novemberwm 於 07-10-12 13:01 發表 Love love--->> 你聽日會過黎lamtin , 李兆強ma ? if 我可以約你law 埋d牙盒... 你ok ma ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 14:10 硐表 我2點wor ok嗎
原文章由 novemberwm 於 07-10-12 16:08 硐表 應該ok ar... 我到時打俾你 唔該晒你先啦 !!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 16:21 硐表 好呀,聽日你打比我呢