註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 15:44 硐表 死啦個個都係咁講架
返回頂部
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-9-28 15:52 硐表 hoganma 話你系未成年少女,呢個吾系 tips咩, 咁 love 28, 你細過佢 27??? arm 吾 arm 姐。
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 15:55 硐表 我32呀,不是28wor 我妹生囡果時係21,e+唔係啦
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 15:58 硐表 Love 28 我都係28 lor
原文章由 katiekma 於 07-9-28 16:03 硐表 咁你真系吾似 wor, 我成日以為你梗系一讀完書就比人攪大個肚 ,
原文章由 katiekma 於 07-9-28 16:03 硐表 我成日以為你梗系一讀完書就比人攪大個肚 ,
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 16:00 硐表 其實我真係28
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 16:06 硐表 差d連水都噴左出黎, 笑死我啦
原文章由 katiekma 於 07-9-28 16:08 硐表 咁我20對姐, 我最 young
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 15:56 硐表 原來唔係得我一個咁講 (都放心d ), 咁你就唔啱啦, 身為家姐, 都唔幫細妹"辦"靚d, 應該要2姐妹都咁靚ma
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 16:04 硐表 咁我似幾多歲jet
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 15:58 硐表 你未生日咩?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 16:12 硐表 好多人都係咁講連我99都係咁講 ,我平時都係唔打辦架,只係出街先化下裝JA,你問雪文啦佢見過我無化妝果樣...都幾 ...