註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:21 發表 我諗住今晚去食呀,咁請問景福宮係咪都是食korea燒烤架 價錢貴唔貴呢
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:19 發表 唔好成日比佢"簡", 以前我女又係咁, 成日都話想婆婆湊, 之後整整下唔比佢咁樣, 就我細佬/我老豆湊佢都無再出過聲啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:17 發表 我囡5歲開始同我一齊沖涼(間中), 呢2日就自己來,佢沖完我再幫佢過一次, 驚佢沖唔乾淨你果時會唔會幫佢過一次水
原文章由 smalle 於 07-8-7 17:27 發表 我都話雪雪好拍力, 仲成日帶d細路四圍玩!
原文章由 雪文 於 07-8-7 17:22 發表 hinhinmummy, 你唔使諗receptionist啦. 呢種, 我都做唔來. 大家今晚買咗六合彩未呀 ? 中咗就返去做亞太拉
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:26 發表 都係韓烤, 今日好似88.-大人, 細路就唔知啦.
原文章由 hinhinmummy 於 07-8-7 17:29 發表 呵, 點解吾諗得wor.........but 依家份工都好休閒, 無必要諗轉工, 我諗住係樹做到退休=佢抄我 六合彩買左啦..........
原文章由 雪文 於 07-8-7 17:27 發表 我囡已經自己沖有半年啦, 我只是會同佢洗頭同背. 有時忙, 佢仲自己搞掂. 叻過哥哥多多聲
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:31 發表 請問係邊度,我想今晚try try
原文章由 雪文 於 07-8-7 17:33 發表 我都想呢份工做到退休, 但係我老細 60yrs啦,我唔知佢仲無做幾耐, 我又會唔會俾人炒. 得閑再講, 88
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:34 發表 官塘康寧道pizza hut樓上咋.(東亞銀行隔離)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 22:13 發表 我屋企部機終於攪返掂啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 23:51 發表 comecome 我今夜去左景福宮啦 簡直係正呀,比漢陽宮正好多好多 價錢大家都一樣但d食物水準人地高好多, d野好新鮮出食物又快, 我同細妹食足2個鐘 個肚好似有左3個月咁呀 果度 ...
子爵府