關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
161#
發表於 07-8-7 17:26 |只看該作者
都係韓烤, 今日好似88.-大人, 細路就唔知啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:21 發表
我諗住今晚去食呀,咁請問景福宮係咪都是食korea燒烤架
價錢貴唔貴呢

Rank: 5Rank: 5


2150
162#
發表於 07-8-7 17:27 |只看該作者
我都話雪雪好拍力, 仲成日帶d細路四圍玩!
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:19 發表
唔好成日比佢"簡", 以前我女又係咁, 成日都話想婆婆湊, 之後整整下唔比佢咁樣, 就我細佬/我老豆湊佢都無再出過聲啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
163#
發表於 07-8-7 17:27 |只看該作者
我囡已經自己沖有半年啦, 我只是會同佢洗頭同背.  有時忙, 佢仲自己搞掂.  叻過哥哥多多聲

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:17 發表
我囡5歲開始同我一齊沖涼(間中),
呢2日就自己來,佢沖完我再幫佢過一次,
驚佢沖唔乾淨你果時會唔會幫佢過一次水  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
164#
發表於 07-8-7 17:28 |只看該作者
我諗我自己貪玩多D.

原文章由 smalle 於 07-8-7 17:27 發表
我都話雪雪好拍力, 仲成日帶d細路四圍玩!

Rank: 5Rank: 5


3768
165#
發表於 07-8-7 17:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-7 17:22 發表
hinhinmummy, 你唔使諗receptionist啦.

呢種, 我都做唔來.

大家今晚買咗六合彩未呀 ?  中咗就返去做亞太拉


呵, 點解吾諗得wor.........but 依家份工都好休閒, 無必要諗轉工, 我諗住係樹做到退休=佢抄我

六合彩買左啦..........

Rank: 8Rank: 8


17382
166#
發表於 07-8-7 17:30 |只看該作者
我買左

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 17:22 發表
hinhinmummy, 你唔使諗receptionist啦.

呢種, 我都做唔來.

大家今晚買

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
167#
發表於 07-8-7 17:30 |只看該作者
你知我囡幾"粘"我, 咁我都幾珍惜同佢相處的少少時間.  諗吓先啦, 我咁早返工又無嘢做. (亞仔7點50就上車啦)

我仔話我好偏心, 好少閙亞妹, 我諗都有少少, 星期日小悅唔見咗把伞, 我只是話咗佢二聲.

收工, 閃啦. 88...........


原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:19 發表
唔好成日比佢"簡", 以前我女又係咁, 成日都話想婆婆湊, 之後整整下唔比佢咁樣, 就我細佬/我老豆湊佢都無再出過聲啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
168#
發表於 07-8-7 17:31 |只看該作者
請問係邊度,我想今晚try try

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:26 發表
都係韓烤, 今日好似88.-大人, 細路就唔知啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
169#
發表於 07-8-7 17:33 |只看該作者
我都想呢份工做到退休, 但係我老細 60yrs啦,我唔知佢仲無做幾耐, 我又會唔會俾人炒.

得閑再講, 88

原文章由 hinhinmummy 於 07-8-7 17:29 發表


呵, 點解吾諗得wor.........but 依家份工都好休閒, 無必要諗轉工, 我諗住係樹做到退休=佢抄我

六合彩買左啦..........

Rank: 8Rank: 8


17382
170#
發表於 07-8-7 17:34 |只看該作者
真叻囡

原文章由 雪文 於 07-8-7 17:27 發表
我囡已經自己沖有半年啦, 我只是會同佢洗頭同背.  有時忙, 佢仲自己搞掂.  叻過哥哥多多聲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
171#
發表於 07-8-7 17:34 |只看該作者
官塘康寧道pizza hut樓上咋.(東亞銀行隔離)

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 17:31 發表
請問係邊度,我想今晚try try

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
172#
發表於 07-8-7 17:35 |只看該作者
88


原文章由 雪文 於 07-8-7 17:33 發表
我都想呢份工做到退休, 但係我老細 60yrs啦,我唔知佢仲無做幾耐, 我又會唔會俾人炒.

得閑再講, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
173#
發表於 07-8-7 17:37 |只看該作者
thanks

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 17:34 發表
官塘康寧道pizza hut樓上咋.(東亞銀行隔離)

Rank: 5Rank: 5


3768
174#
發表於 07-8-7 17:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-7 17:33 發表
我都想呢份工做到退休, 但係我老細 60yrs啦,我唔知佢仲無做幾耐, 我又會唔會俾人炒.

得閑再講, 88


好老實講, 我老闆都吾細(but未到60), 如果佢退休, 我諗佢地點都會搵個人返黎lead 住個project, 除非新老闆帶埋sec 黎就無得好講, 但會搵窿捐law, 有人肯收留我既未有得做law

無得做 = 退休架啦, 年紀又大, 人工又高(相比依家d 靚妹仔岩岩畢業果d, / 同等學歷既), 又無學歷, 係得個經驗law, 真係搵吾返甘既人工, 甘未=退休law, 依家都係搵得幾多年$ 就搵架咋, 到時呢度無得做, 真係返屋企做阿bun

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
175#
發表於 07-8-7 22:13 |只看該作者
我屋企部機終於攪返掂啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
176#
發表於 07-8-7 23:45 |只看該作者
攪機攪到咁晚
你部機衰咩呀

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 22:13 發表
我屋企部機終於攪返掂啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
177#
發表於 07-8-7 23:51 |只看該作者
comecome
我今夜去左景福宮啦
簡直係正呀,比漢陽宮正好多好多
價錢大家都一樣但d食物水準人地高好多,
d野好新鮮出食物又快,
我同細妹食足2個鐘 個肚好似有左3個月咁呀
果度有個夾餅機比d細路玩我囡&表妹用得好開心呢

thanks你既好介紹

Rank: 8Rank: 8


17382
178#
發表於 07-8-7 23:55 |只看該作者
mark six all loss my god

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
179#
發表於 07-8-8 08:52 |只看該作者
唔好客氣啦, 我之前就係2間都試過, 覺得景福宮好食d, 係就係d位窄+有少少趕客(2個hrs即叫你埋單), 但佢地d牛肉真係好好食, 上次同雪文佢地一班媽咪食過, 佢地都話好食, 咁你亞女幾多錢呀?
大人係咪88+10%??????
我張mon卡燒左, 前晚取左返黎, 尋日成10點先慢慢插返好晒d線.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 23:51 發表
comecome
我今夜去左景福宮啦
簡直係正呀,比漢陽宮正好多好多
價錢大家都一樣但d食物水準人地高好多,
d野好新鮮出食物又快,
我同細妹食足2個鐘 個肚好似有左3個月咁呀
果度 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
180#
發表於 07-8-8 09:13 |只看該作者
morning!!!

真係咁好食, 等我又去食下先, 好耐都無食過韓燒
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖