關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1761#
發表於 09-3-4 09:28 |只看該作者
我無畀錢個女既習慣, 不過間中用剩D散銀, 又畀佢見到, 佢會問我拎唻入豬仔囉, 不過真係得個入字, 入左之後, 佢唔會拎唻用的!

原帖由 mimi1102 於 09-3-4 09:19 發表
其實我都想教我個女學會save money, 但係佢依家又唔洗出去食飯, 又唔洗約人去街, 你地响咩野情況下比錢佢架 (除左新年利是) ?

Rank: 4


850
1762#
發表於 09-3-4 10:04 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-4 09:28 發表
我無畀錢個女既習慣, 不過間中用剩D散銀, 又畀佢見到, 佢會問我拎唻入豬仔囉, 不過真係得個入字, 入左之後, 佢唔會拎唻用的!


hihi 兩位早晨,

我都無咩比錢阿女...其實係每年d利士錢入落去...細細個開始同佢講儲起d錢點用好呢....當然要事先分途佢..等佢自己話拎去弟時讀書啦....但係我會再引導讀書係緊要.......不過可以分開一d拿去旅行...跟住講下講下我地就決定一部分要黎入銀行等第時用黎讀書...(我話第唔用咪比我用囉).....另外剩餘的真係會過年用去玩..當然唔夠啦...好似上次去海南島阿悠有份夾...之後我地去到又某一d情放會比佢話下事..我會話你都有份夾錢一齊決定啦...佢又會開心d(雖然佢都係無咩答案)....我主要都係想佢知道如果有一筆收入...首先要學點樣分配及安排...而且佢銀行雖然唔多錢...不過已經同佢用左d黎買股票..總有少少遲d再跌再買多少少...慢慢擺到大...(好彩唔係買5號仔)
....所以阿悠分得好開架.....其他可以用...錢箱就唔得..除左係以上兩個用途除外.....

Rank: 4


850
1763#
發表於 09-3-4 10:42 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-4 08:16 發表
悠媽,
我諗悠悠對於呢件事, 真係幾傷心呀, 事關噚日我問佢係咪用左一百蚊請媽咪食野, 佢好無奈咁點左一下頭...可見佢嗰刻有幾唔願意啊!

不過呢個教訓, 我諗佢印象會好深刻架喇, 唻緊嗰D功課, 我諗佢應該唔敢怠慢架 ...


呵呵呵!呵呵呵呵...唔願都要願啦.....hahaha

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1764#
發表於 09-3-4 11:27 |只看該作者
噢噢 ... i see ..thanks ~

原帖由 joeytcy 於 09-3-4 10:04 發表


hihi 兩位早晨,

我都無咩比錢阿女...其實係每年d利士錢入落去...細細個開始同佢講儲起d錢點用好呢....當然要事先分途佢..等佢自己話拎去弟時讀書啦....但係我會再引導讀書係緊要.......不過可以分開一d拿去旅行.. ...

Rank: 4


605
1765#
發表於 09-3-4 13:55 |只看該作者
我會有一個定額俾亞女,當然銀碼唔會大,不過唔會主動俾,要佢記得問到我就俾,佢好多時都唔記得,記得既時候我會問佢幾多日未俾,順便訓練下佢既記性。佢既錢我俾佢自己決定點用,不過當然佢用既時候都會問下我地,唔值既我地會解釋俾佢聽,我會同佢講需要既野我地買,唔需要既佢自己儲錢買,例如雜誌,或者去旅行時佢自己買紀念品等。

Rank: 4


850
1766#
發表於 09-3-4 19:09 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-4 13:55 發表
我會有一個定額俾亞女,當然銀碼唔會大,不過唔會主動俾,要佢記得問到我就俾,佢好多時都唔記得,記得既時候我會問佢幾多日未俾,順便訓練下佢既記性。佢既錢我俾佢自己決定點用,不過當然佢用既時候都會問下我地,唔值既我地會解釋 ...



cankan,

我已經同你個ANGENT聯絡過啦....佢都有SEND資料比我....其中有兩個都入選左...不過依家唔係太急..所以再等下新一批有無更好.....而呢兩個最大分別係一個已經係HK做左好耐.....另一個就後生...但未來過HK...家下好頭痕...唸緊其實用來過HK定係搵D未來過.....

THANKYOU..........YOU

Rank: 4


605
1767#
發表於 09-3-5 10:12 |只看該作者
joeytcy,

以我既經驗,都係睇你好唔好彩,兩個情形我都試過;如果覺得真係啱既,可以同 jessie 傾下,睇下可唔可以 hold 左先,到睇埋下一批再決定,出左 visa 好似 6個月內到香港都得?!

cankan

Rank: 4


850
1768#
發表於 09-3-5 16:34 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-5 10:12 發表
joeytcy,

以我既經驗,都係睇你好唔好彩,兩個情形我都試過;如果覺得真係啱既,可以同 jessie 傾下,睇下可唔可以 hold 左先,到睇埋下一批再決定,出左 visa 好似 6個月內到香港都得?!

cankan ...


話時話..你有無試過同d姐姐續約過呀......
重有呀...佢話無著制服個d就係佢地自己....有著制服個d就係菲律賓個邊d...agent彈比佢.....
同埋佢話可以打電話比個姐姐喎...假設到時真係打...有無d意見比我呀....問佢咩好呀....(你有無打過呀)

[ 本帖最後由 joeytcy 於 09-3-5 16:37 編輯 ]

Rank: 4


850
1769#
發表於 09-3-6 14:16 |只看該作者
十月媽..

今天如何呀....overover

Rank: 4


605
1770#
發表於 09-3-6 14:59 |只看該作者
joeytcy,

今日悠悠預演呀!著哂成套士兵衫,我同佢影左 d 相;不過坦白講,雖然我已經盡力聽,但我完全聽唔倒佢地唱麥,只係知道佢地係有隊形,係個台度行黎行去。

cankan

Rank: 4


605
1771#
發表於 09-3-6 15:04 |只看該作者
joeytcy,

其實我冇試過係電話同姐姐傾,因為我通常都係叫 jessie 打過去,睇下可唔可以溝通倒,如果我問會叫佢介紹下自己,講下識做麥野,係成個步驟講哂出黎,去睇下佢既表達能力有冇問題,係咪真係識同埋溝唔溝通倒。

cankan

Rank: 4


850
1772#
發表於 09-3-6 17:55 |只看該作者
[quote]原帖由 CanKan 於 09-3-6 14:59 發表
joeytcy,

今日悠悠預演呀!著哂成套士兵衫,我同佢影左 d 相;不過坦白講,雖然我已經盡力聽,但我完全聽唔倒佢地唱麥,只係知道佢地係有隊形,係個台度行黎行去。

cankan ...

下....預演...甘阿悠型唔型先....如果阿悠窄兩條垂落黎賓邊仔...(即好似 紅圍兵)..會唔會襯呢...如果你唔介意的話SEND比我.....唔該晒....

Rank: 5Rank: 5


4411
1773#
發表於 09-3-8 21:21 |只看該作者
悠媽,

好開心呀, TT第一個出場, 響無比較既情況下, 評判畀左個86分佢, 第 二名呀! 而第一名嗰個小朋友就多1分, 87分! 同場我見只係得兩三個幼稚園生, 其餘全部都係...小學生, 有D甚至係小三四既添! 對於個女今次咁認真應付呢個比賽, 我地都好欣賞佢既表現呀!

原帖由 joeytcy 於 09-3-6 14:16 發表
十月媽..

今天如何呀....overover

Rank: 4


850
1774#
發表於 09-3-8 21:36 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-8 21:21 發表
悠媽,

好開心呀, TT第一個出場, 響無比較既情況下, 評判畀左個86分佢, 第 二名呀! 而第一名嗰個小朋友就多1分, 87分! 同場我見只係得兩三個幼稚園生, 其餘全部都係...小學生, 有D甚至係小三四既添! 對於個女今次咁 ...




恭喜你地...之前努力...依家有甘好成績...
ANSON咪好開心...
其實我想問點解叫...TT呀...代號?

Rank: 5Rank: 5


4411
1775#
發表於 09-3-9 08:31 |只看該作者
悠媽,
係呀, 之前既努力真係無白費到, 我地都好開心! 呢期學校咪教"我愛中國"既, TT之前話要去長城, 佢話佢未行過呀! 咁爹哋就同佢講, 如果鋼琴比賽有名次, 就帶佢去北京食冰糖葫蘆&行長城...知道RESULT後, 已經急不及待提醒爹哋呢個承諾喇!

不過...呢個承諾可能要一段時間至可以兌現, 因為比賽當日, 公公入左院, 星期六我去見醫生嗰陣, 醫生話唔樂觀, 驗血結果, 肝既癌症指數非常之高, 估計已經係末期; 而腸同血都顯示有癌細胞...今日我兩個細佬會帶佢去私家再照電腦掃描, 照完又要返入威記繼續留院觀察, 醫生坦言肝功能所餘無幾...電腦掃描有埋結果之後, 再CONFIRM我地下一步會做D乜!

至於ANSON點解會叫做TT, 咁係因為ANSON中文名係婷婷, 即係TING TING, 咁有時我懶得打ANSON, 就打縮寫TT囉!

仲有兩星期輪到悠悠比賽喇, 加油努力啊!

TT

原帖由 joeytcy 於 09-3-8 21:36 發表




恭喜你地...之前努力...依家有甘好成績...
ANSON咪好開心...
其實我想問點解叫...TT呀...代號?

Rank: 4


605
1776#
發表於 09-3-9 11:54 |只看該作者
joeytcy,

悠悠都幾型呀!我過兩日 send 張相俾你,你再決定果日同佢點打扮。

cankan

Rank: 4


605
1777#
發表於 09-3-9 11:55 |只看該作者
十月媽咪:

恭喜啦 anson!

cankan

Rank: 4


605
1778#
發表於 09-3-9 11:55 |只看該作者
十月媽咪:

你唔好太過擔心啦!盡人事啦!

cankan

Rank: 4


605
1779#
發表於 09-3-9 11:56 |只看該作者
十月媽咪:

你唔好太過擔心,盡人事啦!

cankan

Rank: 4


850
1780#
發表於 09-3-9 18:53 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-9 08:31 發表
悠媽,
係呀, 之前既努力真係無白費到, 我地都好開心! 呢期學校咪教"我愛中國"既, TT之前話要去長城, 佢話佢未行過呀! 咁爹哋就同佢講, 如果鋼琴比賽有名次, 就帶佢去北京食冰糖葫蘆&行長城...知道RESULT後, 已經急不 ...



講起我愛中國呢個topic....之前阿悠一直話想去台灣....睇團團圓圓....跟住應該有同學仔去過日本....阿悠話想去日本...點知最近又轉呔...又話去北京喎....佢話又可以睇水立方..又可以睇鳥X...又可以睇熊貓....北京著數D....我唸都係關學校呢期教GER野有關....重有你地有無聽到你地女女唱東方之珠...

[ 本帖最後由 joeytcy 於 09-3-9 21:21 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖