- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
悠媽,
係呀, 之前既努力真係無白費到, 我地都好開心! 呢期學校咪教"我愛中國"既, TT之前話要去長城, 佢話佢未行過呀! 咁爹哋就同佢講, 如果鋼琴比賽有名次, 就帶佢去北京食冰糖葫蘆&行長城...知道RESULT後, 已經急不及待提醒爹哋呢個承諾喇!
不過...呢個承諾可能要一段時間至可以兌現, 因為比賽當日, 公公入左院, 星期六我去見醫生嗰陣, 醫生話唔樂觀, 驗血結果, 肝既癌症指數非常之高, 估計已經係末期; 而腸同血都顯示有癌細胞...今日我兩個細佬會帶佢去私家再照電腦掃描, 照完又要返入威記繼續留院觀察, 醫生坦言肝功能所餘無幾...電腦掃描有埋結果之後, 再CONFIRM我地下一步會做D乜!
至於ANSON點解會叫做TT, 咁係因為ANSON中文名係婷婷, 即係TING TING, 咁有時我懶得打ANSON, 就打縮寫TT囉!
仲有兩星期輪到悠悠比賽喇, 加油努力啊!
TT
原帖由 joeytcy 於 09-3-8 21:36 發表 
恭喜你地...之前努力...依家有甘好成績...
ANSON咪好開心...
其實我想問點解叫...TT呀...代號? |
|