關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


492
1761#
發表於 07-3-27 09:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo,
請問邊間開放日?

KooKoo 寫道:

2007年4月份 學校開放日[/url]

Rank: 5Rank: 5


4670
1762#
發表於 07-3-27 10:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117,

東區小學得呢兩間:

14區 - 陳維周 - 14 & 15/4 - 9:00-12:00 / 2:00-4:00
16區 - 丘佐榮 - 28/4 - 10:00-12:00 / 12:00-4:30

Rank: 3Rank: 3


492
1763#
發表於 07-4-2 12:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我不要為暑期煩,因為我請了新工人.
依家又返來煩學校了.
大家再來傾小學啦.

Rank: 5Rank: 5


4670
1764#
發表於 07-4-17 11:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


siubo117, 你請左新工人啦    , 可以唔使煩暑假, 學校假....., 4月29日柴灣天主教明德小學開放日, 上午10:00 至下午4:00, 我而家都仲未決定到報邊間小學(自行個隻), 開始考慮畀個仔去試下考港大同學會, 唔知難唔難考呢

Rank: 3Rank: 3


492
1765#
發表於 07-4-17 17:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo,

港大同學會好似幾難入.3-4個揀一個.今年第一年有中一派位結果,你到9月入去網睇下.
柴灣天主教明德小學幾好.中文用普通話教.但不是我區.我29/4應該會去睇下.

Rank: 5Rank: 5


4670
1766#
發表於 07-4-19 16:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117, 都係諗住試下, 明德好似都係冇讀得咁辛苦, 可惜就唔係我地個網, 我仔有個同學仔媽咪都會去參觀, 你而家有冇揀到一兩間心儀架?

Rank: 3Rank: 3


492
1767#
發表於 07-4-20 11:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo, 我決定吾跨12網了,怕壓力太大.

我的心水有: 循道, 北米, 明德 & 蘇浙. 我都會再睇咪今年的升中派位先決定.
你呢? 係咪北米 & 明德.



Rank: 5Rank: 5


4670
1768#
發表於 07-4-20 16:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117, 北米, 明德&蘇浙都唔係我心水, 我原本心水個間係北官(雲景道), 但係話校風麻麻, 所以先會諗試下港大同學會, 如自行會諗太古, 北官, 循道       

Rank: 5Rank: 5


3020
1769#
發表於 07-4-20 16:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
KooKoo, 我決定吾跨12網了,怕壓力太大.

我的心水有: 循道, 北米, 明德 & 蘇浙. 我都會再睇咪今年的升中派位先決定.
你呢? 係咪北米 & 明德.

Hello!
蘇浙好似係私校?如果有錯, 請更正!
  
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1770#
發表於 07-4-20 17:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb,

係呀!蘇浙係私校,阿囝在讀幼稚園,佢d普通話教得好好.
不過小學學$好貴囉.

Rank: 3Rank: 3


492
1771#
發表於 07-4-20 17:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

暫時我最鍾意循道.2010轉全日.小一&二半日夠,對小朋友會冇咁辛苦,派位又吾差.若你揀佢會揀上or下?

Rank: 5Rank: 5


4670
1772#
發表於 07-4-20 17:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

如揀循道的話, 就會揀上午, 下午去補習社, 如返下午, 上午就唔知點安排 :-|

Rank: 5Rank: 5


3020
1773#
發表於 07-4-23 11:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
chingbb,

係呀!蘇浙係私校,阿囝在讀幼稚園,佢d普通話教得好好.
不過小學學$好貴囉.

he...he...! 最初我都有諗過同囡囡報蘇浙幼稚園, 但佢直上小學好貴, 所以沒有報到 ~ 其實幼稚園都唔平   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1774#
發表於 07-4-24 14:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb,

我最初讀蘇浙幼稚園時係冇諗過比佢直升小學,但依家又覺得呢間的中英真係教得好好. 我會留住位先.

Rank: 5Rank: 5


4670
1775#
發表於 07-5-2 10:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

太古小學綜合表演日, 今個星期六(5/5)晚上 7:30 - 9:30

Rank: 3Rank: 3


300
1776#
發表於 07-5-6 10:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

今日canossa 開放日  
晴晴媽媽

Rank: 4


751
1777#
發表於 07-5-7 09:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117
請問如果留住位先,會否無第二階段派位(lucky draw)的機會,因為好多直資小學都係的。

Rank: 3Rank: 3


492
1778#
發表於 07-5-7 17:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

y2kyiu,

直資&私校吾同,私校留左位乃可參加第二階段派位.

Rank: 3Rank: 3


118
1779#
發表於 07-5-7 23:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽

我係新

Rank: 4


751
1780#
發表於 07-5-8 10:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117
Thank you .
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖