關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - part 74
樓主: 雪文
go

油塘小學加油站 - part 74 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1761#
發表於 08-9-25 10:46 |只看該作者
yes, 仲有好多唔同花款 tim...不過成日加價, 英磅又升.....= 貴!

原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:29 AM 發表
我覺得個harrods袋幾好用喎!細細個,但有拉鏈內隔,又有鈕,拎出街當手袋仔用都OK。

Rank: 8Rank: 8


17269
1762#
發表於 08-9-25 10:48 |只看該作者
原帖由 kt8001 於 08-9-25 10:41 發表
lky2008,
Thank you! 不緊要啦! 因都秋涼想帶佢地行下, 咁你有冇上過大陸話好大的書城呀! 我都想去睇下點大點正...., 想買dvd discovery 比我仔女睇, 我個補習老師我買比佢地睇, 叫我唔好比咁多電視佢睇,

...

我冇回鄉卡架! SO冇VISIT過書城

Rank: 8Rank: 8


17269
1763#
發表於 08-9-25 10:50 |只看該作者
原帖由 雪文 於 08-9-25 10:46 發表
ph : 我都無時間同我佬講, 可能佢星期六都仲要OT, 我再復你.

昨晚去咗佐敦醉琼樓, 11人食咗$12xx, 我感到無咩特別.   以前就感好味囉.  昨晚dinner完返屋企, 我仔成11點先瞓. 明天又到我請啦, 我想去調景岭hotpot. ...

呢間係咪好野來的?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1764#
發表於 08-9-25 10:50 |只看該作者
thank you .  

我send e-mail 通知yanma

原帖由 funbabyhk 於 08-9-25 09:57 發表
雪文,

我查到了....中銀信用卡, 屈記 10% 回贈.
只限 sunday 在屈記買滿 $300 或以上即可 (任何貨品) 唔知買 coupon 得唔得呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1765#
發表於 08-9-25 10:53 |只看該作者
我都好想去hotpot
原帖由 雪文 於 08-9-25 10:46 發表
ph : 我都無時間同我佬講, 可能佢星期六都仲要OT, 我再復你.

昨晚去咗佐敦醉琼樓, 11人食咗$12xx, 我感到無咩特別.   以前就感好味囉.  昨晚dinner完返屋企, 我仔成11點先瞓. 明天又到我請啦, 我想去調景岭hotpot. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1766#
發表於 08-9-25 10:53 |只看該作者
come, 我問你嘢, 你仲muk唔答

Rank: 5Rank: 5


2039
1767#
發表於 08-9-25 10:54 |只看該作者
你好呀! 雪文
我聽hoganmama媽講, 你係咪去過科大架, 我想問下現入面係咪重係好靚架? 真得好行下嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1768#
發表於 08-9-25 10:55 |只看該作者
原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 10:53 發表
come, 我問你嘢, 你仲muk唔答

答咩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1769#
發表於 08-9-25 10:56 |只看該作者
原帖由 雪文 於 08-9-25 10:46 發表
ph : 我都無時間同我佬講, 可能佢星期六都仲要OT, 我再復你.

昨晚去咗佐敦醉琼樓, 11人食咗$12xx, 我感到無咩特別.   以前就感好味囉.  昨晚dinner完返屋企, 我仔成11點先瞓. 明天又到我請啦, 我想去調景岭hotpot. ...

明天星期5, 你去食就好訂位啦~~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1770#
發表於 08-9-25 10:57 |只看該作者
講出來失禮 : 我原本有肉絲在牙隙, 我用各種方法攞佢出來, 搞到出血. 咁可能再令到佢發炎.  我今早開始食葯啦, 但又忘記帶埋返公司.

希望自己可搞掂佢啦.

原帖由 lky2008 於 08-9-25 09:49 發表

雪雪:

你隻牙點痛呀?蛀左定點?

Rank: 8Rank: 8


17269
1771#
發表於 08-9-25 10:57 |只看該作者
原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 10:53 發表
come, 我問你嘢, 你仲muk唔答

車!我前2日都有問佢野,佢都冇SO我呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1772#
發表於 08-9-25 10:58 |只看該作者
原帖由 雪文 於 08-9-25 10:57 發表
講出來失禮 : 我原本有肉絲在牙隙, 我用各種方法攞佢出來, 搞到出血. 咁可能再令到佢發炎.  我今早開始食葯啦, 但又忘記帶埋返公司.

希望自己可搞掂佢啦.

...

有冇用過李C德林呀?WORK架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1773#
發表於 08-9-25 10:59 |只看該作者
你好, KT.

唔好意思, 我見到你問, 等我温埋書先再荅, 好快.

原帖由 kt8001 於 08-9-25 10:54 發表
你好呀! 雪文
我聽hoganmama媽講, 你係咪去過科大架, 我想問下現入面係咪重係好靚架? 真得好行下嗎?

Rank: 8Rank: 8


17269
1774#
發表於 08-9-25 10:59 |只看該作者
出去睇E生,一陣傾。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1775#
發表於 08-9-25 10:59 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:57 發表

車!我前2日都有問佢野,佢都冇SO我呀!

原諒我啦~~~e 排我掛住攪亞女的功班課/課外活動 d 野攪到頭都大埋

Rank: 8Rank: 8


17269
1776#
發表於 08-9-25 11:01 |只看該作者
原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 10:59 發表

原諒我啦~~~e 排我掛住攪亞女的功班課/課外活動 d 野攪到頭都大埋

係咩?掛住XXXXX咋掛!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1777#
發表於 08-9-25 11:01 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:59 發表
出去睇E生,一陣傾。

早去早回呀!!!

Rank: 5Rank: 5


2039
1778#
發表於 08-9-25 11:01 |只看該作者
雪文,
麻煩你, 你真好人
原帖由 雪文 於 08-9-25 10:59 發表
你好, KT.

唔好意思, 我見到你問, 等我温埋書先再荅, 好快.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1779#
發表於 08-9-25 11:03 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 11:01 發表

係咩?掛住XXXXX咋掛!

都有少少啦~~~

其實xxxxx係咩??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1780#
發表於 08-9-25 11:04 |只看該作者
你再唔答, 我就fly 起你, 搵第2個打麻雀
約實你ga la, if 你唔得, 早d講, lee 度大把腳, 搵人頂你個位ga

原帖由 come爸嘩 於 08-9-24 17:34 發表

係咪約實架啦?? 我要同我老公講bor  


原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 10:55 發表

答咩

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖