關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1761#
發表於 08-5-29 14:16 |只看該作者
love love: 我女女唔會幫手架!叫我整乜畫乜就有!
美人:你地間鞋鋪係邊呀?Admiralty??
come come:你有冇食孖寶呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1762#
發表於 08-5-29 14:17 |只看該作者
你想買咩款涼鞋? 平底/有爭? “親”咩? Jeans/skirt? 咩jeans? skinny jeans / 直腳?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:58 發表
cc: 你又買左咩????? 我想睇涼鞋!!!!

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-5-29 14:24 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1763#
發表於 08-5-29 14:19 |只看該作者
好呀, 睇你幾時得閒同你去睇, but 你怕唔怕遠, and 我唔sure d 款啱唔啱你
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:58 發表
cc: 你又買左咩????? 我想睇涼鞋!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1764#
發表於 08-5-29 14:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 13:46 發表
係ar, 我就著唔到la

hoganma:你駛唔駛著3吋呀!呢D係我呢D矮人的專用品來的。 我想問salon呢,係咪入去話整hair,再話開card就得喇?開card係咪$380?

美人:你下次帶我去你間鞋舖丫?叫咩名呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1765#
發表於 08-5-29 14:21 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-29 13:56 發表
no problems, 第1時間call 你

頭先有個讚我對shoes 又平又靚

你對咩款呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1766#
發表於 08-5-29 14:23 |只看該作者
開card係$380, 我記得係可以整完頭先開card gar, 不過你可以再問清楚
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:20 發表

hoganma:你駛唔駛著3吋呀!呢D係我呢D矮人的專用品來的。 我想問salon呢,係咪入去話整hair,再話開card就得喇?開card係咪$380?

美人:你下次帶我去你間鞋舖丫?叫咩名呀??? ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1767#
發表於 08-5-29 14:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:17 發表
你想買咩款涼鞋? 平底/有爭? “親”咩? Jeans/skirt?

我都想買對平底的漆皮open-toe,同埋有爭的涼鞋(返得工個隻),個樹有嗎??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1768#
發表於 08-5-29 14:25 |只看該作者
HOGAN: 多數親jeans or 西褲.

cc: 搵日星期5(你又要ot)我放工去你果度睇睇!!!

ky: 孖寶今朝食左啦!!! 仲有2包跟尾!

Rank: 8Rank: 8


17269
1769#
發表於 08-5-29 14:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:23 發表
開card係$380, 我記得係可以整完頭先開card gar, 不過你可以再問清楚

OK OK OK!咁我要記得帶定張相先!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1770#
發表於 08-5-29 14:26 |只看該作者
我用唔到reply.

ky, yes, 係cream cheese, 我覺得好過'卡fu', if 你有興趣, 我可以同你share half.

下次約你同come一齊去look look.

我對shoes 係密頭, brown, 鞋邊有少少波浪咁, $190

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1771#
發表於 08-5-29 14:26 |只看該作者
cc: 渣打果度打去問左, 原來我就快可以用15000分換100coupon啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1772#
發表於 08-5-29 14:27 |只看該作者
平底的漆皮open-toe << 呢個無

涼鞋我又唔覺有wor

open toe 有爭就有幾款
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:23 發表

我都想買對平底的漆皮open-toe,同埋有爭的涼鞋(返得工個隻),個樹有嗎??

Rank: 8Rank: 8


17269
1773#
發表於 08-5-29 14:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:25 發表
HOGAN: 多數親jeans or 西褲.

cc: 搵日星期5(你又要ot)我放工去你果度睇睇!!!

ky: 孖寶今朝食左啦!!! 仲有2包跟尾!

come come:

你地邊日去,哎埋我呀!

你真係食左孖寶呀?你唔厭嗎???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1774#
發表於 08-5-29 14:29 |只看該作者
帶相 張card唔駛相gar
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:25 發表

OK OK OK!咁我要記得帶定張相先!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1775#
發表於 08-5-29 14:30 |只看該作者
come, ok ok, 我可以自由地ot, 你想邊個fri, 預早話我知就ok.

ky, if 冇記錯, 應該有你要ge 款.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1776#
發表於 08-5-29 14:31 |只看該作者
日航tea buffer---3送1, 有無人有興趣呀???

148/成人
周六/日~~3-5pm

Rank: 8Rank: 8


17269
1777#
發表於 08-5-29 14:33 |只看該作者
美人:Share cheese,好丫!你對鞋好抵喎!!
hoganma:咁有DD爭的open-toe有冇呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1778#
發表於 08-5-29 14:34 |只看該作者
ky: 如果13/6會唔會太遲呀??????

孖寶~~真係唔厭, 我仲要食多2日

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1779#
發表於 08-5-29 14:36 |只看該作者
ky: 如果13/6會唔會太遲呀??????

孖寶~~真係唔厭, 我仲要食多2日

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1780#
發表於 08-5-29 14:41 |只看該作者
有2吋爭open toe, 我買果款就係2吋爭open toe green color, 你地腳細細瘦瘦, 有幾款鞋都幾靚, 可以去look look
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:33 發表
美人:Share cheese,好丫!你對鞋好抵喎!!
hoganma:咁有DD爭的open-toe有冇呢?
‹ 上一主題|下一主題