註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:58 發表 cc: 你又買左咩????? 我想睇涼鞋!!!!
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 13:46 發表 係ar, 我就著唔到la
原文章由 ccbeauty 於 08-5-29 13:56 發表 no problems, 第1時間call 你 頭先有個讚我對shoes 又平又靚
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:20 發表 hoganma:你駛唔駛著3吋呀!呢D係我呢D矮人的專用品來的。 我想問salon呢,係咪入去話整hair,再話開card就得喇?開card係咪$380? 美人:你下次帶我去你間鞋舖丫?叫咩名呀??? ...
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:17 發表 你想買咩款涼鞋? 平底/有爭? “親”咩? Jeans/skirt?
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 14:23 發表 開card係$380, 我記得係可以整完頭先開card gar, 不過你可以再問清楚
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:23 發表 我都想買對平底的漆皮open-toe,同埋有爭的涼鞋(返得工個隻),個樹有嗎??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 14:25 發表 HOGAN: 多數親jeans or 西褲. cc: 搵日星期5(你又要ot)我放工去你果度睇睇!!! ky: 孖寶今朝食左啦!!! 仲有2包跟尾!
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:25 發表 OK OK OK!咁我要記得帶定張相先!
原文章由 lky2008 於 08-5-29 14:33 發表 美人:Share cheese,好丫!你對鞋好抵喎!! hoganma:咁有DD爭的open-toe有冇呢?