關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1761#
發表於 08-2-1 15:13 |只看該作者
頭先我在商場b+ab 買左一件冷衫 (百多元) 另外買埋新內衣, 即刻在商場換埋一盒 cookies&利是封

Rank: 6Rank: 6


8125
1762#
發表於 08-2-1 15:13 |只看該作者
係, 我試過1 week燉1次食...d skin 真係明顯地好好多...

原文章由 lky2008 於 08-2-1 03:12 PM 發表

正呀!好多骨膠原呀!D skin會好滑

Rank: 8Rank: 8


17269
1763#
發表於 08-2-1 15:14 |只看該作者
fun fun:

你仲有冇見過你的藍色漁夫褸有得賣呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1764#
發表於 08-2-1 15:14 |只看該作者
我都要呀

原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:02 發表

你仲有個neverfull MM呀!要5xxx.

Rank: 8Rank: 8


17269
1765#
發表於 08-2-1 15:15 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:13 發表
係, 我試過1 week燉1次食...d skin 真係明顯地好好多...

都話你大富婆啦!仲記得你話差唔多可以退休囉!好envy呀!我就唔駛諗喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1766#
發表於 08-2-1 15:16 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:13 發表
頭先我在商場b+ab 買左一件冷衫 (百多元) 另外買埋新內衣, 即刻在商場換埋一盒 cookies&利是封

邊個shopping centre呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1767#
發表於 08-2-1 15:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-1 15:14 發表
我都要呀

唔會漏你的,love love富婆!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1768#
發表於 08-2-1 15:17 |只看該作者
我唔見. 你想買漁夫褸款?  我諗匯景&葵涌商場會有:D
原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:14 發表
fun fun:

你仲有冇見過你的藍色漁夫褸有得賣呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1769#
發表於 08-2-1 15:17 |只看該作者
我公司樓下葵芳新都會:loveliness:
原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:16 發表

邊個shopping centre呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1770#
發表於 08-2-1 15:18 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:17 發表
我唔見. 你想買漁夫褸款?  我諗匯景&葵涌商場會有:D

講吓咋!come come幫我睇過都冇。我都想要件burberxx嘛!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1771#
發表於 08-2-1 15:19 |只看該作者
係 wor, love >>> 提提你, 唔知一個人可唔可以買 2 個同款袋?不如叫你先生幫你買一個, 你自己又買一個.

原文章由 iloveyoub4 於 08-2-1 15:14 發表
我都要呀

Rank: 8Rank: 8


17269
1772#
發表於 08-2-1 15:19 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:17 發表
我公司樓下葵芳新都會:loveliness:

呢個場掂喎!好多平靚正日本衫賣!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1773#
發表於 08-2-1 15:21 |只看該作者
你睇啱款未? 有冇相呀?  我諗 love 都樂意幫手買的.
:)
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:13 發表


prada 好似出左隻新款, 有 butterfly 既手挽袋, $4xxx, paris 買唔知會唔會平d呢?? ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1774#
發表於 08-2-1 15:21 |只看該作者
love love,

係歐州買burberry褸會唔會平D呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1775#
發表於 08-2-1 15:22 |只看該作者
FUN: 我份雙糧得雞碎咁多架咋!!:tongue:

KY: 我個袋未取架, 約左LOVE星期日交收.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1776#
發表於 08-2-1 15:26 |只看該作者
少左好多 日本boutique 仔, 多數賣牌子既店鋪.

原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:19 發表

呢個場掂喎!好多平靚正日本衫賣!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1777#
發表於 08-2-1 15:32 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:13 發表
頭先我在商場b+ab 買左一件冷衫 (百多元) 另外買埋新內衣, 即刻在商場換埋一盒 cookies&利是封

FUN: 尋日我係德福B+AB都睇中一件黑色衫架, 但個SALES話無晒貨, 我心諗, 無貨你就唔好SO公仔DISPLAY啦!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
1778#
發表於 08-2-1 15:34 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:21 發表
love love,

係歐州買burberry褸會唔會平D呢?

我鍾意呢件呀?


[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-1 15:40 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1779#
發表於 08-2-1 15:34 |只看該作者
e...你可以買佢 display 果件 wor.
剛才佢地已經番左 d 春裝, 價錢貴過上年呀.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 15:32 發表

FUN: 尋日我係德福B+AB都睇中一件黑色衫架, 但個SALES話無晒貨, 我心諗, 無貨你就唔好SO公仔DISPLAY啦!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
1780#
發表於 08-2-1 15:36 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 15:21 發表
你睇啱款未? 有冇相呀?  我諗 love 都樂意幫手買的.
:)

係咪呢個!都幾elegant


[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-1 15:39 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖