關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1761#
發表於 08-1-7 16:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:01 發表
我同你相反,其實我都好多野想買但算吧啦,要開源節流呀

love,
你咁多trips去,要買都買左啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1762#
發表於 08-1-7 16:10 |只看該作者
而家仲有無生日免費呢? 如有, 我今年都去先, 因為今年生日係星期日, 唔駛特登請假
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:05 發表

係咪比九折還要平???? 係我就同屋苑買啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1763#
發表於 08-1-7 16:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:03 發表

剛剛睇雜誌話我想買果個LV款, 因HK好多斷貨, 而家介蘭站賣6860, 比專門店仲要貴$1530..... 痴左線

鬼咩!你個neverfull個個都鍾意,專門店waiting都唔收,搶到個price高哂啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1764#
發表於 08-1-7 16:12 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:05 發表

come come:

麥樂會有咩so呀?入會幾$?

有幾樣野有用, 其他對我黎講無乜用
1. 海洋公園入場卷九折
2. 送一個優惠套餐
3. 公仔一個
4. 每次買優惠套餐(不包兒童餐)都送一款食OR飲品, 個個月不同.
入會費25元

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-7 16:13 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1765#
發表於 08-1-7 16:13 |只看該作者
KY

我都感覺到呀


原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:02 發表

love love,

你地個class teacher咁好,梗開心啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1766#
發表於 08-1-7 16:13 |只看該作者
我無入McDonald會, 之前入過無咩jetso, KFC就上年入左, 今年renew, 9折買coupon仲有x撻送
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:05 發表

come come:

麥樂會有咩so呀?入會幾$?

Rank: 8Rank: 8


17382
1767#
發表於 08-1-7 16:15 |只看該作者



原文章由 雪文 於 08-1-7 16:03 發表
我呢個月就係咁買褲, 到現時為止, 買咗四條

Rank: 6Rank: 6


6601
1768#
發表於 08-1-7 16:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:13 發表
KY

我都感覺到呀

真係好懷念她的好呀!在我艱難痛苦的時候,她真的幫忙很大。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1769#
發表於 08-1-7 16:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:10 發表
而家仲有無生日免費呢? 如有, 我今年都去先, 因為今年生日係星期日, 唔駛特登請假

咁就唔知, 不過前排我見倒佢地又出果個ID CARD上有XX號碼就九折果D優惠囉! 我打算初九同亞女去.

Rank: 6Rank: 6


6601
1770#
發表於 08-1-7 16:16 |只看該作者
come come:

你部機仲要攪幾耐呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1771#
發表於 08-1-7 16:16 |只看該作者
D人都傻既,係我就唔會同佢買啦:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:03 發表

剛剛睇雜誌話我想買果個LV款, 因HK好多斷貨, 而家介蘭站賣6860, 比專門店仲要貴$1530..... 痴左線

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1772#
發表於 08-1-7 16:17 |只看該作者
From YW :
個人意見....人多...唔好座

因為是西式檯


爐在桌面

原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 16:07 發表
1月25日晚上~~APM牛陣自助餐

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby

有興趣請報名

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1773#
發表於 08-1-7 16:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:13 發表
我無入McDonald會, 之前入過無咩jetso, KFC就上年入左, 今年renew, 9折買coupon仲有x撻送

KFC我少食, 所以無諗過入會.

Rank: 6Rank: 6


6601
1774#
發表於 08-1-7 16:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:17 發表
From YW :
個人意見....人多...唔好座

因為是西式檯


爐在桌面

咁點呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1775#
發表於 08-1-7 16:19 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:16 發表
come come:

你部機仲要攪幾耐呀?

唔知架, 要我老細得閒先.

Rank: 8Rank: 8


17382
1776#
發表於 08-1-7 16:20 |只看該作者
無呀,講真我無咩買野架 聖誕前係肚臍買果個PINK+GOLDEN袋我都未用過呀,我有D後悔...其實我都好小機會用的,日日湊囡返工放工


原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:09 發表

love,
你咁多trips去,要買都買左啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1777#
發表於 08-1-7 16:21 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:19 發表

咁點呀?

我都想問呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1778#
發表於 08-1-7 16:21 |只看該作者
其實我都唔係成日食, 不過我見每次食都要成6-70蚊, 買100蚊coupon就已經入到會咪入lor, 今年renew買coupon仲有9折又有野送, 其實都幾抵
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:17 發表

KFC我少食, 所以無諗過入會.

Rank: 8Rank: 8


17382
1779#
發表於 08-1-7 16:22 |只看該作者
佢真係用個心去做的...好難得


原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:15 發表

真係好懷念她的好呀!在我艱難痛苦的時候,她真的幫忙很大。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1780#
發表於 08-1-7 16:22 |只看該作者
who is she ??

原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:15 發表

真係好懷念她的好呀!在我艱難痛苦的時候,她真的幫忙很大。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖