註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:01 發表 我同你相反,其實我都好多野想買但算吧啦,要開源節流呀
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:05 發表 係咪比九折還要平???? 係我就同屋苑買啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:03 發表 剛剛睇雜誌話我想買果個LV款, 因HK好多斷貨, 而家介蘭站賣6860, 比專門店仲要貴$1530..... 痴左線
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:05 發表 come come: 麥樂會有咩so呀?入會幾$?
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:02 發表 love love, 你地個class teacher咁好,梗開心啦!
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:03 發表 我呢個月就係咁買褲, 到現時為止, 買咗四條
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:13 發表 KY 我都感覺到呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:10 發表 而家仲有無生日免費呢? 如有, 我今年都去先, 因為今年生日係星期日, 唔駛特登請假
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 16:07 發表 1月25日晚上~~APM牛陣自助餐 COME 雪文 KY love (盡量出席) funbaby 有興趣請報名
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:13 發表 我無入McDonald會, 之前入過無咩jetso, KFC就上年入左, 今年renew, 9折買coupon仲有x撻送
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:17 發表 From YW : 個人意見....人多...唔好座 因為是西式檯 爐在桌面
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:16 發表 come come: 你部機仲要攪幾耐呀?
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:09 發表 love, 你咁多trips去,要買都買左啦!
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:19 發表 咁點呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:17 發表 KFC我少食, 所以無諗過入會.
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:15 發表 真係好懷念她的好呀!在我艱難痛苦的時候,她真的幫忙很大。