- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
今日公司食飯...咪一直叫兩條靚做好晒功課, 早d離開補習社, 叫工人送佢地去食飯~
坐車時阿囡話比我聽細佬有3頁抄書未做..我話唔係麻..咁補習係度做咩??? 返到home, 阿囡好醒咁係到執功課比我檢查, 細佬仲係度玩..我話佢仲駁咀...火起上來將佢d玩具話throw左佢, 佢先cc氣去做埋未完既功~ 跟住幫阿囡對功課, 就發現唔見狙兩張英文worksheet 話佢兩句, 跟住又係度大咸......阿囝做d抄寫功課, 工人又走去幫拖, 話寫得唔岩, 擦左佢再寫過, 我話唔洗擦啦, 我心唸-3頁抄書呀...唔洗訓咩?? 但叫佢唔做, 我條氣又唔順呀...出左去玩啦麻..點都要佢做完~ 點知連工人都駁咀...話細佬d字點點點咁...真係 都來埋...全家人都當我流既..... 我叫工人去訓覺, 唔好理我教仔.... 我唔理佢兩個, 總之1個要做晒功課, 1個要搵到張工作紙先可以訓覺~
結果而家先攪掂.....我好累呀...點解個個都駁咀...全部都當我流既...
阿囡最終份工作紙搵唔到, 唔見左, 佢話自己同老師解釋..爸爸知道佢係做左既..細佬, 最終寫完個3頁抄書...book report就話無書..做唔到..
好心帶佢地去玩, 又激到自己一肚氣  |
|