關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1761#
發表於 07-12-19 22:00 |只看該作者
都幾好啦唔差wor,你講開我又講,我囡一路都無努力過:tongue: :tongue:
佢e+知衰啦 e+佢自己自動自覺溫緊書 頭先仲同我講今日問同學借左支塋光筆mark低左邊d要溫邊d唔洗溫仲比佢本英文書我睇mark低左d咩 我”唔”左一句就叫佢自己諗 佢話佢會自己溫書唔洗媽咪幫佢wor   


原文章由 katiekma 於 07-12-19 21:44 發表
我女都好努力, 但 do 咁:-

英文 71
listening 100
常識 54
中讀 59
聆聽 60
中造 86
普通話 94

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1762#
發表於 07-12-19 22:02 |只看該作者
你地仔女話晒都係第一次考試, 算幾好架啦!!!

我女果時都係架, 第一次考試乜都唔知, 有d題目見佢係亂做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1763#
發表於 07-12-19 22:03 |只看該作者
katiema & hoganma
唔好唔開心啦, 下次再努力過.
放鬆D.

原文章由 katiekma 於 07-12-19 21:44 發表
我女都好努力, 但 do 咁:-

英文 71
listening 100
常識 54
中讀 59
聆聽 60
中造 86
普通話 94

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1764#
發表於 07-12-19 22:04 |只看該作者
我去沖涼先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1765#
發表於 07-12-19 22:05 |只看該作者
嘩~!今晚咁多人係度嘅

ky: 我放工去銅鑼灣間unquio買左黑色skinny jeans啦, 話說我家姐見倒果間有即刻call我去試, 成功買左條黑色25 個sales話係最last一條, 不過mac唇膏買唔倒, sogo果度無晒貨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1766#
發表於 07-12-19 22:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 22:04 發表
我去沖涼先


咪走住啦, 今晚去到萬寧配藥度個人走左, 明天才可問倒

Rank: 5Rank: 5


2967
1767#
發表於 07-12-19 22:07 |只看該作者
咁咪好lor, 我果個still c不悔改. 今晚又將d'菜'放係sofa度la, 我咪幫佢放係地下lor
佢又唔俾家課冊我簽,又唔攞餐具,水壺去洗, 我冇提佢wor,等佢tomorrow morning趕頭趕命lu:tongue: :tongue:  
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 22:00 發表
都幾好啦唔差wor,你講開我又講,我囡一路都無努力過:tongue: :tongue:
佢e+知衰啦 e+佢自己自動自覺溫緊書 頭先仲同我講今日問同學借左支塋光筆mark低左邊d要溫邊d唔洗溫仲比佢本英文書我睇mark低左d咩 我”唔”左一 ...

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-19 22:11 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1768#
發表於 07-12-19 22:16 |只看該作者
咁咪好囉,我 feel 到汶汶下次一定會大躍進。

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 22:00 發表
都幾好啦唔差wor,你講開我又講,我囡一路都無努力過:tongue: :tongue:
佢e+知衰啦 e+佢自己自動自覺溫緊書 頭先仲同我講今日問同學借左支塋光筆mark低左邊d要溫邊d唔洗溫仲比佢本英文書我睇mark低左d咩 我”唔”左一 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1769#
發表於 07-12-19 22:17 |只看該作者
妖,勁
同佢講咗唔可以再睇書 (兒童雜誌),佢又當我流,我叫佢即刻丟咗去,佢say no,我 到撕爛本書
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1770#
發表於 07-12-19 22:19 |只看該作者
終於都買到 , 下次一定要着比我睇

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 22:05 發表
嘩~!今晚咁多人係度嘅

ky: 我放工去銅鑼灣間unquio買左黑色skinny jeans啦, 話說我家姐見倒果間有即刻call我去試, 成功買左條黑色25 個sales話係最last一條, 不過mac唇 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1771#
發表於 07-12-19 22:44 |只看該作者
真係好勞氣

我同我媽講煲姜醋要竹隔, 你去雜貨鋪就有得賣. 佢一句咩叫竹隔, 你去買.

我話我返工無時間, 你去揾吓先啦, 揾都無揾就話叫我去做.

佢真好唔like, 話我咩都得把口

[ 本文章最後由 雪文 於 07-12-19 22:46 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1772#
發表於 07-12-19 22:45 |只看該作者
ok,唔該晒

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 22:06 發表


咪走住啦, 今晚去到萬寧配藥度個人走左, 明天才可問倒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1773#
發表於 07-12-19 22:49 |只看該作者
你哋話我是否好過份

今日亞媽同我講 : 原來22號係冬至
我話 : 係呀.
咁大家無出聲

食飯時亞媽問我 : 星期六冬至你是否叫你細佬二公婆過來食飯.
我話 : 我要返工, 無時間煮.
媽 : 你唔係返半日咩
我 : 我係返半日, 不過下午要帶仔女去貼三伏貼, 無時間煮大餐.

之後就無出聲啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1774#
發表於 07-12-19 22:51 |只看該作者
而家係你哋要生仔, 唔係我

係你做奶奶, 唔係我

我只是大姑奶, 做咩將責任俾咗我呀

我又會俾C6閙我多余的, 又揾氣來受

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1775#
發表於 07-12-19 22:54 |只看該作者
我會同C6商量吓囉, 如果佢又肯煮的話, 咁講真煮多幾個人飯係無問題.   你哋明我想表達咩嗎

原文章由 雪文 於 07-12-19 22:49 發表
你哋話我是否好過份

今日亞媽同我講 : 原來22號係冬至
我話 : 係呀.
咁大家無出聲

食飯時亞媽問我 : 星期六冬至你是否叫你細佬二公婆過來食飯.
我話 : 我要返工, 無時間煮.
媽 : 你唔係返半日咩
我 : 我係返半日,  ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1776#
發表於 07-12-19 22:57 |只看該作者
你亞媽覺得你幫得手嗎 你就快2萬個 post, 搬新屋la,你明天要 6:00起身上大陸, e+去 lu。

原文章由 雪文 於 07-12-19 22:51 發表
而家係你哋要生仔, 唔係我

係你做奶奶, 唔係我

我只是大姑奶, 做咩將責任俾咗我呀

我又會俾C6閙我多余的, 又揾氣來受

Rank: 6Rank: 6


8125
1777#
發表於 07-12-19 23:11 |只看該作者
今日公司食飯...咪一直叫兩條靚做好晒功課, 早d離開補習社, 叫工人送佢地去食飯~

坐車時阿囡話比我聽細佬有3頁抄書未做..我話唔係麻..咁補習係度做咩??? 返到home, 阿囡好醒咁係到執功課比我檢查, 細佬仲係度玩..我話佢仲駁咀...火起上來將佢d玩具話throw左佢, 佢先cc氣去做埋未完既功~ 跟住幫阿囡對功課, 就發現唔見狙兩張英文worksheet 話佢兩句, 跟住又係度大咸......阿囝做d抄寫功課, 工人又走去幫拖, 話寫得唔岩, 擦左佢再寫過, 我話唔洗擦啦, 我心唸-3頁抄書呀...唔洗訓咩?? 但叫佢唔做, 我條氣又唔順呀...出左去玩啦麻..點都要佢做完~  點知連工人都駁咀...話細佬d字點點點咁...真係 都來埋...全家人都當我流既..... 我叫工人去訓覺, 唔好理我教仔.... 我唔理佢兩個, 總之1個要做晒功課, 1個要搵到張工作紙先可以訓覺~

結果而家先攪掂.....我好累呀...點解個個都駁咀...全部都當我流既...

阿囡最終份工作紙搵唔到, 唔見左, 佢話自己同老師解釋..爸爸知道佢係做左既..細佬, 最終寫完個3頁抄書...book report就話無書..做唔到..

好心帶佢地去玩, 又激到自己一肚氣

Rank: 6Rank: 6


8125
1778#
發表於 07-12-19 23:17 |只看該作者
雪文

我係你, 我會覺得自己好心著雷x..做冬, 我都會好似你咁...

話之佢, 佢係99, 就係食, 都係返佢到食啦~  我而家有工人, 佢地開到聲, 我都會招呼下佢地, if 要我自己煮, 我都唔會理佢~

原文章由 雪文 於 07-12-19 10:44 PM 發表
真係好勞氣

我同我媽講煲姜醋要竹隔, 你去雜貨鋪就有得賣. 佢一句咩叫竹隔, 你去買.

我話我返工無時間, 你去揾吓先啦, 揾都無揾就話叫我去做.

佢真好唔like, 話我咩都得把口 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1779#
發表於 07-12-19 23:28 |只看該作者
希望係啦: : 再退步既話0分架啦

原文章由 katiekma 於 07-12-19 22:16 發表
咁咪好囉,我 feel 到汶汶下次一定會大躍進。

Rank: 5Rank: 5


2967
1780#
發表於 07-12-19 23:29 |只看該作者
其實都唔係你有問題, 係LOR, 試吓同HONEY講, 睇佢點LOR,佢唔肯都啱GA WOR
原文章由 雪文 於 07-12-19 22:54 發表
我會同C6商量吓囉, 如果佢又肯煮的話, 咁講真煮多幾個人飯係無問題.   你哋明我想表達咩嗎
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖