關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1761#
發表於 07-11-7 16:47 |只看該作者
OK, 收到!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:36 硐表
FUN: 係咪你明天BOOK位呀???? 一係BOOK 7:00~~6位先啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1762#
發表於 07-11-7 16:47 |只看該作者
係呀.  早知我叫我仔粘實你仔仔, 有好嘢未食晒.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 16:44 硐表
昨晚 daddy 答應俾 $40 仔仔去買野食及玩具.
仔仔一返到屋企就話俾我聽, 全部用晒
買汽水, 吹波波玩意.....
至於準備俾仔仔 d 野食, 冇食晒 wor
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1763#
發表於 07-11-7 16:48 |只看該作者
係屋企有無不停上網MSN,QQ等等,如無,照睇都OK係正常

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:40 硐表
佢無咩古怪行為, 電話都係週圍擺, 又無神秘電話, 不過我成日同自己講, 有野都可以收得好埋gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1764#
發表於 07-11-7 16:48 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 16:44 硐表
昨晚 daddy 答應俾 $40 仔仔去買野食及玩具.
仔仔一返到屋企就話俾我聽, 全部用晒
買汽水, 吹波波玩意.....
至於準備俾仔仔 d 野食, 冇食晒 wor
...

$$一定多多都無得淨啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1765#
發表於 07-11-7 16:51 |只看該作者
我老公係電腦白痴, 唔係太識電腦 (我估 )佢連sms都唔識用
QQ係咩網? 有無個web site?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:48 硐表
係屋企有無不停上網MSN,QQ等等,如無,照睇都OK係正常

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1766#
發表於 07-11-7 16:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:46 硐表
而家係我有問題, 經常問自己點解咁, 點解咁, 有時又可以無野wor, 你地話我係咪要去輔導 ...

或者你多D同朋友傾訴可能會好D!  
2公婆, 你要相信佢, 大家加油!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1767#
發表於 07-11-7 16:52 |只看該作者
佢係屋企只有3樣野做, 睇報紙, 睇波or 打psp

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1768#
發表於 07-11-7 16:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 16:47 硐表
係呀.  早知我叫我仔粘實你仔仔, 有好嘢未食晒.

你地仔仔去邊度旅行呀????
你係咪一放工即北上呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1769#
發表於 07-11-7 16:53 |只看該作者
我覺得你都有小小問題 好似迫佢迫得都幾緊下,佢可能覺得你下下迫佢講,佢有壓力呱所以更加唔想講

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:46 硐表
我有同佢講過, 我地需唔需要去婚姻輔導, 佢話大家都講清楚, 大家都改緊, 無咁gei必要, 不過如果我想, 佢願意同我去

我仲諗緊, 而家係我有問題, 經常問自己點解咁, 點解咁, 有時又可以無野wor, 你地話我係咪要去輔導 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1770#
發表於 07-11-7 16:54 |只看該作者
咪就係囉.....5毫子都冇淨番黎
(同我講買了一支手槍型既 bubbles---價值 $25)
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:48 硐表

$$一定多多都無得淨啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1771#
發表於 07-11-7 16:55 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 16:47 硐表
OK, 收到!!

咁星期5我同雪文6:45PM係官塘MTR等, 仲有邊個約埋一齊呀???

Rank: 8Rank: 8


17382
1772#
發表於 07-11-7 16:55 |只看該作者
D死佬專講點玩QQ

http://www8.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=355



原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:51 硐表
我老公係電腦白痴, 唔係太識電腦 (我估 )佢連sms都唔識用
QQ係咩網? 有無個web site?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1773#
發表於 07-11-7 16:56 |只看該作者
我認ar, 我有問題gar, 所以我先諗去唔去輔導
比d專業人講下, 可能我老公唔係d咁gei人
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:53 硐表
我覺得你都有小小問題 好似迫佢迫得都幾緊下,佢可能覺得你下下迫佢講,佢有壓力呱所以更加唔想講

Rank: 8Rank: 8


17382
1774#
發表於 07-11-7 16:58 |只看該作者
我要更正:2公婆, 你要(表面)相信佢


原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:51 硐表

或者你多D同朋友傾訴可能會好D!  
2公婆, 你要相信佢, 大家加油!!

Rank: 5Rank: 5


1150
1775#
發表於 07-11-7 16:58 |只看該作者
你不如多D同朋友去下街...或者找下D自己有興趣架事做下..有時個人太得閒就會好容易鑽牛角尖。
講真睇得這些CASE我有時都會亂諗或擔心...所以我一有唔開心或覺悶就約D FRIEND出去吃下飯吹下水或者行下街,同咩我成日會同自己講多D體諒下對方多D諗下對方優點及多D睇下自己欠點,自己應該都會開心D。

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:42 硐表
早2日我又鑽牛角尖, 今朝send左sms比佢, 叫佢真係諗清楚, 唔好因為就我, 因為我想一齊就一齊, 我要佢自己揸一次主意, 我唔想日後有咩argue, 又話今日唔分開係為左就我 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1776#
發表於 07-11-7 16:59 |只看該作者
咁你放鬆 d 啦, 唔好諗咁多野, 既然大家都有為對方及自己改變, 表示仲想維持 lee 段感情.
不如間唔中你提議吓, 大家 2 個人去行街, 睇戲,食飯或傾吓電話都好...增進兩人之間既感情.
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:52 硐表
佢係屋企只有3樣野做, 睇報紙, 睇波or 打psp

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1777#
發表於 07-11-7 16:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:56 硐表
我認ar, 我有問題gar, 所以我先諗去唔去輔導
比d專業人講下, 可能我老公唔係d咁gei人

HOGANMA: 我地就正正係一班專業人仕, 星期5出黎比我地輔導下啦.......唔會收你好多$$架啫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1778#
發表於 07-11-7 17:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:58 硐表
我要更正:2公婆, 你要(表面)相信佢

係嘅係嘅!!!!:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1779#
發表於 07-11-7 17:03 |只看該作者
我又點會鍾意匿係屋企gei人, but要去街, 談何容易AR, 我仔……
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 16:58 硐表
你不如多D同朋友去下街...或者找下D自己有興趣架事做下..有時個人太得閒就會好容易鑽牛角尖。
講真睇得這些CASE我有時都會亂諗或擔心...所以我一有唔開心或覺悶就約D FRIEND出去吃下飯吹下水或者行下街,同咩我成日會同自己講多D體諒下對方 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1780#
發表於 07-11-7 17:04 |只看該作者
今日天氣好似暖返好多, 我穿左一件長袖衫!!!
:loveliness:
‹ 上一主題|下一主題