註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:16 發表 帶多一套便衣ma? Thanks!
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:33 發表 [quote]原文章由 katiekma 於 07-8-17 16:28 發表 假
原文章由 katiekma 於 07-8-17 16:35 發表 便服得 ga lar。
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:39 發表 你第2個字打左咩字 下次唔好打啦bk又食架啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:30 發表 HAHA,好勁架,我既工作係付責銀行所有數,l�c,船務,跟單,秘書,聽電話...hahaha所有亞四既野集一身,而卡片就打 account manager 公司係就trading既
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:49 發表 1人公司........??(boss excluding) 係做什麼trading ar???
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:56 發表 咁又唔係,都有7-8個人既, 做woven fabric的:D
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 17:06 發表 Manager好勁wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 17:09 發表 係亞,我公司做manager要聽電話架 今日個股市 好得人驚
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 17:10 發表 你都幾有地位wo..... 跟老細去食飯... 係邊頭 ??
原文章由 katiekma 於 07-8-17 17:13 發表 hoganmama /iloveub4, 你地2個明天短週, sin mo 死。 Novemberwm, 你明天駛吾駛番工呀??
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 17:15 發表 唔使..... ar FIVE WORKING DAYS 唔好 SIN MO..... 乖............