- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
ANSON做公文功課, 從來都唔會照抄之前既答案的, 當然, 公文習作係無附加答案簿的! 每條都係自己計, 而家要10分鐘內完成140條3個位除1個位既除數! 如果佢係照抄答案至完成到, 遲下做評估, 佢就必死無疑, 但因為佢從來都係自己計, 所以....佢對自己都有信心! 呢D野, 都係相輔相承的 , 有付出, 至會有收鑊, 你要教識悠悠呢樣野啊! 計數...無捷徑的, 取巧完成, EVEN啱晒, 都無用啊!
話時話, 咁最後你點罰悠悠呀? 我諗佢點都唔敢有下次架喇啩?!
原帖由 joeytcy 於 09-3-1 22:52 發表 
本習作後面有答案架....上星期我同我阿妹講...阿妹叫我不如撕走D答案....我話佢唔係抄答案就係姑仗做槍手.....不過我話睇下今個星期總係咪甘....等我肯定D....
阿姑媽話唔係BOR....我見到阿悠有時總拎出黎問下姑 ... |
|